آزمون یافتن ماهی: در 5 ثانیه ماهی را پیدا کنید؟

منبع: خبرنما

3

1402/7/11

10:11


قدرت بینایی چشمان خود را با حل آزمون یافتن ماهی محک بزنید! این تست بینایی شما را به چالش می کشد تا در عرض 5 ثانیه یا کمتر ماهی را در تصویر پیدا کنید. این نوع چالش ها قشر بینایی را تحریک می کنند و نیمکره راست و چپ مغز را به فعالیت وا می […]

آزمون یافتن ماهی: در 5 ثانیه ماهی را پیدا کنید؟

قدرت بینایی چشمان خود را با حل آزمون یافتن ماهی محک بزنید! این تست بینایی شما را به چالش می کشد تا در عرض 5 ثانیه یا کمتر ماهی را در تصویر پیدا کنید. این نوع چالش ها قشر بینایی را تحریک می کنند و نیمکره راست و چپ مغز را به فعالیت وا می دارند که در نتیجه منجر به تقویت مهارت های ذهنی و بینایی می شوند.

همه آزمون های خطای دید را دوست دارند. زیرا این تصاویر راهی عالی برای سرگرم شدن هستند. علاوه بر سرگرمی، آنها برای ارزیابی سطح هوش و مهارت های بینایی نیز استفاده می شوند. بنابراین امروز آزمون یافتن ماهی را برای شما آماده کرده ایم. در تصویر یک ماهی در میان گربه ها و سگ ها وجود دارد که شما باید آن را پیدا کنید.

ماهی را پیدا کنید!

اکنون تصویر زیر را با دقت بررسی کنید و سعی کنید ماهی را زیر 5 ثانیه پیدا کنید.

ماهی را پیدا کنید

زمان شما از الان شروع می شود.

آزمون شناسایی زن متفاوت: زیر 5 ثانیه خانم متفاوت را تشخیص دهید!

.

.

.

تنها چشم عقابی ها می توانند مار را در 7 ثانیه پیدا کنند!

.

.

.

آزمون شناسایی اشتباه پارک: چه چیزی در تصویر درست نیست؟

جواب آزمون یافتن ماهی

به خوانندگانی که ماهی را پیدا کرده اند تبریک می گوییم. کسانی که نتوانستند می توانند برای یافتن جواب به تصویر زیر نگاه کنند:

ماهی

جواب آزمون یافتن ماهی: ماهی در دهان گربه زنجبیلی که بالای درخت نشسته است دیده می شود.

در عرض 8 ثانیه 3 تفاوت در تصویر لازانیا پیدا کنید

چشم ها از جمله مهمترین اعضای بدن ما هستند و داشتن بینایی عالی مهارتی است که هر کسی آرزوی داشتن آن را دارد. اما آیا می دانید شما می توانید با تمرین این مهارت را کسب کنید؟ بله، تست های بینایی و تصاویر خطای دید برای به چالش کشیدن چشم ها و مغز شما هستند. بنابراین با انجام این آزمون بینایی می توانید مهارت های بصری خود را بهبود بخشید.

آزمون شناخت روح: آیا می توانید در 5 ثانیه روح را شناسایی کنید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون یافتن ماهی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

آزمون تفاوت مجسمه آزادی: آیا می توانید 3 تفاوت مجسمه را تشخیص دهید؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو