معرفی مشخصات خودرو هوندا + قیمت بازار

منبع: پلازا

3

1402/7/14

12:56


معرفی مشخصات خودرو هوندا + قیمت بازار

برند هوندا یکی از شرکت‌های ژاپنی و چندملیتی است که در حوزه تولید انواع موتورسیکلت و موتور خودرو به فعالیت می‌پردازد. محصولات تولید شده توسط این برند شناخته شده، به‌واسطه کیفیت مطلوب و ساختار حرفه‌ای همواره با استقبال بی‌نظیری مواجه می‌شوند و بازار فروش پر رونقی دارند. در این مقاله قصد داریم به معرفی مشخصات انواع خودروهای تولید شده توسط برند هوندا بپردازیم و قیمت این محصولات را مورد بررسی قرار دهیم.

تاریخچه برند هوندا

هوندا در سال‌های ابتدایی تأسیس تنها در زمینه تولید موتورسیکلت فعالیت می‌کرد؛ اما در سال ۱۹۶۰ قدم در عرصه تولید ماشین نهاد و اتفاقاً در این زمینه نیز بسیار موفق ظاهر شد. این کمپانی بزرگ و معتبر از زمانی که کارخانه تولید خودروی خود را تأسیس کرد، طی سال‌های متمادی توانست انواع خودرو با ویژگی‌ها و امکانات مختلف را تولید و در بازار جهانی عرضه کند.

شرکت بزرگ و معتبر هوندا در سال‌های اخیر توانسته است فعالیت خود در حوزه خودروهای هیبریدی ادامه دهد و از ویژگی‌های ارزشمند هوش مصنوعی در ساخت خودرو بهره بگیرد. در میان انواع خودروهای تولیدی توسط این برند نام‌آور سه خودرو سیویک، آکورد و شاسی‌بلند CRV جزو بهترین و پرفروش‌ترین محصولات هستند.

معرفی مشخصات خودروهای هوندا

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم آکورد، سیویک و شاسی‌بلند CRV جزو خودروهای لوکس و جذاب کمپانی هوندا به شمار می‌روند که به‌واسطه برخورداری از امکانات و ویژگی‌های فوق‌العاده، در سال‌های اخیر بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده‌اند. در این بخش اطلاعاتی را درباره هر یک از این خودروها بیانمی کنیم:

معرفی مشخصات خودرو هوندا + قیمت بازار

  • آکورد

آکورد یکی از خودروهای خاص و جذاب کمپانی هوندا است که رقابتی ویژه با محصولات تویوتا از جمله آریون و کمری دارد. تولید آکورد در سال ۱۹۷۶ آغاز شد و تا به امروز ۱۰ نسل از این خودرو تولید و در بازارهای جهانی عرضه شده است. همین موضوع برای بیان میزان محبوبیت آکورد در میان طرف‌داران خودروهای لاکچری کافی است.

هوندا آکورد دارای ظاهری ساده، شیک و خاص است و به همین علت بیشتر موردپسند افراد میان‌سال قرار می‌گیرد. این خودرو دارای استهلاک کم بوده و کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. از ویژگی‌های دیگر آکورد می‌توان به قدرت ۲۰۴ اسب بخار، گشتاور ۳۳۵ نیوتن، فرمان برقی، نوع رینگ آلومینیومی، وزن ۱۴۵۰ کیلوگرم، حجم مخزن ۵۶ لیتری، کروز کنترل هوشمند، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در شیب، استارت بدون کلید، تهویه‌مطبوع، گرم‌کن صندلی، قابلیت تنظیم صندلی‌ها به‌صورت برقی و موارد مختلف دیگر اشاره داشت.

  • سیویک

از دیگر خودروهای جذاب این کمپانی معتبر می‌توان به سیویک اشاره کرد. سیویک هوندا در اواخر سال ۲۰۱۲ و پس از یک وقفه طولانی وارد بازار ایران شد و در همین مدت کم به محبوبیت بالایی دست‌یافت. این محصول نیز یکی از خودروهای بسیار پرفروش هوندا به شمار می‌رود که امکانات ارزشمندی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.

از جمله مشخصات هوندا سیویک می‌توان به قدرت ۱۳۹ اسب بخار، گشتاور ۱۷۳ نیوتن، شتاب ۴.۱۰ ثانیه، سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت و مصرف ۷ لیتر سوخت در صد کیلومتر مسافت اشاره کرد. از دیگر ویژگی‌های آن مواردی نظیر شاسی یکپارچه، بدنه جمع‌وجور، وزن ۱۳۰۰ کیلوگرم، باک ۵۰ لیتری، برخورداری از کروز کنترل، ترمز ضد قفل، چراغ مه‌شکن و… هستند.

  • شاسی‌بلند CRV

اگر به فهرست خودروهای پرفروش دنیا نگاهی بیندازید، نام شاسی‌بلند CRV را در راس آن‌ها خواهید دید.

این خودروی کم‌نظیر در سال ۲۰۱۵ وارد بازار شد و به دلیل ویژگی‌ها و مشخصات ارزشمند، توانست نظر بسیاری را به خود جلب کرده و فروش بالایی را تجربه کند.

 

مشخصات و امکانات این خودرو عبارت‌اند از موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ، حجم موتور ۲۳۵۶ سی‌سی، برخورداری از ۲ دیفرانسیل، قدرت ۱۸۵ اسب بخار، گشتاور ۲۴۵ نیوتن، جعبه‌دنده CVT و شتاب ۸.۸ ثانیه.

از ویژگی‌های دیگر این خودرو می‌شود به وزن ۱۵۰۰ کیلوگرمی، مصرف سوخت ۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر، باک ۵۸ لیتر و سیستم ترمز قوی اشاره کرد. سه خودروی سیویک، آکورد و CRV با استفاده از بهترین نوع متریال به تولید می‌رسند، طراحی کاملاً حرفه‌ای دارند، از صفحه نمایشگرهای لمسی و همچنین سیستم‌های صوتی بی‌نظیری برخوردار هستند.

از امکانات دیگر این سه خودرو از برند هوندا ژاپن می‌توانیم به صندلی‌های نرم و راحت با پوشش چرمی، آینه‌هایی با قابلیت تنظیم به‌صورت برقی، ترمزهای قوی در سراشیبی و سربالایی و همچنین سیستم امنیت بالا و ۶ ایربگ اشاره کنیم.

قیمت خودرو هوندا

معرفی مشخصات خودرو هوندا + قیمت بازار

انواع مختلف خودروهای هوندا با متفاوت‌ترین قیمت‌ها در بازار عرضه می‌شوند و فاکتورهای زیادی در ایجاد این تفاوت قیمت تأثیر گذارند. از جمله این فاکتورها می‌توان به میزان کیفیت خودرو و میزان امکاناتی که در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد اشاره داشت. به طور مثال اگر قصد خرید خودرویی باکیفیت و با بیشترین میزان امکانات را دارید ملزم به پرداخت هزینه‌های بیشتر هستید. البته این هزینه‌ها در قبال جذابیت و راحتی خودرو و لذتی که در هنگام رانندگی از آن می‌برید قطعاً چیز زیادی نخواهد بود.

همچنین نوسانات ارز نیز به طور مستقیم در تعیین قیمت انواع خودروهای هوندا تأثیرگذار است و به طور مستقیم زمینه افزایش و یا کاهش قیمت‌ها را فراهم می‌کند. شما می‌توانید برای خرید خودرو با مناسب‌ترین قیمت‌ها، در فروش فوری خودرو اقدام به خرید کنید.

اگر قصد دارید از قیمت خودرو هوندا اطلاعات دقیقی به دست آورید توصیه می‌کنیم حتماً سری به سایت نیک‌بخت خودرو بزنید. از طریق این سایت می‌توانید قیمت انواع خودروهای هوندا را مورد بررسی قرار داده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

سخن پایانی

هوندا یکی از شرکت بزرگ و معتبری است که در زمینه تولید و عرضه انواع خودرو به فعالیت می‌پردازد. محصولات تولید شده توسط این کمپانی تنوع بالایی دارند؛ اما سه محصول این برند نظیر آکورد، سیویک و شاسی‌بلند CRV در سال‌های اخیر به شکل ویژه‌ای مورد استقبال قرار گرفته‌اند. این محصولات هرکدام دارای امکانات فوق‌العاده و ویژگی‌های ارزشمندی هستند که در این مقاله به طور مفصل به آن‌ها پرداختیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو