بیمه برای لوازم خانگی جی‌پلاس، برای اولین بار در ایران

منبع: تکراتو

3

1402/7/6

11:07


جی‌پلاس به عنوان یکی از بزرگترین تولید‌کننده‌های لوازم خانگی در ایران، اخیراً اقدام به ارائه بیمه برای محصولات خود کرده است. این اقدام، برای اولین بار در ایران صورت گرفته است و می‌تواند یک پشتوانه مفید هنگام خرید لوازم خانگی باشد.

بیمه برای لوازم خانگی جی‌پلاس، برای اولین بار در ایران

جی‌پلاس به عنوان یکی از بزرگترین تولید‌کننده‌های لوازم خانگی در ایران، اخیراً اقدام به ارائه بیمه برای محصولات خود کرده است. این اقدام، برای اولین بار در ایران صورت گرفته است و می‌تواند یک پشتوانه مفید هنگام خرید لوازم خانگی باشد.

بیمه برای لوازم خانگی جی‌پلاس حوادث مختلف از جمله سرقت، بلایای طبیعی مثل سیل و زلزله، آسیب‌های فیزیکی مثل شکستگی، مشکلات ناشی از نوسانات برق و … را پوشش می‌دهد. این بیمه  به‌صورت کاملا رایگان بلافاصله پس از نصب لوازم توسط کارشناسان گلدیران، فعال می‌گردد.

ضرورت بیمه لوازم خانگی

امروزه نیاز به امنیت چنان اهمیت پیدا کرده است که اکثر افراد به دنبال بیمه کردن وسایل ارزشمند خود مانند گوشی، تجهیزات ورزشی، خانه، وسایل نقلیه، لوازم الکترونیکی و … هستند.

یکی از انواع بیمه، بیمه لوازم خانگی است که حوادث مختلف را پوشش داده و در مواجهه با آسیب‌های احتمالی به لوازم خانگی، خسارت را به عهده می‌گیرد. با این حال هزینه‌های جانبی، محدودیت شرایط بیمه و پوشش‌های خاص آن، از جمله عواملی هستند که باعث می‌شوند کمتر کسی به دنبال بیمه کردن لوازم خانگی خود باشد. به همین منظور جی‌پلاس، لوازم خانگی خود را علاوه بر گارانتی، همراه با بیمه رایگان ارائه می‌کند. این بیمه طیف حوادث بسیاری را تحت پوشش دارد و از هزینه‌های مضاعف مربوط به تعمیر و تعویض لوازم خانگی جلوگیری می‌کند.

بیمه مهم‌تر است یا گارانتی؟!

گارانتی و بیمه لوازم خانگی، هر دو مزایای خاص خود را دارند و تضمینی برای محافظت از لوازم خانگی هستند. گارانتی مربوط به مشکلات احتمالی پیش آمده برای دستگاه است؛ در حالیکه بیمه آسیب‌های مربوط به حوادث خارجی را پوشش می‌دهد. برای مثال اگر به تازگی یخچالی با دو سال گارانتی خریده باشید، در صورتی که یخچالتان بر اثر نقص فنی دچار مشکل شود، گارانتی آن را پوشش می‌دهد. اما اگر نوسانات برق سبب خرابی موتور یخچال شود، یا یخچالتان در حین اسباب‌کشی بر اثر ضربه، خراب شود، گارانتی خسارت مربوطه را پوشش نمی‌دهد و اینجاست که بیمه به کار می‌آید.

در این حالت بیمه خسارت را می‌پذیرد و بدون هیچ هزینه جانبی نسبت به تعمیر یا تعویض وسیله شما اقدام می‌کند.

در نهایت می‌توان گفت هردوی بیمه و گارانتی از جمله فاکتورهای مهم هنگام خرید لوازم خانگی، محسوب می‌شوند و در زمان خرید بهتر است به هر دو مورد توجه داشته باشید.

بیمه مربوط به لوازم خانگی جی‌پلاس، چه ویژگی‌هایی دارد؟

به‌طورکلی برخی از ویژگی‌های بیمه برای لوازم خانگی جی‌پلاس عبارتند از؛

آسیب‌های فیزیکی

  • شکستگی نمایشگر تلویزیون یا دفرمه شدن قاب و پایه آن
  • شکستگی آبفشان‌های ماشین ظرفشویی یا آسیب به لولای درب و تو رفتگی بدنه
  • شکستگی درب ماشین لباسشویی یا پارگی لاستیک دور درب
  • آسیب ماکروویو
  • خراش و تو رفتگی بدنه یخچال یا آسیب به کشو و قفسه‌های آن
  • افتادن اسپیکر از بلندی، ضربه و شکستگی نمایشگر آن و پارگی باندها
  • دفرمه شدن بدنه جاروشارژی یا جاروبرقی بر اثر حرارت یا آسیب به لوله تلسکوپی و برس آن

خرابی‌های ناشی از نوسانات برق

  • آسیب برد، نویزگیر و نمایشگر تلویزیون
  • خرابی موتور شستشوی ظرفشویی و موتور مقسم آب آن
  • مشکلات مربوط به موتور اصلی و موتور خشک کن لباسشویی
  • خرابی لامپ و سنسورهای حرارتی ماکروویو
  • خرابی کمپرسور و سوختن لامپ داخل یخچال

حوادث طبیعی

  • آتش‌سوزی، صاعقه و انفجار در محیط
  • زلزله، طوفان، سیل و بلایای طبیعی
  • سرقت در صورت شکستن مانع
  • هرگونه آسیب مالی یا جانی در اثر خرابی دستگاه

خدمات بیمه برای لوازم خانگی جی‌پلاس کاملا رایگان است!

بیمه برای لوازم خانگی جی‌پلاس به صورت رایگان و بدون هزینه جانبی ارائه می‌شود. شما می‌توانید با خیال راحت از بیمه لوازم خانگی خود استفاده کرده و نگران هزینه‌های آن نباشید.

بلافاصله پس از نصب فعال می‌شود!

بیمه برای لوازم خانگی جی‌پلاس ، بلافاصله پس از نصب وسایل توسط کارشناسان گلدیران فعال می‌شود و از همان ابتدا می‌توانید از مزایای این بیمه بهره‌مند شوید.

در پایان باید بگوییم داشتن بیمه لوازم خانگی به آرامش خیال مشتریان کمک می‌کند و جی‌پلاس در راستای کسب رضایت مشتریان، گامی جدید در ارائه محصولات خود برداشته است تا تجربه استفاده از لوازم خانگی جی‌پلاس را برای مشتریان لذت‌بخش‌تر کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو