جاهای دیدنی کیش در شب

منبع: روزانه

2

1402/9/6

09:50


جزیره کیش معروف به نگین خلیج‌فارس در هر فصل از سال زیبایی خاص خودش را دارد. این جزیره زیبا از آن دسته از مقاصد گردشگری است که با تاریک شدن …

امکانات رفاهی در شهربازی

جزیره کیش معروف به نگین خلیج‌فارس در هر فصل از سال زیبایی خاص خودش را دارد. این جزیره زیبا از آن دسته از مقاصد گردشگری است که با تاریک شدن هوا، شهر خاموش نمی‌شود بلکه زندگی پرشور و هیجان شبانه نیز جریان دارد. همچنین امنیت بسیار خوبی در کیش برقرار است و مسافران و گردشگران در هر ساعت از شبانه‌روز با خیال راحت می‌توانند در خیابان‌های کیش قدم بزنند یا به تفریحات جذاب شبانه بپردازند.

جزیره کیش به‌عنوان جزیره توریستی، دارای هتل های زیادی است و این موضوع انتخاب محل اقامت را برای مسافران سخت می‌کند. هتل کوروش کیش یکی از لوکس‌ترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش، به‌عنوان هتل سبز ایران شهرت دارد؛ چراکه در اغلب قسمت‌های هتل از انرژی خورشیدی استفاده‌شده است. این هتل با 198 واحد اقامتی علاوه بر امکانات عالی، از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. هتل کوروش با دریا تنها 5 دقیقه و با فرودگاه تنها 8 دقیقه فاصله دارد. برای رزرو هتل کوروش کیش کلیک کنید .

بهترین جاهای دیدنی کیش در شب

اگر تابه‌حال به جزیره کیش سفر کرده باشید، می‌دانید این در این جزیره زیبا روز و شب فرقی ندارد و شب‌ها نیز مانند روزها تفریحات و خوش‌گذرانی در جزیره برقرار است. البته به‌جرئت می‌توان گفت برخی از جاذبه های دیدنی و تفریحی کیش در شب‌ جذابیت بیشتری دارد. پس در سفر به کیش به‌هیچ‌وجه شب‌گردی در جزیره را از دست ندهید. در ادامه بهترین جاهای دیدنی کیش در شب را معرفی خواهیم کرد.

برج ایفل کیش، نمادی از معروف‌ترین سازه فولادی

وقتی حرف از معروف‌ترین برج‌های دنیا است، همه ما ناخودآگاه تصویر برج ایفل پاریس در ذهنمان تداعی می‌شود. جالب است بدانید برج ایفل نه‌تنها یکی از جذاب‌ترین جاذبه های دیدنی پاریس است، بلکه ماکت این برج معروف در کیش، توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است.

برج ایفل کیش که امروزه به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین جاذبه های دیدنی کیش بشمار می‌رود، در سال 1397 مصادف با عید غدیر در طی 5 ماه تلاش بی‌وقفه مهندسان افتتاح شد. در ساخت این سازه 4 هزار قطعه فلزی به‌صورت پازل و 32 هزار پیچ و مهره به‌کاررفته است که با وزن 35 تن و ارتفاع 30 متر به‌پای یک‌دهم برج ایفل پاریس هم نمی‌رسد. جالب است بدانید، این برج به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که در برابر خطرات طبیعی احتمالی مثل صاعقه یا آب‌وهوای شرجی کیش مقاوم است.

در زمان ساخت برج ایفل انتقادات و اعتراضات زیادی بر این برج وارد شد؛ زیرا برخی معتقد بودند که ساخت نمادهای اروپایی در ایران از ارزش و اهمیت آثار باستانی کشورمان کم می‌کند. بااین‌حال این سازه در جزیره کیش بنا شد و صنعت گردشگری را تغییر داد.

برج ایفل یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی کیش در شب است چراکه با تاریک شدن هوا نورپردازی‌ها و نورافشانی‌های فوق‌العاده زیبا، جذابیت این برج را دوچندان می‌کند. چنانچه قصد دارید از برج ایفل کیش بازدید کنید، حتماً برنامه بازدیدتان را به شب موکول کنید.

امکانات برج ایفل کیش

برج ایفل کیش تنها نمونه یا ماکتی از برج ایفل واقعی است و درون آن خبری از نمایشگاه و آسانسور نیست و امکان ورود به برج وجود ندارد؛ اما در اطراف برج ایفل کیش مراکز خرید و اغذیه‌فروشی‌های متنوعی وجود دارد که می‌تواند برای گردشگران بسیار جذاب باشد.

آدرس برج ایفل: کیش، بلوار فردوسی، روبروی پارک هنگام، بازار پردیس 1

تفریحات اسکله تفریحی کیش

گذر هنرمندان، تندیس مشاهیر ایرانی

اگر به زندگینامه افراد فرهیخته و بزرگ تاریخ علاقه‌مند هستید، در سفر به کیش حتماً سری به گذر هنرمندان بزنید. گذر هنرمندان یکی از متفاوت‌ترین و ارزشمندترین جاذبه های گردشگری جزیره کیش محسوب می‌شود.

این گذرگاه زیبا در سال 1378 در بخش غربی جزیره کیش به هدف یادبود مشاهیر ایرانی و همچنین آشنایی نسل‌های آینده با تاریخ و فرهنگ ایرانی تأسیس شد. در این گذرگاه تندیس چهره هنرمندان معروف ایرانی به چشم می‌خورد که در کنار آن‌ها اطلاعاتی از مشاهیر درج‌شده است.

ازجمله مجسمه‌های مشاهیر ایرانی در گذرگاه هنرمندان کیش می‌توان به پروین اعتصامی، جلال آل احمد، ابوالحسن صبا، شریف لطفی، حسین بهزاد، مرتضی آوینی، استاد فرشچیان، هادی میر میران، شهریار و… اشاره کرد. البته همچنان تندیس مشاهیر و هنرمندان مطرح ایرانی به این گذر اضافه می‌شود.

گذر هنرمندان کیش ازجمله جاذبه هایی است که مسافران در هر ساعت از شبانه‌روز به‌صورت رایگان می‌توانند از آن بازدید کنند؛ اما بدون شک گذرگاه هنرمندان با نورپردازی زیبا در شب حال حال‌وهوای دیگری دارد و به‌عنوان یکی از بهترین جاهای دیدنی کیش در شب معرفی می‌شود.

امکانات گذرگاه هنرمندان کیش

در گذرگاه هنرمندان کیش علاوه بر تندیس‌های ارزشمند، محیطی زیبا و سرسبز برای پیاده‌روی گردشگران فراهم‌شده است. شما می‌توانید در این گذر در کنار تماشای مجسمه‌ها لذت قدم زدن در گذر هنرمندان با آب‌وهوای دلپذیر جزیره کیش را تجربه کنید. در هنگام بازدید از گذر هنرمندان کیش گرفتن عکس یادگاری فراموش نشود.

آدرس گذر هنرمندان: کیش، بلوار دریا

کشتی یونانی کیش، سرگذشت کشتی به‌گل‌نشسته

حتی اگر به جزیره کیش هم سفر نکرده باشید، به‌احتمال‌زیاد نام کشتی یونانی را شنیده‌اید. این کشتی یکی از معروف‌ترین جاذبه های گردشگری کیش است که سالانه تعداد قابل‌توجهی از گردشگر را به خود جذب می‌کند.

این کشتی عظیم‌الجثه به وزن 7061 تن و طول 136 متر در سال 1322 توسط شرکت ویلیام همیلتون ساخته شد. این کشتی با نام‌های مختلف بین مالکان ایرانی و انگلیسی همواره دست‌به‌دست می‌شد که سرانجام آخرین مالک آن شخصی یونانی بود.

کشتی یونانی در سال 1345 درحالی‌که از سفر یونان به ایران برمی‌گشته، در سواحل جزیره کیش به گل می‌نشیند. ازآنجایی‌که بار نفتی این کشتی از ارزش بالایی برخوردار بوده است، تلاش‌های بسیاری برای انتقال کشتی صورت گرفت؛ اما به دلیل وزن بالا کشتی، تلاش‌ها بدون نتیجه ماند و کشتی تا امروزه در جای خود باقی‌مانده است.

پس از گذشت سال‌ها درباره علت این اتفاق داستان‌ها و نقل‌قول‌های گوناگونی وجود دارد که هیچ‌کدام از آن‌ها تائید نشده است؛ اما منطقی‌ترین علت این است که به دلیل هوای مه‌آلود و عدم وجود فانوس دریایی، کشتی یونانی به سمت جزیره کیش حرکت کرده و در آنجا به‌گل‌نشسته است.

امروزه کشتی یونانی به یکی از محبوب‌ترین جاذبه های گردشگری کیش تبدیل‌شده است که توجه ویژه گردشگران به خود جلب کرده است. شما می‌توانید وارد کشتی شوید و غروب دل‌انگیز آفتاب را، از دل آب‌های خلیج‌فارس تماشا کنید.

امکانات کشتی یونانی کیش

در سال‌های اخیر بازدید از داخل کشتی یونانی با لباس غواصی امکان‌پذیر بود؛ اما امروزه به دلیل فرسایش امکان بازدید از کشتی یونانی دیگر وجود ندارد؛ اما در اطراف این کشتی قدیمی امکانات متنوعی فراهم‌شده است. ازجمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارک ساحلی
  • رستوران‌های ایرانی و لبنانی
  • کافی‌شاپ
  • ایستگاه کرایه اسکیت
  • سالن آمفی‌تئاتر
  • و…

آدرس کشتی یونانی: کیش، خیابان غروب کیش، میدان غروب و نزدیکی پارک ساحلی غروب

شهربازی هایلند، تفریحات هیجان‌انگیز

در هر گوشه‌کناری از جزیره کیش را که نگاه کنید با جاذبه های تفریحی متنوعی روبه‌رو خواهید شد یکی از این جاذبه های تفریحی پرطرفدار، شهربازی هایلند است.

این مجموعه تفریحی یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین شهربازی‌های جزیره کیش بشمار می‌رود. اکنون شاید تصورتان از این شهربازی محلی با تفریحات کودکانه باشد درصورتی‌که این‌چنین نیست. شهربازی هایلند با امکانات تفریحی گوناگون برای هر رنج سنی می‌تواند جذاب و سرگرم‌کننده باشد.

همان‌طور که گفتیم شهربازی سرپوشیده هایلند به دلیل وجود امکانات مدرن و پیشرفته در کشور و خاورمیانه سروصدای زیادی به پا کرده است، از همین رو اغلب گردشگران در سفر به کیش برای تجربه هیجان این شهربازی برنامه‌ریزی می‌کنند.

شهربازی هایلند از 11 صبح تا پاسی از شب میزبان گردشگران است با توجه به ساعت فعالیت مجموعه، شهربازی هایلند یکی از بهترین جاهای تفریحی کیش در شب است.

مجموعه تفریحی هایلند در قسمت شرقی جزیره کیش واقع‌شده است. از ویژگی‌های بسیار خوب این شهربازی می‌توان به موقعیت مکانی عالی آن اشاره کرد. شهربازی هایلند تا فرودگاه بین‌المللی کیش تنها 5 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات تفریحی شهربازی هایلند

در شهربازی هایلند وسایل بازی هیجانی زیادی به چشم می‌خورد که مناسب همه افراد با هر سن و سالی می‌باشد؛ اما به‌طورکلی وسایل بازی شهربازی هایلند، با توجه به موقعیت مکانی‌شان به دودسته سرپوشیده و روباز تقسیم می‌شود.

در مجموعه تفریحی هایلند علاوه بر وسایل بازی جذاب و گوناگون، سرگرمی‌های متعددی وجود دارد که از محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به اتاق فرار، سینما گیم، سینما هفت بعدی، تالار ارواح، لیزر تک، شبیه‌ساز تیراندازی و… اشاره کرد.

امکانات رفاهی در شهربازی

امکانات مجموعه هایلند در اینجا به پایان نمی‌رسد، بلکه این شهربازی امکانات رفاهی بسیار خوبی برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است. امکانات رفاهی شهربازی هایلند به شرح زیر است:

  • رستوران
  • کافی‌شاپ
  • پارکینگ
  • سرویس بهداشتی

آدرس شهربازی هایلند: جزیره کیش، میدان امیرکبیر، پارک شهر، ورودی کارتینگ

جاهای دیدنی کیش در شب

بولینگ مریم، مجموعه تفریحی‌ورزشی

اگر اهل تفریحاتی همچون بیلیارد و بولینگ باشید، احتمالاً نام بولینگ مریم کیش به گوشتان خورده است. بولینگ مریم یکی از بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین بولینگ‌های کشورمان است که در جزیره کیش واقع‌شده است. این مجموعه تفریحی‌ورزشی در سال 1383 به هدف ایجاد فضایی شاد و سرگرم‌کننده فعالیت خود را آغاز نمود.

در روزهای گرم و شرجی جزیره کیش، بولینگ مریم می‌تواند گزینه خوبی برای تفریح در جزیره کیش باشد. این مجموعه تفریحی‌ورزشی در مکانی مدرن و با چشم‌انداز دریای نیلگون خلیج‌فارس، موردتوجه گردشگران قرارگرفته است. بولینگ مریم به‌عنوان یکی از بهترین جاهای دیدنی کیش در شب طرفداران زیادی دارد.

بولینگ مریم در خیابان سنایی در قلب جزیره کیش قرارگرفته است ازآنجایی‌که مجموعه در مرکز شهر است، مسافران دسترسی آسانی به این مجموعه تفریحی‌ورزشی خواهند داشت. جالب است بدانید شما می‌توانید با کرایه دوچرخه، در سطح جزیره کیش تردد کنید و خودتان را به بولینگ مریم برسانید.

امکانات بولینگ مریم

مجموعه تفریحی‌ورزشی مریم، امکانات تفریحی متنوعی را برای گردشگران فراهم کرده است که محبوب‌ترین آن بولینگ است. سالن بولینگ مریم با 16 خط 4 نفرِ و نورپردازی‌های بلک لایت یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این مجموعه بشمار می‌رود. شما می‌توانید در کنار هیجان بازی از منظره چشم‌نواز دریا بهره‌مند شوید.

احتمالاً پس از بازی و رقابت با دوستانتان حسابی خسته و گرسنه هستید، بهتر است به کافی‌شاپ یا رستوران مجموعه مریم بروید و از خودتان با یک نوشیدنی خنک یا غذای خوشمزه پذیرایی کنید.

از دیگر امکانات مجموعه تفریحی‌ورزشی مریم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سالن بیلیارد
  • سالن بدن‌سازی
  • سونا و جکوزی
  • دنیای بازی

آدرس بولینگ مریم: کیش، خیابان سنایی، بلوار دریا

جنگ شبانه، برنامه شاد و مفرح

جنگ‌های شبانه از معروف‌ترین برنامه‌ها در جزیره کیش هستند که با حضور هنرمندان کمدین مطرح کشورمان مانند حامد آهنگی، دکتر اقبالی و دیگر هنرمندان برگزار می‌شود. این جنگ‌های شبانه معمولاً در روزهای پر سفر کیش ساعت 10 به بعد در سالن‌های جزیره کیش برگزار می‌شود.

جنگ‌های شادی جزیره کیش برنامه‌های شاد و مفرحی هستند که لبخند را بر روی لب‌های شما می‌آورند. اغلب جنگ‌های شبانه کیش در ساختمان کشتی ایرانیان و سالن آمفی‌تئاتر بهترین هتل های کیش برگزار می‌شود.

ازآنجایی‌که این جنگ‌های شادی موردتوجه گردشگران قرارگرفته است، ظرفیت آن‌ها به‌سرعت تکمیل می‌شود. چنانچه قصد دارید در این جنگ‌های شاد شبانه شرکت کنید، هرچه زودتر اقدام به خرید بلیط کنید. لازم به ذکر است، جنگ‌های شبانه کیش برای همه افراد با هر سن و سالی می‌تواند بسیار جذاب و خنده‌دار باشد.

معروف‌ترین جنگ‌های شبانه کیش

  • جنگ پازل شو با حضور اکبر اقبالی
  • جنگ ستارگان
  • جنگ شبانه ارم شو
  • جنگ پرشین شو
  • جنگ ایرانیا
  • جنگ بابک شو

کنسرت موسیقی، از جاهای دیدنی کیش در شب

در زمان جشنواره‌های تابستانی و تعطیلات نوروز، کنسرت موسیقی یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین جاهای دیدنی کیش در شب است که با حضور خواننده‌های بزرگ ایرانی در جزیره کیش برگزار می‌شود. معمولاً در جشنواره‌های کیش هر شب چندین کنسرت‌ اجرا می‌شود.

اگر قصد سفر به کیش دارید، توصیه می‌شود حتماً برنامه‌های کنسرت کیش را بررسی کرده و در کنسرت خواننده موردعلاقه‌تان شرکت کنید همچنین خاطره خوشی را از سفر به کیش تجربه کنید.

در نظر داشته باشید در ایام شلوغ و پر سفر ظرفیت کنسرت‌های کیش، زودتر از آنچه که تصور می‌کنید، تکمیل می‌شود؛ پس بهتر است در همان ساعت‌های اولیه عرضه بلیط، بلیط موردنظرتان را خریداری کنید.

کنسرت‌های کیش در سالن‌های بزرگ و پیشرفته برگزار می‌شود که این موضوع لذت کنسرت را دوچندان می‌کند. مهم‌ترین سالن‌های کنسرت کیش، سالن تالار شهر، سالن مجلل پرشین، سالن کنسرت آوای خلیج‌فارس و… می‌باشند.

اسکله تفریحی کیش، از بهترین جاهای دیدنی کیش در شب و روز

اسکله تفریحی کیش از مهم‌ترین و بهترین جاذبه های دیدنی این جزیره بشمار می‌رود. این اسکله جزو آن دسته از جاذبه هایی است چه در روز و چه در شب، زیبایی منحصربه‌فرد خودش را دارد. به‌جرئت می‌توان گفت اسکله تفریحی کیش نمونه‌ای کامل از یک مجموعه تفریحی است چراکه در این اسکله تفریحات هیجان‌انگیز آبی و غیرآبی متنوعی وجود دارد.

در اسکله تفریحی کیش معمولاً ماهیگیران و صیادان به دلیل خنکی هوا شب را برای ماهیگیری انتخاب می‌کنند، جوان‌ترها با ساز و موسیقی دورهم جمع می‌شوند و همچنین برخی افراد از در کنار آرامش شبانه دریا روی اطراف اسکله دوچرخه‌سواری می‌کنند؛ بنابراین در اسکله تفریحی کیش زندگی تا نزدیک‌های صبح جریان دارد به همین دلیل این اسکله یکی از بهترین جاهای دیدنی کیش در شب بشمار می‌رود.

در اطراف اسکله تفریحی کیش، رستوران‌ها و کافه‌های زیادی به چشم می‌خورد، اگر پس از گشت‌وگذار روی اسکله احساس گرسنگی می‌کنید، یکی از رستوران‌ها را انتخاب کنید و طعم واقعی غذاهای جنوبی را بچشید. لازم به ذکر است اسکله تفریحی کیش 24 ساعته به‌صورت رایگان میزبان گردشگران می‌باشد.

تفریحات اسکله تفریحی کیش

در اسکله تفریحی کیش تفریحات جذاب آبی و غیرآبی وجود دارد که شما با بر اساس سلیقه‌تان می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. تفریحات محبوب و پرطرفدار اسکله تفریحی کیش به شرح زیر است:

  • قایق کف شیشه‌ای
  • غواصی
  • اسکوتر زیردریایی
  • شاتل و بنانا
  • فلای بورد
  • جت اسکی
  • پاراسل
  • و…

آدرس اسکله تفریحی کیش: جزیره کیش، خیابان سنایی، بلوار دریا

امکانات برج ایفل کیش

معرفی بهترین سواحل کیش در شب

همان‌طور که می‌دانید سفر به کیش بدون بازدید از سواحل و دریا، هیچ معنایی ندارد؛ پس حتماً در سفرتان به کیش از ساحل‌های زیبای دریای خلیج‌فارس غافل نشوید. در جزیره کیش سواحل گوناگونی وجود دارد، اما در ادامه قصد داریم سواحلی که در شب نیز زندگی در آن‌ها جریان دارد را به شما معرفی کنیم.

پارک ساحلی میرمهنا، تمیزترین ساحل کیش

پارک ساحلی میرمهنا به‌عنوان بزرگ‌ترین و تمیزترین ساحل جزیره کیش شناخته می‌شود. این ساحل به خاطر فضای دنج و آرامی که دارد موردتوجه بسیاری از گردشگران قرارگرفته است. در این ساحل اسکله‌ای به همان نام یعنی میرمهنا وجود دارد که در سال 1385 بنا شد. در آسمان این اسکله، پرندگان دریایی مثل مرغ ماهی‌خوار دیده می‌شود که جذابیت تماشای ساحل را دوچندان می‌کند.

پارک ساحلی میرمهنا یکی از بهترین پارک ساحلی‌های کیش بشمار می‌رود، چراکه در این پارک زیبا هر آنچه که برای یک تفریح خاطره‌انگیز نیاز داشته باشید، فراهم‌شده است.

در محدوده پارک ساحلی میرمهنا، بازار عرب‌ها، یکی از بازارهای قدیمی جزیره کیش واقع‌شده است. قدمت این بازار به دوره پهلوی برمی‌گردد که در آن ملوانان اجناس و کالا‌های وارداتی را به فروش می‌رساندند. از آنجایی برخی از ملوانان اجناس را در ته کشتی جا می‌گذاشتند به بازار ته لنجی‌ها شهرت پیداکرده بود. این بازار قدیمی همچنان بافت سنتی خود را حفظ کرده. بازار عرب‌ها علاوه بر خرید، فرصت آشنایی با سبک زندگی مردمان محلی را برای گردشگران فراهم می‌کند.

یکی دیگر از بازارهایی که در محدوده پارک ساحلی میرمهنا دیده می‌شود، بازار ماهی‌فروشان است. شما می‌توانید در این بازار انواع ماهی، میگو، صدف، لابستر و خرچنگ تازه را تهیه کنید و خودتان برای طبخ غذای جنوبی خوشمزه دست‌به‌کار شوید.

امکانات تفریحی پارک ساحلی میرمهنا

پارک ساحلی میرمهنا علاوه بر ساحل و اسکله امکانات تفریحی و رفاهی بسیار خوبی را برای گردشگران فراهم کرده است به‌طوری‌که این تفریحات جذاب برای هر سن و سالی با هر سلیقه‌ای می‌تواند تجربه خوشایندی را به ارمغان بیاورد. از امکانات تفریحی ساحل میرمهنا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیست دوچرخه‌سواری
  • اسکله ماهیگیری
  • زمین‌بازی کودکان
  • قایق‌سواری
  • تفریحات آبی
  • و…

آدرس پارک ساحلی میرمهنا: بلوار دریا، حدفاصل مسجد خاتم‌الانبیا و میدان جاسک

اگر دوست دارید در نزدیکی ساحل میرمهنا اقامت داشته باشید و تنها با 10 دقیقه پیاده‌روی خود را به این ساحل زیبا برسانید، هتل امیرکبیر کیش بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این هتل 5 ستاره مجلل به سبک معماری صفوی به خاطر امکانات رفاهی عالی، انتخاب بسیاری مسافران در سفر به کیش می‌باشد.

پارک ساحلی مرد ماهیگیر

پارک ساحلی مرد ماهیگیر یکی دیگر از بهترین سواحل کیش در شب است البته ناگفته نماند این پارک ساحلی در روزها هم جذابیت خاص خودش را دارد. در این پارک ساحلی مجسمه‌ای بزرگ از مردی در حال ماهیگیری به ارتفاع 12 متر به چشم می‌خورد، به همین دلیل این پارک ساحلی به ساحل مرد ماهیگیر شهرت پیداکرده است.

در مسیر ساحل مرد ماهیگیر درختان عظیم و سرسبزی وجود دارد که جلوه زیبایی به پارک بخشیده است همچنین برای استراحت گردشگران آلاچیق‌هایی تعبیه‌شده است که می‌توانید برای فرار از نور آفتاب به آن‌ها پناه ببرید.

ساحل مرد ماهیگیر ازجمله سواحل ماسه‌ای جزیره کیش است؛ این ساحل زیبا این امکان را به شما می‌دهد که بر روی ماسه‌های نرم ساحل پیاده‌روی کنید یا به ساخت مجسمه و قلعه ماسه‌ای بپردازید. در این پارک ساحلی نورپردازی‌هایی به‌کاررفته است که زیبایی ساحل را در شب دوچندان می‌کند.

امکانات و تفریحات ساحل مرد ماهیگیر

  • کافه و رستوران
  • پیست دوچرخه‌سواری
  • ماهیگیری
  • تفریحات آبی
  • و…

آدرس پارک ساحلی مرد ماهیگیر: کیش، ضلع شرقی جزیره، خیابان سنایی، بلوار ساحل

ساحل مرجان کیش

ساحل مرجانی کیش را می‌توان یکی از خاص‌ترین و جذاب‌ترین سواحل کیش معرفی کرد؛ این ساحل زیبا در شب، منظره‌ای رویایی‌ بسیار زیبایی را از خود نشان می‌دهد به همین دلیل ساحل مرجان به‌عنوان یکی از بهترین جاهای دیدنی کیش در شب شناخته می‌شود.

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های ساحل مرجان آب‌های زلال و شفاف دریا است. شما می‌توانید به‌راحتی حرکت ماهی‌ها را در دریا را تماشا کنید. در ساحل مرجان کیش آرامش وصف‌نشدنی برقرار است از همین افرادی که از هیاهو و شلوغی شهر خسته شدند به آرامش بی‌نظیر این ساحل پناه می‌برند.

اگر هدفتان از رفتن به ساحل شنا و آبتنی است، بهتر است بدانید ساحل مرجان کیش اصلاً گزینه خوبی برای شما نخواهد بود؛ چراکه این ساحل ازجمله سواحل صخره‌ای جزیره کیش می‌باشد.

امکانات ساحل مرجان

بدون شک ساحل مرجان یکی از بهترین جاذبه های کیش برای تفریح و گشت‌وگذار است این ساحل فوق‌العاده زیبا در کنار فضای دنج و آرام امکانات بسیار خوبی را برای گردشگران فراهم کرده است، ازجمله آن‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • کافه و رستوران‌های متنوع
  • آلاچیق
  • تفریحات هیجان‌انگیز آبی
  • و…

آدرس ساحل مرجان: جزیره کیش، ضلع شرقی ساحل جزیره

جمع‌بندی

همه ما می‌دانیم جزیره کیش به‌عنوان مقصدی توریستی یکی از جذاب‌ترین جزایر جنوبی کشورمان است. این جزیره فوق‌العاده زیبا، جاذبه های تفریحی و گردشگری بسیار را در دل خود جا کرده است که برخی از آن‌ها در شب زیبایی‌شان دوچندان می‌شود. ما در این مطلب سعی کردیم بهترین جاهای دیدنی کیش را ازنظر گردشگران به شما معرفی کنیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو