آزمون شناسایی زن متفاوت: زیر 5 ثانیه خانم متفاوت را تشخیص دهید!

آزمون شناسایی زن متفاوت: زیر 5 ثانیه خانم متفاوت را تشخیص دهید!


منبع: خبرنما

3

1402/7/11

10:11


در تصویر آزمون شناسایی زن متفاوت 9 ستون و 5 ردیف از زنانی با موهای سفید وجود دارد. در حالی که همه آنها در نگاه اول یکسان به نظر می رسند. اما…

آزمون شناسایی زن متفاوت: زیر 5 ثانیه خانم متفاوت را تشخیص دهید!

آزمون شناسایی زن متفاوت: چقدر به جزئیات توجه می کنید؟ حتی اکثر افرادی که بینایی عالی دارند هم نمی توانند زن متفاوت را در این تصویر پیدا کنند. شما چطور؟ اگر بتوانید در عرض 5 ثانیه تشخیص دهید کدام خانم از بقیه زن های تصویر متفاوت است، چشمان تیزبینی دارید. کارشناسان می گویند پازل های تصویری یک فعالیت آرام بخش و متمرکز برای استراحت و کاهش استرس هستند. آنها می توانند به ترشح اندورفین، هورمونی که باعث بهبود خلق و خو می شود، کمک کنند.

حل آزمون های بینایی و خطای دید می تواند به شناسایی مشکلات و اختلالات بینایی کمک کند. با توجه به نتایج آزمون، می توانید مشکلات خود را متوجه شوید. همچنین این آزمون‌ها می توانند دقت بینایی شما را ارزیابی کنند. با حل چالش های بینایی مانند آزمون شناسایی زن متفاوت می توانید ببینید که چقدر قادر به تشخیص و تمیزدهی اشیاء و جزئیات هستید. این کار می تواند به شما کمک کند تا دقت و تمرکز خود را بهبود ببخشید.

آزمون شناسایی زن متفاوت

در تصویر آزمون شناسایی زن متفاوت 9 ستون و 5 ردیف از زنانی با موهای سفید وجود دارد. در حالی که همه آنها در نگاه اول یکسان به نظر می رسند. اما، بین آنها یک زن وجود دارد که با دیگران متفاوت است. شما 5 ثانیه فرصت دارید تا آن را شناسایی کنید.

کدام زن با بقیه متفاوت است؟

.

.

.

.

.

.

زمان به پایان رسیده است. دست از جستجو بردارید.

اکثر خوانندگان تیزبین ما ممکن است تا به حال زن متفاوت را شناسایی کرده باشند. اگر شما هم یکی از آنها هستید، تبریک می گوییم! این نشانه میزان توجه شما به جزئیات است.

آیا کنجکاو هستید که بدانید کدام زن با بقیه متفاوت است؟ پس جواب را در بخش زیر بررسی کنید.

پاسخ

زن متفاوت

زن متفاوت را می توان در ستون سوم از ردیف دوم مشاهده کرد. او ابروهای سفید و موهایش سایه روشن تری دارد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از حل آزمون شناسایی زن متفاوت لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو