طرح ویژه آرون گروپس؛ بدون سرمایه در فارکس معامله کنید!

منبع: پلازا

2

1402/7/25

12:47


طرح ویژه آرون گروپس؛ بدون سرمایه در فارکس معامله کنید!

اگر تجربه معامله در بازار فارکس را نداشته باشید احتمالاً این ایده که باید برای شروع در این بازار بودجه‌ای را در نظر بگیرید کمی افکار شما را آشفته کند. بسیاری از افراد تنها به این دلیل که نمی‌خواهند برای تجربه اندوزی و یادگیری فارکس هزینه کنند از شروع معامله در این بازار خودداری می‌کنند.

 اگر شما هم از این دسته افراد هستید، باید بدانید که بروکر آرون گروپس یک بازه زمانی ۱۰ روزه را برای اهدای یک جایزه استثنایی در نظر گرفته است. در این بازه زمانی شانس خود را برای دریافت پاداش ویژه و شروع معامله در فارکس آن هم بدون نیاز به واریز افزایش دهید. برای آشنایی با شرایط طرح “بونوس بدون واریزی” و دریافت این جایزه بی‌نظیر با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

بونوس بدون واریزی، طرحی که شما را از واریز پول بی‌نیاز می‌کند

اگر به دنبال بروکری هستید که بدون نیاز به واریز پول، بونوسی را برای شما در نظر بگیرد احتمالا جستجوهایی را با این عبارت no deposit bonus forex 2023 برای یافتن چنین بروکری انجام داده‌اید. اما لازم است بدانید که برای پیدا کردن چنین بروکری نیازی به استفاده از زبان انگلیسی نیست، بروکر آرون با پشتیبانی از زبان فارسی و با درک وضعیت شما به عنوان یک تریدر ایرانی فرصتی را برای شروع معامله در بازار فارکس بدون نیاز به واریز در اختیار شما می‌گذارد.

طرح no deposit bonus آرون از (17ام تا 26 ام اکتبر2023  مصادف با ۲۵ مهر تا ۴ آبان 1402) برگزار می‌شود. در طول این بازه ۱۰ روزه باید نسبت به ثبت نام در بروکر آرون اقدام کنید و شانس خود را برای دریافت پاداش افزایش دهید.

 اقدامات لازم برای افزایش شانس 

 قبل از هر چیز در نظر داشته باشید که این طرح برای شهروندان کشورهای خاورمیانه‌ای به جز امارات متحده عربی، قبرس، ترکیه، یمن و لیبی در نظر گرفته شده است. اگر در یکی از کشورهای این منطقه سکونت دارید پس از ثبت نام یک حساب دمو با نام NBD از نوع نتینگ ایجاد کنید.

 اگر با مفهوم فارکس و معاملات این بازار به کلی بیگانه هستید ابتدا باید تعریفی از حساب دمو و حساب Netting در اختیار شما قرار دهیم.

حساب‌های دمو حساب‌های آزمایشی هستند که یک فضای شبیه‌سازی امن را برای تجربه فارکس در اختیار شما قرار می‌دهند. معامله‌گران با استفاده از این حساب‌ها می‌توانند بدون واریز و بدون نیاز به مشارکت در بازار واقعی، ایده‌هایی که برای معامله دارند را بیازمایند و رفتار بازار فارکس را در یک فضای شبیه‌سازی شده مشاهده کنند.

حساب نتینگ نیز نوعی حساب معاملاتی است که به تریدر اجازه می‌دهد چندین پوزیشن ایجاد شده روی یک جفت ارز را در قالب یک پوزیشن واحد ادغام کند.

 شما در این بازه ۱۰ روزه چنین حساب دمویی را در اختیار خواهید داشت. شاید تصور کنید که منظور از پاداشی که در ابتدا از آن صحبت کردیم همین حساب دموست؛ اما باید بدانید که حساب دمو از جمله امکاناتی است که در تمام زمان‌ها از سوی بروکر آرون در اختیار مشتریان گذاشته می‌شود. در واقع شما هر زمانی برای ثبت نام اقدام کنید پس از ثبت نام می‌توانید با استفاده از حساب دمو فارکس را در یک فضای شبیه سازی شده تجربه کنید.

در حالت عادی معامله‌گران برای شروع فارکس باید حساب معاملاتی خود را در نزد بروکر آرون شارژ کنند و برای این کار باید مبلغی را به حساب معاملاتی واریز کنند تا بتوانند با پول واقعی در بازار واقعی فارکس ترید کنند.

 اما کسانی که در این بازه ۱۰ روزه در این طرح مشارکت کنند شانس خود را برای شروع در بازار واقعی بدون نیاز به واریز افزایش می‌دهند.

در این ۱۰ روز چه می‌شود؟

 شما در این ۱۰ روز باید با استفاده از حساب NBD ۲۰ معامله ایجاد کنید. این حساب معاملاتی با ۵۰ دلار موجودی و اهرم ۲۰۰ در اختیار شما گذاشته می‌شود. در پایان این بازه زمانی افرادی که ۲۰ معامله باز ایجاد کرده باشند شانس بیشتری برای دریافت پاداش خواهند داشت. در نظر داشته باشید که باز و بسته کردن معاملات آن هم بدون درنگ شانس شما را افزایش نمی‌دهد. بروکر آرون معاملاتی را مورد تایید قرار می‌دهد که حداقل 3 دقیقه به طول انجامیده باشند.

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای افزایش شانس خود در این طرح، معاملات در حساب دمو را جدی بگیرید. در این صورت نه تنها بازار فارکس را با انجام ۲۰ معامله تجربه می‌کنید بلکه شانس بیشتری برای شروع معاملات واقعی بدون نیاز به واریز خواهید داشت.

برای افتتاح حساب در بروکر آرون گروپس و شرکت در این طرح کلیک کنید.

قوانین را در نظر بگیرید

  • شما به عنوان یک تریدر فقط یک بار شانس شرکت در این طرح را خواهید داشت.

  • حساب دمویی که در اختیار شما گذاشته می‌شود با پایان این بازه زمانی ۱۰ روز به صورت خودکار بسته می‌شود.

  • پس از پایان بازه ۲۰ روزه بروکر ظرف ۳ تا ۷ روز کاری حساب معاملاتی شرکت کنندگان را بررسی و به ۵۰۰ تریدر برتر پاداش می‌دهد.

  • پاداش در نظر گرفته شده یک حساب معاملاتی نانو از نوع نتینگ با موجودی ۲۵ دلار و اهرم ۵۰۰ است.

  • معامله‌گرانی که قصد داشته باشند بدون انجام معامله موجودی حساب را برداشت کنند مشمول قانون No trade شده و ملزم به پرداخت ۳ درصد کارمزد می‌شوند.

  • اگر معامله‌گری در همین بازه زمانی واریزی به حساب معاملاتی داشته باشد، ۱۰ درصد بونوس اینفینیتی تا سقف ۷۵۰ دلار دریافت خواهد کرد.

برندگان خوش شانس

 برندگان خوش شانس این طرح با دریافت حساب نانو از نوع نتینگ با موجودی ۲۵ دلار و اهرم ۵۰۰ بدون نیاز به واریز وجه می‌توانند معامله در بازار واقعی فارکس را تجربه کنند.

 اگر تا به امروز فارکس را تجربه نکرده‌اید، این بازه زمانی بهترین فرصت برای ثبت نام و شروع معامله در فارکس است. در صورتی که شما نیز یکی از برندگان خوش شانس این طرح بودید پیشنهاد می‌کنیم پیش از استفاده از حساب معاملاتی، با استفاده از حساب معاملاتی دمو ایده‌ای که برای معاملات خود در بازار واقعی در نظر گرفته‌اید را بیازمایید. حساب دمو ارزشمندترین قابلیتی است که در اختیار شما گذاشته می‌شود.

این حساب به شما اجازه می‌دهد در یک شرایط امن و بدون صرف یک دلار، ایده معاملاتی خود را به محک آزمایش بگذارید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم پیش از استفاده از ۲۵ دلاری که در حساب معاملاتی نانو در اختیار شما گذاشته می‌شود، با حساب دمو کمی تجربه اندوزی کنید. به این ترتیب می‌توانید با همین موجودی سود کنید و نیازی به واریز مجدد نداشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو