معرفی سریال کره ای انقلاب عشق (Love Revolution) ؛ یک عاشقانه مدرسه ای جذاب!

معرفی سریال کره ای انقلاب عشق (Love Revolution) ؛ یک عاشقانه مدرسه ای جذاب!


منبع: پلازا

3

1402/7/4

11:37


معرفی سریال کره ای انقلاب عشق (Love Revolution) ؛ یک عاشقانه مدرسه ای جذاب!

سریال کره ای انقلاب عشق یک مجموعه اینترنتی محصول این کشور بود که در سال 2020 پخش شد و مورد توجه قرار گرفت. در این مقاله قصد داریم تا با معرفی سریال Love Revolution 2020، یک اثر رمانتیک کمدی جذاب، همراه شما باشیم.

برخی از سریال‌های کشور کره جنوبی براساس وبتون‌ها ساخته می‌شوند. حال ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که وبتون چیست؟ وبتون‌ها در واقع کمیک‌های دیجیتال محصول کشور کره جنوبی هستند. این آثار در اصل شکل جدید و دیجیتال مانهوا محسوب می‌شوند که به جای چاپ شدن بر روی کاغذ، از طریق اینترنت یا به صورت دیجیتال در دسترس مخاطب قرار می‌گیرند. وقتی یک وبتون شهرت و طرفدار زیادی پیدا می‌کند، پتانسیل آن برای تبدیل به سریال تلوزیونی یا اینترنتی شدن نیز زیاد می‌شود.

سریال Love Revolution 2020 به کارگردانی سو جون-وان (Seo Joo-wan) و نویسندگی کواک کیونگ-یون (Kwak Kyung-yoon) ساخته شده است. این اثر در واقع اقتباسی از وبتونی با همین عنوان که در پلتفرم وبتون تحت نظر ناور کورپوریشن (Naver Corporation) منتشر شد، محسوب می‌شود و نام خالق آن در این پلتفرم 232 است. این مجموعه اینترنتی در سال 2020 از طریق پلتفرم‌ KakaoTV و SERIESon منتشر شد. در ادامه این مقاله پلازا با معرفی سریال Love Revolution 2020 همراه ما باشید.

فهرست مطالب:

زمان پخش سریال کره ای انقلاب عشق

ژانر سریال Love Revolution 2020 کمدی، عاشقانه، نوجوانانه و درام است. این اثر نخستین بار در تاریخ 1 سپتامبر سال 2020 (11 شهریور 1399) بر روی پلتفرم‌های KakaoTV و SERIESon قرار گرفت و سرانجام در 27 دسامبر 2020 (7 دی 1399) به پایان رسید. تعداد قسمت های سریال انقلاب عشق کره ای 30 قسمت است.

داستان سریال انقلاب عشق کره ای

داستان سریال انقلاب عشق کره ای

در این قسمت با خلاصه سریال کره ای انقلاب عشق همراه شما هستیم. داستان حول محور یک دانش آموز پسر 17 ساله به نام گونگ جو یونگ می‌گردد که در نگاه اول عاشق هم‌کلاسی دختر خود یعنی وانگ جا ریم می‌شود اما آیا جا ریم یک دختر معمولی است؟ در پاسخ باید بگوییم خیر. وانگ جا ریم نه تنها معمولی نیست، بلکه رفتاری کاملا سرد دارد و هرچه گونگ جو یونگ تلاش می‌کند تا با رفتارهای خود محبت او را جلب کند، دختر عصبی‌تر می‌شود. آیا گونگ جو یونگ جا می‌زند؟ خیر. این اصلا از خصلت‌های او نیست و کلید پیروزی را در استمرار و سماجت می‌داند تا بتواند دل دختر را نرم کند. در این میان، دوستان نیز به گونگ جو یونگ کمک می‌کنند و همچنین مشکلاتی نیز پیش می‌آید.

بازیگران سریال انقلاب عشق کره ای

در این بخش قصد داریم تا درباره هنرپیشه‌های این سریال صحبت کنیم. ابتدا به سراغ بازیگران اصلی می‌رویم و سپس با معرفی سایر هنرپیشه‌ها همراه شما هستیم.

پارک جی هون در نقش گونگ جو یونگ

خلاصه سریال کره ای انقلاب عشق

پارک جی-هون (Park Ji Hoon) بازیگر و خواننده اهل کره جنوبی در 29 مه 1999 (8 خرداد 1378) متولد شد. او بازیگری را از سنین کودکی شروع کرد و در تبلیغ‌های تجاری نیز حضور داشت. او سپس در سال 2017 با شرکت در فصل دوم رئالیتی شو Produce 101 توانست جایگاه دوم را کسب کند و در نتیجه شهرت خوبی کسب کرد. جی-هون جز گروه کی‌-پاپ Wanna One نیز بود و اکنون به عنوان یک بازیگر و خواننده مستقل فعالیت می‌کند. از آثار معروف این هنرپیشه باید به سریال‌های Flower Crew: Joseon Marriage Agency (2019)، At a Distance, Spring Is Green (2021) و Weak Hero Class 1 (2022) اشاره کنیم.

لی روبی در نقش وانگ جا ریم ؛ از بازیگران سریال کره ای انقلاب عشق

هنرپیشه های سریال کره ای انقلاب عشق

لی روبی (Lee Ruby) بازیگر اهل کره متولد 30 اکتبر 2000 (9 آبان 1379) است. او بازیگری را از سال 2020 با سریال Memorist شروع کرد و سپس موفق شد تا اولین نقش اصلی خود را در سریال کره ای انقلاب عشق بازی کند. او در سریال Bad-Memory Eraser (2023) حضور داشت.

کیم یونگ هون در نقش لی کیونگ وو

بازیگران سریال انقلاب عشق کره ای

کیم یونگ-هون (Kim Young Hoon) بازیگر، مدل و عضو گروه The Boyz است که در 8 اوت 1997 (17 مرداد 1376) به دنیا آمد. او کار خود را با حضور در موزیک ویدیو شروع کرد و سپس عضو گروه کی-پاپ The Boyz شد. او در زمینه مد نیز فعالیت می‌کند و برای نخستین بار به عنوان بازیگر در سریال Love Revolution 2020 حضور پیدا کرد. از آثار دیگر او باید به سریال One the Woman (2021) و Tale of the Nine-Tailed 1938 (2023) اشاره کنیم.

جونگ دا اون در نقش یانگ مین جی

ژانر سریال Love Revolution 2020

جونگ دا-اون (Jung Da-eun) بازیگر اهل کره جنوبی در 26 ژانویه 2001 (7 بهمن 1379) به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 2016 با سریال Bus Stop شروع کرد و سال بعد در مجموعه Fly High ظاهر شد. از دیگر آثار شاخص او باید به فصل دوم سریال Sweet Revenge (2018)، D.P. (2021)، Our Blooming Youth (2023) و Bloodhounds (2023) اشاره کنیم.

ایم دا یونگ در نقش اوه آه رام

تعداد قسمت های سریال انقلاب عشق کره ای

ایم دا-یونگ (Im Da-young) بازیگر و خواننده اهل کره جنوبی متولد 14 مه 1999 (24 اردیبهشت 1378) است. او کار هنری را از سال 2016 با حضور در گروه WJSN یا Cosmic Girls شروع کرد. سریال کره ای انقلاب عشق اولین تجربه بازیگری او محسوب می‌شود. از آثار دیگر او باید به سریال‌های True Beauty (2020)، The Secret of the Grand Mansion: The Missing Girls (2021) و Gaus Electronics (2022) اشاره کنیم.

کو چان بین در نقش کیم بیونگ هون ؛ از بازیگران سریال کره ای انقلاب عشق

زمان پخش سریال کره ای انقلاب عشق

کو چان-بین (Ko Chan-bin) بازیگر کره ای متولد 2 ژوئن 2001 (12 خرداد 1380) است. او بازیگری را از کودکی شروع کرد و در سال 2009 حضور کوتاهی در فیلم Worst Friends داشت. او سپس با سریال کره ای انقلاب عشق به شهرت رسید و از آثار دیگر او باید به سریال Oh! My Assistant (2022) و فیلم Oh! My Assistant (Movie) در سال 2023 اشاره کنیم.

آن دو گیو در نقش آن کیونگ مین

دانلود سریال Love Revolution 2020

آن دو-گیو (Ahn Do-gyu) هنرپیشه اهل کره جنوبی در 28 سپتامبر 2000 (7 مهر 1379) به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 2007 با سریال It Is OK to Love شروع کرد و تا کنون در آثار مختلفی همچون Empress Ki (2013)، Sweet Home (2020)، Voice 4 (2021) و Duty After School (2023) حضور داشته است.

سایر هنرپیشه های سریال کره ای انقلاب عشق عبارتند از:

  • کیم سونگ-هی (Kim Seung-hee) در نقش هونگ جین-هی
  • کیم دونگ-هیون (Kim Dong-hyun) در نقش دوکگو مون
  • کیم جونگ-دون (Kim Joong-don) در نقش چو یون-سا
  • کیم سو-جیوم (Kim Su-gyeom) در نقش نامگونگ جی-سو
  • لی سو-یون (Lee Seo-yeon) در نقش وانگ بیول-لیم

نقد سریال Love Revolution 2020

این سریال از روی وبتونی مشهور ساخته شد و اگر بخواهیم منصفانه نظر دهیم، باید بگوییم یک سر و گردن از بسیاری از سریال‌های عاشقانه مدرسه‌ای کره‌ای بهتر است. اما در کمال تعجب انقلاب عشق بسیار کمتر از آنچه که انتظارش را می‌رفت مورد توجه قرار گرفت و به عقیده شخصی جز آندرریتد ترین درام‌های مدرسه‌ای این کشور محسوب می‌شود. سریال تیم بازیگری خوبی دارد و شیمی خوبی نیز بین بازیگران برقرار است. حتی ممکن است عاشق زوج دوم سریال شوید و آن را از زوج اول بیشتر دوست داشته باشید! صحنه‌های طنز این اثر اصلا آبکی و قابل پیش‌بینی نیستند.

همچنین کلیشه‌های معمول کره‌ ای را در سریال کمتر می‌توانید ببینید. از سوی دیگر نمرات سریال کره ای انقلاب عشق نیز بالا هستند و می‌توان آن را جز آثار خوب این کشور نامید. پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد تماشای یک سریال عاشقانه مدرسه‌ای کره‌ ای را دارید، انقلاب عشق را از دست ندهید.

کلام آخر

نقد سریال Love Revolution 2020

با معرفی و بررسی سریال کره ای انقلاب عشق همراه شما بودیم و سعی کردیم این اثر را برای شما به خوبی معرفی کنیم. به طور کلی درام‌های مدرسه‌ای کره‌ ای طرفداران زیادی دارند و این سریال نیز از جمله آثار جذاب این کشور محسوب می‌شود. آیا شما قصد دانلود سریال Love Revolution 2020 و تماشای آن را دارید؟ نظر شما درباره این وب دراما چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان درمیان بگذارید. از همراهی شما سپاس‌گزاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو