6 تا از بهترین هتل های 5 ستاره کیش رو به دریا

6 تا از بهترین هتل های 5 ستاره کیش رو به دریا


منبع: ترنجی

4

1402/7/8

17:30


جزیره کیش یکی از بهترین سواحل ایران را دارد که علاوه بر تمیزی، دارای آبی شفاف و نقره‌ای رنگ است. برای مسافران کیش بسیار اهمیت دارد که نهایت استفاده را از این موقعیت برده و از دریای آبی آن لذت ببرند.

6 تا از بهترین هتل های 5 ستاره کیش رو به دریا

جزیره کیش یکی از بهترین سواحل ایران را دارد که علاوه بر تمیزی، دارای آبی شفاف و نقره‌ای رنگ است. برای مسافران کیش بسیار اهمیت دارد که نهایت استفاده را از این موقعیت برده و از دریای آبی آن لذت ببرند.

بنابراین بسیاری از هتل های کیش به‌گونه‌ای ساخته شده‌اند که منظره‌ای رو به دریا داشته باشند تا مسافران را به خود جذب کنند. بهترین هتل های کیش رو به دریا، مانند هتل ترنج کیش، هتل امیرکبیر کیش، هتل داریوش کیش و غیره، هرساله با استقبال فراوان گردشگران کیش روبه‌رو می‌شوند. اگر می‌خواهید درباره این هتل‌ها بیشتر بدانید، در این مطلب همراه ما باشید تا با سیر تا پیاز بهترین هتل های 5 ستاره کیش رو به دریا آشنا شویم.

بهترین هتل های 5 ستاره کیش رو به دریا کدامند؟

هتل های 5 ستاره کیش زیاد هستند و هرکدام از آن‌ها از امکانات و خدماتی برخوردارند که آن را به یک مکان تمام‌وعیار برای استراحت و حتی تفریح بدل می‌کند. این هتل‌ها دارای وجه تمایزاتی با یکدیگر هستند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها ویو یا منظره‌ی آن‌ها است. در واقع داشتن منظره‌ی رو به دریا یک مزیت بزرگ برای هتل محسوب می‌شود و هتل‌هایی که دارای ویوی دریا هستند و یا فاصله‌ی کمی تا دریا دارند، همیشه جز بهترین هتل های کیش هستند. البته در نظر داشته باشید که همین مورد باعث گران شدن هزینه رزور این هتل‌ها هم می‌شود.

در ادامه با 6 عدد از بهترین هتل های 5 ستاره کیش رو به دریا آشنا می‌شویم.

1.      هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش را می‌توان در رتبه اول بهترین هتل های 5 ستاره کیش رو به دریا قرار داد. این هتل همچنین در ایران در نوع خود بی‌نظیر است زیرا کاملاً روی دریا ساخته شده است و با قدم گذاشتن در آن، به آب‌های نیلگون کیش قدم خواهید گذاشت. واحدهای اقامتی این هتل به‌صورت کلبه‌های چوبی روی آب بنا شده‌اند که در کنار یک دیگر طرحی شبیه ترنج را تشکیل می‌دهند. در هتل ترنج کیش نه تنها درون دریا قرا می‌گیرید بلکه می‌توانید از بالکن‌هایی که داخل هر اتاق قرار دارد، دریا را به صورت کامل تحت نظر داشته باشید.

اتاق‌های بسیار شیک و مجهز هتل ترنج کیش دارای سه نما هستند: نمای رو به دریا، نمای رو به دریا و غروب و نمای رو به ترنج. از درون تمامی این اتاق‌ها و سوئیت‌ها، شما به قسمتی از دریا اشراف خواهید داشت. همچنین با وجود قاب شیشه‌ای که در کف همه واحدهای اقامتی هتل ترنج کیش، تعبیه شده است، قادر خواهید بود دریا و موجودات آن را را در زیر پای خود هم مشاهده کنید.

آدرس هتل ترنج کیش: جزیره کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان

2.      هتل امیر کبیر کیش

یکی دیگر از بهترین هتل های 5 ستاره ساحلی کیش، هتل امیر کبیر کیش است. هتل امیر کبیر که یک هتل نوساز محسوب می‌شود توانسته است سنت و مدرنیته را درون خود ادغام کند و علایق گردشگر داخلی و خارجی را برطرف نماید. از سایر مزایای هتل امیر کبیر، علاوه بر نزدیکی به دریا، نزدیکی به پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران است، به همین دلیل استقبال دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها از این هتل قابل توجه است.

این هتل در ساحل شمالی جزیره کیش و نزدیکی پارک میرمهنا واقع شده است. با اقامت در هتل امیرکبیر کیش، علاوه بر دیدن دریا از درون اتاق‌های خود، تنها 900 متر با ساحل فاصله خواهید داشت. بنابراین با 12 دقیقه پیاده‌روی و یا 4 دقیقه رانندگی با خودرو می‌توانید به دریا برسید.

آدرس هتل امیر کبیر کیش: جزیره کیش، بلوار میرمهنا، روبه‌روی بازار پارس خلیج فارس

3.      هتل داریوش، از هتل های ساحلی کیش

هتل داریوش علاوه بر این‌که جزء بهترین هتل های 5 ستاره کیش رو به دریا محسوب می‌شود، یکی از لاکچری ترین هتل های کیش هم می‌باشد. این هتل با زیربنایی بسیار بزرگ و 12 هکتاری در قسمت شرقی جزیره کیش و نزدیکی ساحل مرجان ساخته شده است. نمای هتل داریوش برگرفته از ایران باستان و بسیار باشکوه است و 168 واحد بسیار مجهز و شیک دارد.

این هتل دارای ساحلی اختصاصی است که در آن می‌توان هم به شنا و آب‌تنی پرداخت هم از سایر تفریحات آبی استفاده نمود. اتاق های هتل داریوش کیش دارای نمای رو به دریا یا رو به باغ داخلی هستند. همچنین با اقامت در هتل داریوش کیش فقط 500 متر تا ساحل شرقی جزیره کیش فاصله خواهید داشت که با 5 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید آن را طی کنید. البته به دلایلی که ذکر کردیم، قیمت رزرو هتل داریوش کیش زیاد است.اما اگر به نمای رو به دریا، ساحل اختصاصی و فاصله کم تا دریا علاقه دارید، این هزینه ارزش پرداخت را دارد.

آدرس هتل داریوش کیش: جزیره کیش، میدان داریوش

4.      هتل مارینا پارک کیش

مارینا پارک کیش یکی از آن بهترین هتل های 5 ستاره کیش رو به دریا است که با فضای بزرگ و سرسبز و معماری خاص خود شناخته می‌شود. این هتل دارای چهار ضلع مجزا است که هرکدام در دو طبقه ساخته شده‌اند. واحدهای اقامتی دو ضلع از آن نمایی رو به دریا دارند و واحدهای دو ضلع دیگر رو به پارک بزرگ داخلی هستند. یکی از ویژگی‌های خاص این هتل، مارینا یا اسکله‌ی اختصاصی آن است که محلی برای کشتی‌های شخصی و تفریحی می‌باشد. این مارینا بزرگ‌ترین اسکله اختصاصی ایران محسوب می‌شود.

هتل مارینا پارک کیش علاوه بر این‌که نمایی زیبا و سرسبز به سوی دریا و ساحل دارد، فاصله‌ای بسیار کم و 700 متری تا دریا دارد، به همین دلیل در نزد مسافران کیش از محبوبیت بالایی برخوردار است. هتل مارینا پارک به بسیاری از کلوپ‌های تفریحات آبی کیش و جاهای دیدنی کیش نیز نزدیک می‌باشد.

آدرس هتل مارینا پارک کیش: جزیره کیش، بلوار مرجان، جنب برج‌های دوقلو

5.      هتل شایان از هتل های 5 ستاره ساحلی کیش

در ادامه لیست بهترین هتل های 5 ستاره کیش رو به دریا، باید به هتل شایان کیش اشاره کنیم که فاصله ای بسیار کم تا ساحل شرقی جزیره کیش دارد. این هتل از هتل های قدیمی کیش است اما با طراحی و دکوراسیون زیبای خود توانسته است در میان بهترین هتل های 5 ستاره کیش جایگاه خود را داشته باشد. اتاق های هتل شایان کیش، بدون هیچ مانعی رو به دریا دید دارند که بر زیبایی آن‌ها افزود است. همچنین با وجود فاصله کمی 700 متری که تا ساحل و تفریحات ساحلی کیش مانند اسکله تفریحی دارد، اقامت دل‌پذیری را به مسافران خود هدیه می‌دهد. از سایر مزایای هتل شایان کیش نزدیکی آن به مناطق دیدنی کیش مانند مرکز غواص کیش، بولینگ مریم و مراکز خرید کیش مانند بازار زیتون و بازار ونوس است.

آدرس هتل شایان کیش: جزیره کیش، میدان ساحل، بلوار ساحل

6.      هتل ویدا کیش

آخرین و ششمین مورد از بهترین هتل های 5 ستاره کیش رو به دریا، به هتل ویدا کیش اختصصاص دارد. این هتل که دارای بهترین و مدرن‌ترین معماری روز دنیاست در 10 طبقه و نزدیک ساحل جزیره کیش ساخته شده است. اتاق‌های دو تخته معمولی یا رو به دریا، اتاق‌های سه تخته معمولی و رو به دریا و سوئیت‌های یک تخته از واحدهای اقامتی هتل ویدا کیش هستند. البته لوکس‌ترین اتاق این هتل، سوئیت یک تخته همراه با جکوزی و منظره دریاست.

هتل ویدا در بهترین نقطه جزیره کیش و نزدیک بسیاری از هتل های کیش و مراکز خرید و جاهای دیدنی آن ساخته شده است. اما چیزی که آن را متمایز می‌کند، نزدیکی به ساحل و پردیس بین المللی دانشگاه شریف در کیش است.

آدرس هتل ویدا کیش: جزیره کیش، میدان سنایی، بلوار موج

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو