بهترین سایت برای خرید آنلاین بیمه شخص ثالث کدام است؟

منبع: نی نی نما

2

1402/12/20

11:14


به دلیل گستردگی خدمات آنلاین، امروزه سایت‌های بسیاری در زمینه خرید آنلاین بیمه شخص ثالث فعالیت می‌کنند. اما کدام یک از این سایت‌ها بهترین خدمات را ارائه می‌کنند و پشتیبانی بهتری دارند؟ در این مقاله می‌خواهیم بهترین سایت‌های خرید آنلاین بیمه شخص ثالث را معرفی کنیم و ویژگی‌های آن‌های بررسی می‌کنیم. بیمه شخص ثالث چیست؟ […]

به دلیل گستردگی خدمات آنلاین، امروزه سایت‌های بسیاری در زمینه خرید آنلاین بیمه شخص ثالث فعالیت می‌کنند. اما کدام یک از این سایت‌ها بهترین خدمات را ارائه می‌کنند و پشتیبانی بهتری دارند؟ در این مقاله می‌خواهیم بهترین سایت‌های خرید آنلاین بیمه شخص ثالث را معرفی کنیم و ویژگی‌های آن‌های بررسی می‌کنیم.

بیمه شخص ثالث چیست؟

بیمه شخص ثالث خسارت‌های وارد شده به اشخاص ثالث را پوشش می‌دهد. اگر حین سانحه رانندگی، شخصی غیر از راننده آسیب ببیند، شرکت بیمه خسارت‌های وارد شده را پرداخت می‌کنند. طبق این تعریف، همه سرنشین‌های خودرو به جز راننده، شخص ثالث هستند.

روز بیمه 1402 چه روزی است؛ تاریخ دقیق و علت نامگذاری روز بیمه

روز بیمه 1402 چه روزی است؛ تاریخ دقیق و علت نامگذاری روز بیمه

مزیت‌های خرید آنلاین بیمه شخص ثالث

با گسترش خدمات آنلاین، شما می‌توانید بیمه شخص ثالث را از شرکت‌های مختلف به صورت آنلاین خریداری کنید. بنابراین، لازم نیست به صورت حضوری به شرکت‌های بیمه مراجعه کنید و خدمات آن‌ها را مقایسه کنید.

امروزه، سازمان‌های متعددی در زمینه ارائه آنلاین خدمات بیمه فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات بیمه و پوشش‌های بیمه شخص ثالث را مقایسه کرده و بهترین بیمه‌نامه را با توجه به شرایط خودتان انتخاب کنید.

فراموش نکنید که خرید بیمه شخص ثالث اجباری است. اگر به تازگی ماشین خریده‌اید، همین الان برای خرید آنلاین بیمه شخص ثالث اقدام کنید و تا ۱ ساعت بعد بیمه‌نامه الکترونیکی را تحویل بگیرید. با خرید آنلاین بیمه، کاغذبازی‌ها حذف می‌شوند و می‌توانید از خدمات مشاوره آنلاین هم استفاده کنید. برای اینکه بتوانید، انتخاب آگاهانه‌تری داشته باشید، در ادامه شرکت‌های مختلف ارائه‌دهنده بیمه شخص ثالث را معرفی می‌کنیم.

Understanding a Car Insurance Policy - Your AAA Network

معرفی سایت‌های بیمه برای خرید آنلاین بیمه شخص ثالث

در حال حاضر، سایت‌های بیمه بازار، ازکی، بیمه دات کام، بیمه تایم و آیتول در زمینه خرید آنلاین بیمه شخص ثالث فعالیت می‌کنند. در این بخش، هر کدام از این شرکت‌ها را معرفی کرده و خدمات آنلاین آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

خرید آنلاین بیمه شخص ثالث از بیمه بازار

یکی از بهترین سایت‌های فعال در زمینه خرید آنلاین بیمه شخص ثالث، بیمه بازار است. این شرکت از انتخاب، مقایسه و خرید بیمه تا دریافت خسارت از شرکت بیمه با شماست و در همه مراحل خرید بیمه به شما مشاوره می‌دهد. به‌علاوه، بیمه بازار با همه شرکت‌های بیمه همکاری می‌کند و خدمات مشاوره ۲۴ ساعته دارد. اگر می‌خواهید بیمه‌نامه شما به محض خرید و پرداخت هزینه صادر شود، بیمه شخص ثالث را از بیمه بازار بخرید. همچنین، امکان خرید قسطی بیمه‌نامه هم وجود دارد.

برای خرید آنلاین بیمه شخص ثالث بیمه بازار، کافیست اطلاعات خودرو را در سایت وارد کرده و مدارک ماشین را بارگذاری کنید. روی این لینک کلیک کنید تا به صفحه اصلی ثبت‌نام و بارگذاری مدارک هدایت شوید. در نهایت بعد از خرید بیمه شخص ثالث، بیمه‌نامه فیزیکی برای شما ارسال می‌شود.

اما خدمات بیمه بازار به همین جا ختم نمی‌شود. اگر برای چگونگی دریافت خسارت به مشاوره احتیاج دارید، می‌توانید با متخصص‌های بیمه بازار تماس بگیرید و سوال‌هایتان را بپرسید. در نهایت، بیمه بازار برای تمدید بیمه شخص ثالث هم به شما یادآوری می‌کند. برای این کار باید شماره تلفن و تاریخ اتمام بیمه را در سایت مشخص کنید.

10 Smart Tips to get Car Insurance | Acko

سایت ازکی

شرکت ازکی یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات بیمه شخص ثالث است. شما می‌توانید در این سایت ثبت‌نام کرده و انواع بیمه‌نامه شرکت‌های بیمه را مشاهده کنید. برای ثبت‌نام در ازکی به پلاک خودرو و شماره ملی احتیاج دارید. بعد از ثبت‌نام، می‌توانید قیمت انواع بیمه‌ها را مشاهده کرده و مقایسه کنید.

همچنین، اگر بیمه شخص ثالث را قبلا از شرکت‌های دیگر خریداری کردید، می‌توانید با شماره پلاک در سایت ازکی استعلام بگیرید. سایت ازکی علاوه‌بر بیمه شخص ثالث، بیمه‌نامه مسافرتی، بیمه بدنه، بیمه عمر و بیمه حوادث طبیعی هم دارد.

آیتول

سایت آیتول از جمله سایت‌های استعلام و محاسبه آنلاین قیمت بیمه شخص ثالث است. با ورود به این سایت، می‌توانید شماره پلاک خودرو را وارد کنید و سابقه بیمه شخص ثالث ماشین را مشاهده کنید. همچنین، امکان مشاوره ۲۴ ساعته، صدور سریع بیمه‌نامه و پرداخت ایمن هم وجود دارد.

بیمه دات کام

سایت بیمه دات کام یکی از سایت‌های برتر در خصوص خرید آنلاین بیمه شخص ثالث خودرو است و خدمات متنوعی دارد. بیمه دات کام با ۲۰ شرکت معتبر بیمه همکاری می‌کند و در ۷ روز هفته، پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد.

اگر می‌خواهید از این سایت بیمه بخرید، کافیست وارد آدرس اینترنتی بیمه دات کام شوید و از بخش شخص ثالث را انتخاب کنید. در این مرحله، مدل خودرو، نوع کاربری خودرو، برند، مدل و سال تولید را وارد کنید. در نهایت، قیمت انواع بیمه‌نامه‌ها نشان داده می‌شوند و می‌توانید بهترین بیمه را انتخاب کنید. بیمه دات کام علاوه‌بر بیمه شخص ثالث، بیمه‌های موتورسیکلت، آتش‌سوزی، مسافرتی و درمان هم دارد.

بیمه تایم

شرکت بیمه تایم در زمینه مقایسه، مشاوره و خرید آنلاین بیمه شخص ثالث فعالیت می‌کند و کارشناس‌های مجربی دارد. این شرکت با شرکت‌های بیمه دولتی مثل بیمه ایران و شرکت‌های خصوصی مثل بیمه دانا و بیمه آسیا همکاری می‌کند. مدیریت انواع بیمه‌نامه، یادآوری تاریخ تمدید بیمه شخص ثالث و خرید قسطی بیمه از دیگر خدمات سایت بیمه تایم هستند.

بهترین سایت برای خرید بیمه شخص ثالث

در این مقاله سایت‌های مختلف ارائه‌دهنده خدمات خرید آنلاین بیمه شخص ثالث را بررسی کردیم. با توجه به معیارهای مختلف مثل ارائه لحظه‌ای قرارداد بیمه، همکاری با شرکت‌های مختلف بیمه و پشتیبانی کامل و ۲۴ ساعته، می‌توان گفت که بیمه‌بازار بهترین سایت برای خرید آنلاین بیمه شخص ثالث است.

شما می‌توانید نرخ تغییرات بیمه شخص ثالث را در این سایت ببینید و با کمک مشاوران متخصص بیمه بازار بهترین بیمه‌نامه را انتخاب کنید. کافیست مشخصات خودرو را وارد کنید و استعلام بگیرید. در نهایت، قرارداد بیمه شما به صورت فیزیکی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آدرس شما ارسال می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو