ساخت تشکیلاتی بزرگ و اختصاصی برای دنیای سینمایی جدید دی‌سی

منبع: گیمفا

3

1402/7/1

16:01


به نظر می‌رسد که کمپانی برادران وارنر برای تدارک دنیای سینمایی جدید دی‌سی به رهبری پیتر سفران و جیمز گان سنگ تمام خواهد گذاشت.

ساخت تشکیلاتی بزرگ و اختصاصی برای دنیای سینمایی جدید دی‌سی

به نظر می‌رسد که کمپانی برادران وارنر برای تدارک دنیای سینمایی جدید دی‌سی به رهبری پیتر سفران و جیمز گان سنگ تمام خواهد گذاشت.

در حالی که مشغول سپری کردن ماه‌های پایانی دنیای سینمایی فعلی دی‌سی هستیم که با فیلم پرحاشیه آکوامن ۲ به پایان خواهد رسید، به نظر می‌رسد که تدارکات برای آغاز دنیای سینمایی جدید دی‌سی با نام DCU به رهبری جیمز گان و پیتر سفران با دستی پر آغاز شده و کمپانی برادران وارنر تشکیلات بزرگی را برای این مجموعه در نظر گرفته که عملاً ساختمای بزرگ و مجزا را شامل می‌شود تا دست اندرکاران DCU با اختیارات کامل پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی این فرنچایز جدید را رقم بزنند.

طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده و در پی برنامه‌های بلندپروازانه کمپانی برادران وارنر، بخش مرتبط با کشور بریتانیای آن‌ها فضایی به اندازه بیش از ۱۲ کیلومتر مربع را به خود اختصاص داده و ۱۰ سالن تولید و پشتیبانی جدید نیز به آن افزوده خواهد شد و سالن‌های صوتی نیز از تعداد ۱۹ به ۲۹ افزایش پیدا خواهد کرد. سرمایه‌گذاری عظیم و بزرگی که عزم راسخ این کمپانی را برای گسترش دنیای سینمایی جدید دی‌سی در بهترین کیفیت ممکن نشان می‌دهد.

این برنامه ریزی و گسترش نام برده شده که بیش از ۴ هزار فرصت شغلی جدید را در کشور بریتانیا ایجاد خواهد کرد، نه تنها سهم کمپانی برادران وارنر را در اقتصاد این کشور به مبلغ بیش از ۲۰۰ میلیون پوند افزایش خواهد داد، بلکه دست جیمز گان و پیتر سفران را کاملاً باز گذاشته تا ایده‌های خود را هر طوری که می‌خواهند، به مرحله اجرا دربیاورند. اتفاقی که شاید جبران ۱۰ سال گذشته و ناکامی‌های DCEU را برای طرفداران دی‌سی به ارمغان بیاورد.

آخرین پروژه‌هایی که در این بخش از کمپانی برادران وارنر تولید و پخش شده را می‌توان به آثاری نظیر فیلم Barbie (باربی) و مجموعه تلویزیونی House Of The Dragon (خاندان اژدها) ربط داد که هر دوی آن‌ها موفقیت‌های بزرگی را رقم زدند. باید صبر کرد و دید که پس از پایان اعتصابات بازیگران و نویسندگان، برنامه جیمز گان به چه صورت از سال ۲۰۲۵ میلادی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو