هر آنچه از سریال The Chosen One باید بدانید

منبع: فوت و فن

4

1402/5/5

12:52


خط کمیک Millarworld زاده فکر مارک میلار است که برخی از محبوب‌ترین و بهترین کمیک‌های قرن بیست و یکم را برای طرفداران به ارمغان آورده است. بر اساس این کمیک‌ها نیز اقتباس‌هایی در دنیای سینمایی ساخته شده که تعدادی از آن‌ها نیز به موفقیت قابل توجهی در گیشه دست پیدا کردند. حالا سریال جدید از این کمیک‌ها قرار است ساخته شود که سریال برگزیده (The Chosen One) نام دارد.

هر آنچه از سریال The Chosen One باید بدانید

خط کمیک Millarworld زاده فکر مارک میلار است که برخی از محبوب‌ترین و بهترین کمیک‌های قرن بیست و یکم را برای طرفداران به ارمغان آورده است. بر اساس این کمیک‌ها نیز اقتباس‌هایی در دنیای سینمایی ساخته شده که تعدادی از آن‌ها نیز به موفقیت قابل توجهی در گیشه دست پیدا کردند. حالا سریال جدید از این کمیک‌ها قرار است ساخته شود که سریال برگزیده (The Chosen One) نام دارد. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این پروژه آشنا شوید.

کمیک‌های میلارورلد باعث خلق آثار سینمایی‌ای همچون کیک-اس (Kick-A**)، فرنچایز کینگزمن (Kingsman) و تحت تعقیب (Wanted) شده است و همگی آن‌ها نیز از جمله پروژه‌های اقتباسی از میلارورلد هستند که به موفقیت خوبی در گیشه دست پیدا کردند و توانستند توجه بسیار زیادی از طرفداران را به خودشان جلب کند.

علاوه بر فیلم سینمایی،‌ اقتباس‌های سریالی بر اساس کمیک‌های میلارولد نیز ساخته شده که شامل سریال Jupiter’s Legacy است. این سریال از سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شود ولی این سریال نتوانست نظر مخاطبان را جلب کند و سرانجام کنسل شد. با این حال، سرویس آنلاین نتفلیکس به سراغ ساخت اقتباسی دیگری از این کمیک‌ها رفته که سریال «برگزیده» نام دارد. این سریال بر اساس داستان عیسی آمریکایی (American Jesus) نوشته مارک میلار و پیتر گراس است که بیشتر در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

عوامل سازنده سریال The Chosen One

مارک میلار و پیتر گراس که کمیک و منبع سریال «برگزیده» را نوشته‌اند، قرار است به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در ساخت این سریال دخالت داشته باشند. این در حالی است که استیسی پرسکی،‌ لئوپولدو گوت و اورادو گوت نیز به‌عنوان کارگردان در این اثر فعالیت دارند.

داستان سریال The Chosen One

همانند همه اقتباس‌های ساخته شده بر اساس کتاب‌های کمیک، وفادار باقی ماندن به منبع اصلی، یکی از موارد کلیدی در خشنود کردن طرفداران به شمار می‌رود و با توجه به این موضوع، بسیاری از افراد و طرفداران این سؤال را دارند که سریال «برگزیده» قرار است تا چه اندازه به منبع اصلی وفادار باشد و از آن پیروی کند. در ادامه خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای سریال «برگزیده» را مشاهده می‌‎کنید:

«جودی پسری دوازده ساله است که در بایا کالیفرنیا زندگی می‌کند و به طور ناگهانی متوجه می‌شود که قدرت‌هایی شبیه به حضرت عیسی دارد. او می‌تواند آب را به شراب تبدیل کند، فلج را درمان کند و شاید حتی مرده را زنده کند. در حالی که رهبران انجیلی و یاکوی در شهر سعی می‌کنند تا او را وادار کنند تا از قدرت‌های خودش برای نجات بشریت استفاده کند، تنها کاری که جودی دوست دارد انجام بدهد، تحت تأثیر قرار دادن دختری است که دوستش دارد و همچنین ایستادگی در برابر قلدرها است. همان‌طور که جودی در تلاش است تا با سرنوشت خودش کنار بیاید، وقتی حقیقت را درباره هویت خودش متوجه می‌شود، همه چیز به هم خورد.»

بازیگران سریال The Chosen One

با اینکه هنوز به‌صورت رسمی لیست کامل بازیگران حاضر در سریال «برگزیده» از سوی کمپانی سازنده منتشر نشده اما برخی از بازیگران حاضر در آن مشخص شدند. لوئیس روزالس نیز از جمله همین بازیگران به شمار می‌رود. کارلوس باردم نیز قرار است در این سریال نقش‌آفرینی کند ولی هنوز نقشی که او ایفا می‌کند، مشخص نشده است.

تنوک هورتا مجیا در نقشی نامشخص، بابی لوهنو در نقش جودی، لیلیث امیلی سیوردیا مجیا در نقش ماگدا، خورخه خاویر آربالو اوسورنیو در نقش هیپولیتو، آلبرتو پرز ژاکوم کنا در نقش واگنر و دایانا آگرون در نقش سارا نیز از جمله دیگر بازیگرانی هستند که در سریال «برگزیده» نقش‌آفرینی خواهند کرد.

تاریخ پخش سریال The Chosen One

فصل اول سریال «برگزیده» قرار است در تاریخ ۱۶ اوت سال ۲۰۲۳ (چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲) روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود. همانند روند همیشگی سرویس آنلاین نتفلیکس، قسمت‌های فصل اول این سریال نیز به‌صورت یکجا پخش خواهند شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو