هر چه از فصل دوم انیمه سریالی Kengan Ashura باید بدانید

منبع: فوت و فن

4

1402/5/29

15:02


انیمه سریالی کنگان آشورا (Kengan Ashura) محصول سرویس آنلاین نتفلیکس یکی از انیمه‌های سریالی کمتر شناخته شده به شمار می‌رود اما کسانی که فصل اول این انیمه سریالی را مشاهده کردند، مطمئناً ترکیب منحصربه‌فرد داستان‌سرایی شونن غیرمعمول، سرگرم‌کنندگی و انیمیشن‌سازی خارق‌العاده را در این اثر تأیید می‌کنند.

هر چه از فصل دوم انیمه سریالی Kengan Ashura باید بدانید

انیمه سریالی کنگان آشورا (Kengan Ashura) محصول سرویس آنلاین نتفلیکس یکی از انیمه‌های سریالی کمتر شناخته شده به شمار می‌رود اما کسانی که فصل اول این انیمه سریالی را مشاهده کردند، مطمئناً ترکیب منحصربه‌فرد داستان‌سرایی شونن غیرمعمول، سرگرم‌کنندگی و انیمیشن‌سازی خارق‌العاده را در این اثر تأیید می‌کنند.

فصل اول انیمه سریالی «کنگان آشورا» در سال ۲۰۱۹ میلادی روی سرویس نتفلیکس عرضه شده بود و در آن زمان نیز توانست داستانی مهیج، تازه و با اکشن‌های شدید را برای مخاطبان و طرفداران انیمه به ارمغان بیاورد. این انیمه سریالی اقتباسی از مانگایی به همین نام است که توسط یاباکو ساندروویچ نوشته و توسط دارومئون به تصویر کشیده شده است.

مانگای «کنگان آشورا» از جمله یکی از محبوب‌ترین مانگاها در دهه ۲۰۱۰ میلادی به شمار می‌رفت که در سال ۲۰۱۷ بیش از ۱.۵ میلیون نسخه از آن به فروش رسید و از همین رو، ساخت اقتباسی انیمه‌ای از آن مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفت و آن‌ها را به وجد آورد. در ماه مارس سال ۲۰۲۲ ساخت دومین فصل از این انیمه سریالی رسماً اعلام شد و حالا قرار است در ماه سپتامبر سال جاری میلادی روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود.

داستان فصل دوم انیمه سریالی «کنگان آشورا» ادامه موفقیت‌های اوهما به‌عنوان گلادیاتوری شکست‌ناپذیر تا پایان مسابقات را به نمایش خواهد گذاشت. در ادامه این مطلب همراه با ما باشید تا به معرفی فصل دوم انیمه سریالی «کنگان آشورا» بپردازیم.

عوامل سازنده فصل دوم انیمه سریالی Kengan Ashura

انیمه سریالی «کنگان آشورا» محصول سرویس آنلاین نتفلیکس اقتباسی از مانگایی به همین نام است. این مانگا را یاباکو ساندروویچ نوشته، کسی که سابقه نوشتن مانگای How Heavy are the Dumbbells You Lift? را نیز دارد. خالق این انیمه سریالی نیز سیجی کیشی است که در کارنامه هنری خودش انیمه‌های سریالی دیگری همچون Radiant، Yuki Yana a Hero و Asobi Asobase را ساخته است.

داستان فصل دوم انیمه سریالی Kengan Ashura

به طور کلی، داستان انیمه سریالی «کنگان آشورا» نبرد کنگان یا گلادیاتورها را به نمایش در می‌آورد، سنتی که از دوره ادو در ژاپن وجود داشته است. ثروتمند و قدرتمندان برای حل‌وفصل اختلافات خود، جنگجویان را در نبردهای بی‌رحمانه و خونین قرار می‌دادند. یکی از همین گلادیاتورها نیز اوهما توکیتا ملقب به آشورا است که توسط یاماشیتا کازو به خدمت گرفته می‌شود تا از طرف رئیس شرکت نوگی بجنگند و از حقوق این شرکت محافظت کند.

در طول دو بخش ابتدایی فصل اول، این اثر نشان می‌دهد که کازو کنترل‌کننده اوهما در حال آماده کردن او برای مسابقات آتی کنگان زتسومی است. با ورود اوهما به عرصه مسابقات، او به منظره‌ای زنده از قدرت، استراتژی و تسلیم‌ناپذیری تبدیل می‌شود و هدفش نیز تبدیل شدن به بزرگترین جنگجو است.

همان‌طور که مبارزات ادامه پیدا می‌کنند، اوهما و مهارت‌های مبارزه‌اش توجه افراد زیادی را به خودش جلب می‌کنند، کسانی که به دنبال استخدام او برای منافع شخصی خود هستند. در حین این مبارزات اوهما باید با گذشته‌اش نیز روبه‌رو شود و این در حالی است که کازو سعی دارد تا با چالش‌های مدیریت وی کنار بیاید و بفهمد چرا در وهله او را در داخل این مسابقات قرار داده است.

فصل دوم انیمه سریالی «کنگان آشورا» قرار است ادامه مسابقات شروع شده در فصل اول را ادامه بدهد و روی مبارزات خونین‌تر و مهیج‌تری متمرکز شود. از همین رو، انتظار می‌رود که فصل دوم سریال پایانی بر داستان اورجینال اوهما برای تبدیل شدن به بزرگترین گلادیاتور جهان باشد.

صداپیشه‌های فصل دوم انیمه سریالی Kengan Ashura

از آنجا که فصل دوم انیمه سریالی «کنگان آشورا» قرار است ادامه داستان فصل اول را به نمایش در بیاورد، از همین رو صداپیشه‌های اصلی فصل اول نیز در فصل دوم این انیمه سریالی صداپیشگی خواهند کرد. در فصل دوم انیمه سریالی «کنگان آشورا» تاتسوهیسا سوزوکی قرار است بار دیگر صداپیشگی شخصیت اوهما توکیتا را برعهده داشته باشد. کایجی تانگ نیز صداپیشه نسخه دوبله انگلیسی این شخصیت خواهد بود.

چو و کیت سیلورستین نیز به ترتیب نسخه ژاپنی و انگلیسی شخصیت کازو یاماشیتا را صداپیشگی خواهند کرد که کنترل‌کننده اوهما است و رابطه پدر و پسر مانندی با وی ایجاد کرده است. جوجوی ناکاتا و مایکل سی پیزوتو نیز صداپیشه شخصیت هیدکی نوگی رئیس شرکت نوگی هستند. یومی اوچییاما و اریکا هارلیچر نیز صداپیشه شخصیت کائده آکیاما خواهند بود.

تاریخ پخش فصل دوم انیمه سریالی Kengan Ashura

فصل دوم انیمه سریالی «کنگان آشورا» قرار است در تاریخ ۲۱ سپتامبر سال ۲۰۲۳ میلادی (پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲) روی سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شود. این در حالی است که فصل دوم این انیمه سریالی قرار است در سینماهای TOHO توکیو در تاریخ ۱۰ سپتامبر نیز اکران شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو