معرفی سریال One Piece جدیدترین اقتباس لایو اکشن از دنیای انیمه

منبع: فوت و فن

5

1402/5/21

14:59


سرانجام کلاه‌حصیری‌ها قرار است وارد دنیای سریال شوند. با وجود اینکه وان پیس (One Piece) یکی از طولانی‌ترین انیمه‌ها و مانگاهای جهان به شمار می‌رود اما نزدیک به یک دهه طول کشید تا اقتباس لایو اکشنی بر اساس این انیمه ساخته شود.

معرفی سریال One Piece جدیدترین اقتباس لایو اکشن از دنیای انیمه

سرانجام کلاه‌حصیری‌ها قرار است وارد دنیای سریال شوند. با وجود اینکه وان پیس (One Piece) یکی از طولانی‌ترین انیمه‌ها و مانگاهای جهان به شمار می‌رود اما نزدیک به یک دهه طول کشید تا اقتباس لایو اکشنی بر اساس این انیمه ساخته شود. سریال «وان پیس» به جمع اقتباس‌های لایو اکشن ساخته شده بر اساس انیمه و مانگا توسط سرویس آنلاین نتفلیکس اضافه شده است، جمعی که شامل فیلم دفتر مرگ (Death Note) و سریال کابوی بیباپ (Cowboy Bebop) می‌شود.

در حال حاضر سرویس آنلاین نتفلیکس دستور ساخت یک فصل ۱۰ قسمتی از این اثر را داده است و در آن، استیون مائدا و مت اونز به‌عنوان مدیر اجرایی فعالیت دارند. فصل اول سریال قرار است حماسه East Blue از انیمه و مانگا را پوشش بدهد و این در حالی است که زمان زیادی تا پخش آن باقی نمانده است. در ادامه این مطلب همراه با ما باشید تا به معرفی سریال «وان پیس» بپردازیم.

داستان سریال One Piece

فصل اول سریال لایو اکشن «وان پیس» قرار است قوس داستانی East Blue از مانگا را پوشش بدهد. آبی شرق بخشی از اقیانوس در نقشه وان پیس است که در آن، شخصیت اصلی داستانی یعنی مانکی دی لوفی سفرش به‌عنوان یک دزد دریایی را شروع می‌کند. او در کودکی میوه‌ای شیطانی به نام گام گام را خورده است و همین نیز باعث شده تا او بدنی کشی داشته باشد که می‌تواند به اراده او خم و کشیده شود.

لوفی با الهام قهرمان دوران کودکی‌اش یعنی شنکس، به دنبال آن است تا با کشف گنجینه افسانه‌ای و مرموز گول دی راجر به نام وان پیس، به پادشاه دزدان دریایی تبدیل شود. با این حال، گنجینه وان پیس در جایی آن‌سوی گرند لاین پنهان شده و سفر به آن بخش اقیانوس بسیار خطرناک است. لوفی جوان تنها سفر خودش را شروع می‌کند اما به مرور خدمه‌ای را دور خودش جمع می‌کند که هر کدام رؤیای خودشان را دارند و در ماجراجویی‌های مختلف به هم کمک می‌کنند و به دوستان صمیمی تبدیل می‌شوند.

فصل اول سریال «وان پیس» نه‌تنها به معرفی مانکی دی لوفی خواهد پرداخت بلکه به معرفی شخصیت‌های دیگری همچون استاد سه سبک شمشیربازی رورونوآ زورو،‌ ناوبر آینده گروه که زمانی یک دزد بوده به نام نامی، تیراندازی به نام اوسوپ و سرآشپز خدمه به نام سانجی می‌پردازد.

بازیگران سریال One Piece

سرویس آنلاین نتفلیکس بازیگران با استعداد و توانمندی را برای نقش‌آفرینی در سریال «وان پیس» به خدمت گرفته است. در این سریال، بازیگر مکزیکی ایناکی گودوی نقش مانکی دی لوفی را بازی می‌کند که کاپیتان دزدان دریایی کلاه‌حصیری است. نقش دست راست وی یعنی رورونوآ زورو را مکنیو آراتا به تصویر می‌کشد. بازیگر فیلم Fear Street Part Two: 1978 یعنی امیلی راد نیز نقش نامی را بازی خواهد کرد.

جیکوب رومرو گیبسون که برای بازی در سریال آناتومی گری (Grey’s Anatomy) شناخته می‌شود، نقش تک‌تیرانداز گروه به نام اوسوپ را بازی خواهد کرد. تاز اسکایلر نیز نقش پنجمین عضو خدمه کلاه‌حصیری‌ها یعنی آشپز سانجی را به تصویر خواهد کشید.

از جمله دیگر بازیگرانی که قرار است در سریال «وان پیس» حضور داشته باشند می‌توان به پیتر گادیوت در نقش شنکس،‌ مورگان دیویس در نقش کوبی، ایلیا ایسورلیس پائولینو در نقش آلویدا، ایدن اسکات در نقش هلمپو، لانگلی کرکوود در نقش کاپیتان مورگان، جف وارد در نقش باگی، سلست لوتس در نقش کایا، الکساندر مانیاتیس در نقش کلاهادوره،‌ کریگ فیربراس در نقش آشپز زف، استیون وارد در نقش نوجیکو، وینسنت ریگان در نقش گارپ، بیانکا اوستویزن در نقش شم، چانته گرینجر در نقش بانچینا و گرنت راس در نقش جنزو اشاره کرد.

فصل اول سریال One Piece چند قسمت دارد؟

همان‌طور که در بالا ذکر شده بود، فصل اول سریال «وان پیس» شامل ۱۰ قسمت است که نام آن‌ها در زیر آمده است.

قسمت ۱: Romance Dawn

قسمت ۲: An old friend of mine

قسمت ۳: Captain of 8,000 men

قسمت ۴: Cooks of the sea

قسمت ۵: A frog in the well

قسمت ۶: Arms and sharks

قسمت ۷: Tangerine grove

قسمت ۸: The Maw of the Shark

قسمت ۹: The end and the beginning

قسمت ۱۰: Grand Line

تاریخ پخش سریال One Piece

سرویس آنلاین نتفلیکس قبلاً اعلام کرده بود که سریال «وان پیس» در سال ۲۰۲۳ میلادی پخش خواهد شد و حالا این سریال قرار است در تاریخ ۳۱ اوت سال ۲۰۲۳ میلادی (پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲) روی این سرویس عرضه شود. تمام ۱۰ قسمت فصل اول سریال به‌صورت یکجا در همان روز پخش خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو