معرفی فصل چهارم سیتکام The Upshaws

منبع: فوت و فن

3

1402/5/24

11:53


سریال سیتکام خانواده آپشاو (The Upshaws) قرار است با چهارمین فصل از خودش به سرویس آنلاین نتفلیکس بازگردد.

معرفی فصل چهارم سیتکام The Upshaws

سریال سیتکام خانواده آپشاو (The Upshaws) قرار است با چهارمین فصل از خودش به سرویس آنلاین نتفلیکس بازگردد. این سریال سیتکام برای اولین بار در سال ۲۰۲۱ میلادی روی این سرویس آنلاین عرضه شده بود و داستان خانواده‌ای به نام آپشاو را دنبال می‌کند. پدر و مادر این خانواده یعنی بنی و رجینا نیز از طبقه کارگر هستند که از دوران دبیرستان با هم آشنا شدند و حالا سعی دارند در میان فراز و نشیب‌های بسیار زیاد زندگی به جلو حرکت کنند.

از طریق هر مانعی، رجینا و بنی هر کاری می‎توانند انجام می‌دهند تا بتوانند زندگی خوبی را برای دخترانشان به نام آیلیا و مایا به ارمغان بیاورند و اوقات خوشی را در کنار هم داشته باشند. در ادامه این مطلب همراه با ما باشید تا به معرفی فصل چهارم سریال سیتکام The Upshaws بپردازیم.

عوامل سازنده سریال The Upshaws

سریال «آپشاو» توسط واندا اسکایز و رجینا وای هیکس خلق شده است. واندا اسکایز قبلاً سریال‌های مختلفی را نوشته و تولید کرده است که شامل سریال «تاریخچه جهان: بخش دوم»، سریال Last Comic Standing و چندین برنامه استندآپ می‌شود. رجینا وای هیکس نیز به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده در تولید سریال‌های مختلفی نقش‌آفرینی کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به سریال Girlfriends، سریال Insecure، سریال The L Word، سریال Generation Q و سریال Instant Mom اشاره کرد.

داستان سریال The Upshaws

در حال حاضر جزئیات مربوط به داستان فصل چهارم سریال «آپشاو» مخفی نگه داشته شده است. با این حال، این اثر قرار است ادامه اتفاقات فصل سوم سریال را در پیش بگیرد و داستان این خانواده را بازگو خواهد کرد که به دنبال فرصت‌های کاری جدید، اهداف بزرگتر و مشکلات سلامتی هستند و سعی دارند تا در کنار هم بمانند و تا جایی که می‌توانند جلو بروند.

بازیگران سریال The Upshaws

بازیگران برجسته و زیادی در فصل چهارم سریال «آپشاو» نقش‌آفرینی می‌کنند. کیم فیلدز و مایک اپس از جمله بازیگران سه فصل ابتدایی سریال هستند که در فصل چهارم نیز قرار است بار دیگر نقش رجینا و بنی را بازآفرینی کنند. با اینکه کیم فیلدز تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی بازی کرده اما بیشتر برای نقش‌آفرینی در سریال سیتکام Living Single محصول دهه نود میلادی شناخته می‌شود. او اخیراً در آثاری همچون ماجراهای کریسمس (Adventures in Christmasing)، فیلم شما کریسمس من را روشن می‌کنید (You Light up My Christmas) و فیلم A Question of Faith بازی کرده است. او در دنیای سریال نیز در سریال کبرا کای (Cobra Kai)، سریال زندگی رؤیایی (Living the Dream) و سریال با براون‌ها آشنا شوید (Meet the Browns) بازی کرده است.

مایک اپس نیز اخیراً در سریال I’m a Virgo از سرویس آنلاین آمازون پرایم نقش‌آفرینی کرده و همچنین سابقه بازی در فیلم You People و فیلم On the Come Up را دارد. او همچنین برای بازی در سریال Survivor’s Remorse و فیلم‌های خماری (The Hangover) شناخته می‌شود.

واندا اسکایز در سریال «آپشاو» نقش لوسریتا ترنر را ایفا می‌کند که خواهر رجینا است. این بازیگر بیشتر برای استند‌آپ کمدی خودش شهرت دارد و در آثار موزیکالی نیز نقش‌آفرینی کرده که شامل Wanda Sykes: Not Normal نیز می‌شود. او همچنین در سریال‌های دیگری نقش‌آفرینی کرده که شامل سریال دوتای دیگر (The Other Two)، سریال تاریخ جهان: بخش دوم (History of the World: Part II)، سریال تیگی کاوشگر (Tig N’ Seek)، سریال بلکیش (Black-ish) و موارد دیگر است.

خالی اسپراگینز، جورنی کریستین و جرمل سایمون نیز نقش دیگر اعضای خانواده بنی و رجینا را به تصویر می‌کشند. اسپراگینز نقش دختر بزرگ خانواده به نام آلیا را بازی می‌کند و این بازیگر قبل از حضور در این سریال تنها در فیلم‌های کوتاه بازی کرده است. جورنی کریستین نیز نقش جوان‌ترین عضو خانواده آپشاو یعنی مایا را بازی می‌کند. این بازیگر قبلاً در سریال بیگانه‌ها (Outsiders) و فیلم بزار برف بباره (Let It Snow) بازی کرده است. جرمل سایمون نیز نقش برنارد جونیور را بازی می‌کند. این بازیگر سابقه حضور در سریال پادشاهی حیوانی (Animal Kingdom) و سریال Cocktails and Dreams را در کارنامه خودش دارد.

تاریخ پخش فصل چهارم سریال The Upshaws

فصل چهارم سریال سیتکام «آپشاو» قرار است در تاریخ ۱۷ اوت سال ۲۰۲۳ میلادی روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو