پربیننده‌ترین سریال‌های غیر انگلیسی زبان نتفلیکس

پربیننده‌ترین سریال‌های غیر انگلیسی زبان نتفلیکس


منبع: فوت و فن

5

1402/4/3

19:12


سرویس آنلاین نتفلیکس توانسته به سطح قابل‌توجهی از سلطه در سطح جهانی دست پیدا کند و از میانه دهه ۲۰۱۰ میلادی نیز رقبای وی به دنبال آن هستند تا هر طور که شده خودشان را به سطح این سرویس آنلاین برسانند.

پربیننده‌ترین سریال‌های غیر انگلیسی زبان نتفلیکس

سرویس آنلاین نتفلیکس توانسته به سطح قابل‌توجهی از سلطه در سطح جهانی دست پیدا کند و از میانه دهه ۲۰۱۰ میلادی نیز رقبای وی به دنبال آن هستند تا هر طور که شده خودشان را به سطح این سرویس آنلاین برسانند. این سرویس آنلاین که در ابتدا تنها محدود به کشور آمریکا و کانادا بود، در ادامه به لطف سریال‌های غیر انگلیسی زبان خود توانست در سراسر جهان به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کند. در این مطلب همراه با ما باشید تا به معرفی برخی از پربیننده‌ترین سریال‌های غیر انگلیسی زبان سرویس آنلاین نتفلیکس بپردازیم.

۱۰. سریال الیت

Elite

Elite

سریال‌ها و فیلم‌های بسیار زیادی درباره ناعدالتی طبقاتی ساخته شده‌اند و همه نوع از آن را می‌توان پیدا کرد. سریال الیت (Elite) نیز از همین مفهوم استفاده کرده و آن را با درامای دبیرستان ترکیب کرده است. اتفاقات این سریال درون یک مدرسه خصوصی و برجسته در اسپانیا جریان دارد و داستان جدال میان چندین نوجوان از خانواده طبقه کارگر و چندین دانش‌آموز از طبقه ثروتمند را به نمایش در می‌آورد. در همین حین نیز همه چیز به موقعیت‌های مرگ و زندگی تبدیل می‌شوند.

۹. سریال لوپین بخش اول

Lupin

Lupin

سریال لوپین (Lupin) یک سریال رازآلود و مهیج فرانسوی به شمار می‌رود که بر اساس کاراکتر آرسن لوپین که یک دزد و کلاهبردار بسیار ماهر بوده، ساخته شده است. این سریال برداشتی تازه از این کاراکتر و داستان‌های کوتاه وی به شمار می‌رود که قسمت‌های آن به جای فصل، به‌صورت بخش عرضه می‌شوند. بخش اول و دوم در سال ۲۰۲۱ میلادی عرضه شدند و بخش سوم آن نیز قرار است در سال ۲۰۲۳ پخش شود.

۸. فصل اول سریال عطر اشتیاق

Café con aroma de mujer

Café con aroma de mujer

سریال عطر اشتیاق (The Scent of Passion) اثری عاشقانه است که مطمئناً توجه افرادی که به این طیف آثار علاقه دارند را به خودش جلب خواهد کرد. این سریال اسپانیایی زبان شامل یک فصل است که تقریباً ۱۰۰ قسمت دارد که همگی در سال ۲۰۲۱ میلادی پخش شدند. با اینکه این طیف آثار طولانی و درام ممکن است باب میل همه اطراف نباشند اما با این وجود، این سریال به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های غیر انگلیسی زبان سرویس آنلاین نتفلیکس تبدیل شده است.

۷. فصل اول سریال وکیل ووی خارق‌العاده

Extraordinary Attorney Woo

Extraordinary Attorney Woo

تاکنون تنها یک فصل از سریال وکیل ووی خارق‌العاده (Extraordinary Attorney Woo) پخش شده و این سریال توانست به‌سرعت به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های غیر انگلیسی زبان سرویس آنلاین نتفلیکس تبدیل شود. این سریال محصول کره جنوبی است و داستان یک وکیل مشتاق و جوان را دنبال می‌کند که به یک شرکت حقوقی برجسته می‌پیوندد. حالا او از حافظه تصویری خارق‌العاده و هوش زیادش استفاده می‌کند تا به یکی از برترین وکلا تبدیل شود.

۶. سریال مانی هایست بخش ۳

Money Heist

Money Heist

سریال مانی هایست (Money Heist) یکی از برجسته‌ترین و خارق‌العاده‌ترین سریال‌های سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که در ژانر جنایی و مهیج و محصول اسپانیا است. این سریال فصل به فصل توانست به محبوبیت بیشتری در بین مخاطبان دست پیدا کند و بخش ۳ یا همان فصل سوم آن در سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه شد و توانست میزان بیننده بیشتری نسبت به دو بخش ابتدایی داشته باشد.

۵. فصل اول سریال افتخار

The Glory

The Glory

برخلاف سریال «مانی هایست»، سریال افتخار (The Glory) اثری انتقام محور است که محصول کره جنوبی است و فصل اول آن میزان بیننده بیشتری نسبت به فصل دوم آن داشته است. این سریال داستان یک زن جوان را دنبال می‌کند که به دنبال انتقام از کسانی است که او را در زمان دبیرستان مورد اذیت و آزار قرار داده‌اند. با وجود اینکه فرض داستانی این اثر ممکن است جالب‌توجه به نظر برسد اما شاید برای همه افراد مناسب نباشد. در هر صورت، این اثر توانسته برداشت جذابی از انتقام و آسیب روحی ارائه کند.

۴. فصل اول سریال ما همه مرده‌ایم

All of Us Are Dead

All of Us Are Dead

سریال ما همه مرده‌ایم (All of Us Are Dead) یکی دیگر از سریال‌های کره جنوبی سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که اتفاقات آن درون دبیرستان جریان دارد و داستان شیوع زامبی را دنبال می‌کند که باعث تبدیل شدن بسیاری از دانش‌آموزان به زامبی می‌شود و در همین حین نیز بازمانده‌ها سعی دارند تا خودشان را از این وضعیت مرگبار نجات بدهند. این سریال توانست به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های کره جنوبی در سرویس آنلاین نتفلیکس نیز تبدیل شود.

۳. سریال مانی هایست بخش ۴

سرقت‌های پر از تعلیق، اکشن و جاه‌طلبانه در بخش چهارم سریال «مانی هایست» ادامه داشت و این بخش از سریال که در قالب هشت قسمت در سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه شده بود، توانست به محبوبیت بسیار زیادی در بین مخاطبان دست پیدا کند. با وجود اینکه میزان بیننده بخش چهارم سریال نسبت به بخش‌های قبلی بیشتر بوده اما امتیاز آن نشان می‌دهد که کیفیت این قسمت‌ها نسبت به آثار قبلی کاهش داشته است. با این حال، این اثر توانسته در فصل چهارم خودش توجه بیننده‌های بسیار زیادی را جلب کند.

۲. سریال مانی هایست بخش 5

Money Heist

Money Heist

سریال «مانی هایست» در این چند سال توانست به یکی از موفق‌ترین سریال‌های سرویس آنلاین نتفلیکس تبدیل شود و این در حالی است که ساخت نسخه‌های فرعی از آن نیز در دستور کار قرار گرفته است. بخش پنجم و پایانی سریال نیز ادامه سرقتی مهیج و بزرگ را به نمایش در می‌آورد و همانند فصل‌های قبلی توانسته تعلیق و تنش بسیار زیادی را به مخاطبان انتقال بدهد. در هر صورت، فصل پنجم توانست توجه و رضایت طرفداران را به دست بیاورد و به پربیننده‌ترین بخش از این سریال تبدیل شود.

۱. فصل اول سریال بازی مرکب

Squid Game

Squid Game

سریال بازی مرکب (Squid Game) محبوب‌ترین و پر بازدیدترین سریال غیر انگلیسی زبان سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که توانست توجه بسیاری از افراد را در سال ۲۰۲۱ میلادی به خودش جلب کند. این اثر آن چنان موفق و جنجالی بود که ساخت فصل دوم آن دور از انتظار نبود. همین اتفاق نیز رخ داد و سرویس آنلاین دستور ساخت فصل دوم آن را صادر کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو