هر آنچه از سریال انیمیه Castlevania: Nocturne باید بدانید

منبع: فوت و فن

4

1402/6/12

14:34


تنها تعداد معدودی از آثار هستند که هم در دنیای انیمه و هم در دنیای بازی توانستند مورد توجه قرار بگیرند و سریال انیمیشنی کسلوانیا (Castlevania) از سرویس آنلاین نتفلیکس نیز یکی از آن‌ها است.

هر آنچه از سریال انیمیه Castlevania: Nocturne باید بدانید

تنها تعداد معدودی از آثار هستند که هم در دنیای انیمه و هم در دنیای بازی توانستند مورد توجه قرار بگیرند و سریال انیمیه کسلوانیا (Castlevania) از سرویس آنلاین نتفلیکس نیز یکی از آن‌ها است. اغلب اوقات از این سریال انیمیه به‌عنوان یکی از بهترین اقتباس‌های ساخته شده از بازی‌های ویدئویی یاد می‌شود. این اثر با سبک بصری خارق‌العاده خودش توانست مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد و این در حالی است که از داستانی خونین و همه‌جانبه، موسیقی متن خارق‌العاده و همچنین پایانی جذاب بهره می‌برد.

فصل آخر این سریال در سال ۲۰۲۱ میلادی منتشر شده بود و پایانی اکشن و تا حدودی خوش برای داستان ترور بلمونت، سیفا بلنادز و آلوکارد به شمار می‌رفت. با این حال، یک سال پس از پایان سریال اصلی، سرویس آنلاین نتفلیکس ساخت نسخه‌ای فرعی از این سریال انیمیه را اعلام کرد، اثری که سریال انیمیه کسلوانیا: منظره شب (Castlevania: Nocturne) نام دارد. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر به این سریال انیمیه تازه بپردازیم.

عوامل سازنده سریال انیمیه Castlevania: Nocturne

در سریال انیمیه «کسلوانیا: منظره شب» کوین کولده به‌عنوان مدیر اجرایی فعالیت دارد. او سابقه فعالیت به‌عنوان مدیر اجرایی در سریال انیمیه «کسلوانیا» را داشته است. نویسندگی این سریال انیمیه تازه را نیز کلایو بردلی برعهده دارد و این در حالی است که وارن الیس، نویسنده و مدیر اجرایی سریال اصلی دخالتی در ساخت این سریال انیمیه تازه ندارد.

داستان سریال انیمیه Castlevania: Nocturne

همانند انیمه اصلی «کسلوانیا»، این سریال انیمیه تازه از بازی‌های کونامی الهام گرفته است. سریال انیمیه «کسلوانیا: منظره شب» بر اساس دو بازی Castlevania: Rondo of Blood و Castlevania: Symphony of the Night خواهد بود و اتفاقات آن در سال ۱۷۹۲ میلادی در طی انقلاب فرانسه جریان دارد.

این سریال انیمیه بیننده‌ها را با ریچر بلمونت آشنا خواهد کرد، کسی که یکی از نوادگان ترور بلمونت و سیفا بلنادز است و همان شغل خانوادگی‌اش یعنی شکارچی خون‌آشام را در پیش گرفته است و اسلحه معروف خون‌آشام کُش را در اختیار دارد. با این حال، هنوز به‌صورت رسمی خلاصه داستان این سریال انیمیه منتشر نشده است.

صداپیشه‌های سریال انیمیه Castlevania: Nocturne

در حال حاضر اطلاعات چندانی درباره صداپیشه‌های سریال «کسلوانیا: منظره شب» منتشر نشده اما در این اثر، سوفی اسکلتون قرار است نقش شخصیت جولیا بلمونت را بازی کند. در حال حاضر مشخص نیست که جولیا کیست و به نظر می‌رسد که او شخصیتی کاملاً تازه است که برای این سریال ساخته شده است.

در تریلرهای منتشر شده برای سریال انیمیه «کسلوانیا: منظره شب» در صحنه‌های فلش‌بک تصاویری از شخصیت ترور بلمونت و سیفا بلنادز به نمایش گذاشته شده بود و از همین رو، ریچارد آرمیتاژ و آلخادرا رینوسو بار دیگر صداپیشگی این شخصیت‌ها را برعهده خواهند داشت. در صورتی که این سریال انیمیه تازه داستان بازی‌ها را دنبال کند، پس دراکولا و آلوکارد نیز در این اثر حضور خواهند داشت.

در صورتی که این دو شخصیت در سریال «کسلوانیا: منظره شب» حاضر باشند، پس احتمال اینکه جیمز کالیس و گراهام مک‌تویش بار دیگر نقش‌هایشان از سریال انیمیه اصلی را در این اثر تازه صداپیشگی کنند، دور از انتظار نیست. در حال حاضر صداپیشه‌های شخصیت‌های ریچر بلمونت و ماریا رینارد در این اثر تازه مشخص نشده‌اند.

تاریخ پخش سریال انیمیه Castlevania: Nocturne

سرویس آنلاین نتفلیکس قرار است اولین فصل از سریال انیمیه «کسلوانیا: منظره شب» را در تاریخ ۲۸ سپتامبر سال ۲۰۲۳ میلادی (پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲) عرضه کند.

آیا فصل دوم سریال انیمیه Castlevania: Nocturne ساخته می‌شود؟

داستان‌های بازی‎های کسلوانیا بسیار گسترده و شگفت‌انگیز هستند. سریال انیمیه اصلی در طی چهار فصل خودش داستان دو بازی را پوشش داده بود و از آنجا که این انیمه در بین مخاطبان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و سرویس آنلاین نتفلیکس سعی دارد تا جای ممکن از آن بهره ببرد و آن را ادامه بدهد، پس در صورت موفقیت فصل اول انیمه «کسلوانیا: منظره شب» می‌توان انتظار ساخت فصل دوم آن را نیز داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو