برنامه های هفته گردشگری منطقه عباس آباد اعلام شد

منبع: همگردی

4

1402/7/5

19:40


ایلنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، برنامه های هفته گردشگری منطقه عباس آباد اعلام شد.

سید محمدحسین حجازی (مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد) اعلام کرد: همزمان با (5 مهر) روز گردشگری ویژه برنامه های متنوعی در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد با عنوان «خاطره پس انداز کن» برگزار می شود.

او افزود: از روز پنجم مهر همایش و نمایشگاهی با حضور 30 دستگاه کمپر ون در پهنه غربی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد حد فاصل بوستان آب و آتش تا پل ابریشم برپا می شود که تا 8 مهر دایر است.

مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری در ادامه تشریح ویژه برنامه های هفته گردشگری توضیح داد: در هفته گردشگری از کارت گردشگری و ژورنال الکترونیک اکو پارک عباس آباد رونمایی می شود.

حجازی همچنین از افتتاح نخستین ایستگاه گردشگری هوشمند در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد طی هفته های آینده خبر داد.

او همچنین به برپایی نمایشگاه هنری و کارگاه زنده صنایع دستی در هفته گردشگری اشاره کرد و گفت: نمایشگاه عکسی از جاذبه های گردشگری تهران در گالری کوشک باغ هنر به مدت چهار روز از 7 الی 10 مهر برگزار می شود. همچنین کارگاه زنده صنایع دستی با عنوان (هنر قاجار تا امروز) نیز از 9 تا 14 مهر از ساعت 16 الی 20 در محل پل طبیعت برگزار می شود.

مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد بیان کرد: در هفته گردشگری تورهای گردشگری ویژه منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد طبق سنوات گذشته همچنان برگزار می شوند.

برنامه های هفته گردشگری منطقه عباس آباد اعلام شد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو