هر آنچه از فیلم Heart of Stone با بازی گل گدوت باید بدانید

منبع: فوت و فن

3

1402/5/20

15:45


سرویس آنلاین نتفلیکس با ساخت فیلم‌های اکشن و مهیج با بودجه بسیار بالا و با حضور ستاره‌های مطرح هالیوودی، توانسته توجه مخاطبان بسیار زیادی را به سمت خودش جلب کند.

هر آنچه از فیلم Heart of Stone با بازی گل گدوت باید بدانید

سرویس آنلاین نتفلیکس با ساخت فیلم‌های اکشن و مهیج با بودجه بسیار بالا و با حضور ستاره‌های مطرح هالیوودی، توانسته توجه مخاطبان بسیار زیادی را به سمت خودش جلب کند. از جمله این آثار نیز می‌توان به فیلم اعلان قرمز (Red Notice) و فیلم مرد خاکستری‌ (The Gray Man) اشاره کرد که موفقیت بسیار بزرگی برای این سرویس آنلاین بودند. حالا اثری تازه به این سبک ساخته شده که فیلم «سنگ‌دل» یا «قلب استون» (Heart of Stone) نام دارد و انتظار می‌رود یک اکشن بلاک‌باستری دیگر از سرویس آنلاین نتفلیکس باشد.

فیلم «سنگ‌دل» اثری اکشن با بازی گل گدوت در نقش اصلی است، بازیگری که خودش را به‌عنوان یکی از بزرگترین ستاره‌های اکشن ثابت کرده و حتی در فیلم «اعلان قرمز» نیز حضور داشته است. این بازیگر همچنین به‌عنوان واندر وومن دنیای سینما شناخته می‌شود که این نقش را در فیلم واندر وومن (Wonder Woman)، فیلم واندر وومن ۱۹۸۴ (Wonder Woman 1984) و فیلم بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) و همچنین فیلم لیگ عدالت (Justice League) ایفا کرده است. در ادامه این مطلب همراه با ما باشید تا به معرفی فیلم تازه گل گدوت یعنی فیلم «سنگ‌دل» بپردازیم.

عوامل سازنده فیلم Heart of Stone

کارگردان سینما و تلویزیون بریتانیایی تام هارپر که بیشتر برای کارگردانی قسمت‌هایی از سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders)، سریال جنگ و صلح (War and Peace) و فیلم هوانوردان (The Aeronauts) شهرت دارد، سکان کارگردانی فیلم «سنگ‌دل» را در دست دارد. فیلم‌نامه این اثر را نیز گرگ روکا قلم زده است که قبلاً نویسنده فیلم‌نامه فیلم نگهبان کهن (The Old Guard) بوده است، فیلمی اقتباسی از کتاب‌های کمیکی به همین نام نوشته خودش. او در نوشتن فیلم‌نامه فیلم «سنگ‌دل» نیز با آلیسون شرویدر همکاری کرده است.

داستان فیلم Heart of Stone

فیلم «سنگ‌دل» به‌عنوان یک فیلمی مهیج و جاسوسی اورجینال معرفی شده که قرار است پیچش داستانی زنانه‌ای را در داستان فرنچایزهای اکشن و مشهوری همچون مأموریت: غیرممکن (Mission: Impossible) و جیمز باند (James Bond) ایجاد کند. خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای این اثر به شرح زیر است:

«گل گدوت در فیلم «سنگ‌دل» نقش مأمور ریچل استون را بازی می‌کند، تنها مأمور اطلاعاتی که بین سازمان جهانی و حافظ صلح خودش و از دست دادن با ارزش‌ترین و خطرناک‌ترین دارایی این سازمان با نام رمز «قلب» یا «هارت» قرار گرفته است.»

بازیگران فیلم Heart of Stone

همان‌طور که در بالا گفته شده بود، نقش اصلی فیلم «سنگ‌دل» را گل گدوت ایفا می‌کند. او در این فیلم نقش جاسوسی بین‌المللی به نام ریچل استون را به تصویر می‌کشد. در کنار وی نیز بازیگران دیگری همچون آلیا بات و جیمی دورنان نقش‌آفرینی خواهند کرد. این اثر همچنین اولین تجربه هالیوودی سوپراستار بالیوودی آلیا بات به شمار می‌رود.

آلیا بات در هندوستان یکی از ستاره‌های بزرگ به شمار می‌رود که در برخی از بزرگ‌ترین فیلم‌های تولید هندوستان نقش‌آفرینی کرده است. این بازیگر در سال جاری میلادی در فیلم RRR و همچنین فیلم Brahmastra: Part One – Shiva نقش‌آفرینی کرده است و همچنین در فیلم Gangubai Kathiawadi و فیلم Darlings محصول سرویس آنلاین نتفلیکس سابقه بازی دارد.

ستاره فیلم‌های پنجاه طیف خاکستری (Fifty Shades of Grey) و فیلم بلفاست (Belfast) یعنی جیمی دورنان نیز در این فیلم اکشن حضور دارد و نقشی را در مقابل گل گدوت به تصویر می‌کشد. از جمله دیگر بازیگرانی که در این فیلم جاسوسی و مهیج حضور دارند می‌توان به سوفی اوکوندو، جینگ لوسی، پل ریدی، ماتیاس شوایگهوفر، جان کورتاجارنا و آرچی مدکو اشاره کرد.

تاریخ پخش فیلم Heart of Stone

فیلم «سنگ‌دل» اثری از سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که ابتدا قرار است در سینماهای منتخب روی پرده اکران شود و سپس در تاریخ ۱۱ اوت سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲) روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو