افشاگری از فساد مژده لواسانی و ارتباط او با مردهای زن دار! + ویدیو

منبع: فیگار

8

1402/7/15

20:20


همزمان با انتشار تصاویری مبنی بر افشای فساد اخلاقی مژده لواسانی توسط فرزاد حسنی مجری صدا و سیما، صفحه پشت پرده، از این ماجرا افشاگری کرد.

افشاگری از فساد مژده لواسانی و ارتباط او با مردهای زن دار! + ویدیو

همزمان با انتشار تصاویری مبنی بر افشای فساد اخلاقی مژده لواسانی توسط فرزاد حسنی مجری صدا و سیما، صفحه پشت پرده، از این ماجرا افشاگری کرد.

خبرنگار ایرانی مقیم خارج که پیوسته در رابطه با سلبریتی‌ها افشاگری می‌کند، به سراغ مژده لواسانی رفته است. ویدیوهای اخیر امین فردین در صفحه پشت پرده، در ادامه پیوست شده‌اند. (برای تماشا فیلترشکن خود را روشن کنید)

او در ویدیوهای اخیر به رابطه مژده لواسانی و علی فروغی ،  استوری فرزاد حسنی مژده لواسانی در واتس اپ، فساد اخلاقی مژده لواسانی و  دعوای مژده لواسانی و آزاده نامداریپرداخته است.

امین فردین می‌گوید:

با شنود تلفن فرزاد حسنی و خانم نامداری، که البته این شنود همینطوری اتفاق نمی‌افتد، مژده لواسانی گفته بود که این دو با هم رابطه دارند! و دستگاه اطلاعاتی به حراست صدا و سیما این اطلاعات را می‌دهد، وقتی جویای ماجرا می‌شوند، فرزاد حسنی می‌گوید که قصد ازدواج با آزاده نامداری را دارد.
آزاده نامداری در مصاحبه سال بعد، می‌گوید که ماجرای عقد و ازدواج ما خیلی سریع پیش رفت!

به گفته امین فردین گویا مدتی مژده لواسانی مجری صدا سیما، علاوه بر فرزاد حسنی و افرادی که در عنوان نام برده شد، با بشیر حسینی هم رابطه داشته است!

بیشتر بخوانید: ردپای مژده لواسانی در مرگ آزاده نامداری

افشای فساد اخلاقی مژده لواسانی

 


از نظر فردین، مژده لواسانی و آزاده نامداری (در زمان حیات) در رقابت بودند. سال‌ها پیش مژده لواسانی و فرزاد حسنی ماجرایی داشتند که به حراست صدا و سیما و وزارت ارشاد کشید. این خبرنکار از پشت پرده دعوای مژده لواسانی فرزاد حسنی نیز افشاگری می‌کند.

ردپای فرزاد حسنی و مژده لواسانی در مرگ آزاده نامداری دیده می‌شود یا دروغی بیش نیست؟ ردپای مژده لواسانی در مرگ آزاده نامداری که شایعه‌ای بیش نمی‌تواند باشد، باید بررسی دقیق خبرنگار را گوش داد.

ماجرای خیانت آزاده نامداری به فرزاد حسنی چیست؟ در حالی که در دادگاه فرزاد حسنی و مژده لواسانی ، آزاده نامداری به نفع حسنی صحبت کرده بود. پیش‌تر فیلم صحبت های فرزاد حسنی درباره کشف حجاب آزاده نامداری منتشر شده بود که مدتی جنجال برانگیز شده بود.

فرزاد حسنی در استوری واتس اپ خود عکسی از تیپ مژده لواسانی بی حجاب بر روی تخت خواب منتشر کرده و آن را به صدا و سیما تحویل داده بود، تا از اتهام خودش تبرئه شود، ولی این ماجرا به ضرر او تمام شد.

فیلترشکن خود را روشن کنید:

لو رفتن عکس های مژده لواسانی تو تخت با لباس خواب توسط فرزاد حسنی . ماجرا چه بوده ؟

افشاگری ماجرا عکس لو رفته و پشم ریزون مژده لواسانی و ماجرا صیغه بودن او با علی فروغی و فرزاد حسنی

افشای پشت پرده رابطه مژده لواسانی بافرزادحسنی و خیانت به ازاده نامداری و دوستی هاش با مرد های زن دار

بیوگرافی مژده لواسانی

فساد اخلاقی مژده لواسانی توسط فرزاد حسنی

مژده لواسانی مجری، سردبیر، نویسنده، کارگردان و گوینده رادیو متولد 20 آبان 1368 در تهران است. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته حقوق از دانشگاه علامه طباطبایی می باشد. لواسانی در خانواده‌ای کم جمعیت در محل شهرآرا تهران بدنیا آمد.

او تک فرزند خانواده است و هیچ برادر و خواهری ندارد اما ارتباط خوبی با مادر و پدرش که یک وکیل کاملا جدی است را دارد. همین پدر و مادر او توانستند در دادگاه افشای فساد اخلاقی مژده لواسانی توسط فرزاد حسنی به او کمک و حسنی را ممنوع کار کنند.

نظر مژده لواسانی درباره پدر و مادرش:

پدرم بر برخلاف من که کاملا عاطفی و احساساتی هستم مردی بسیار جدی و منطقی است و ما در این نکته بسیار با هم متفاوت هستیم اما با تمام این تفاوت ها تنها پناه من پدرم است، با توجه به اینکه هرکس در زندگی شخصی و جزئیات زندگی اش پدر خود را بهترین پدر می داند و این کاملا طبیعی است، من هم به عنوان کسی که لحظه به لحظه در این زندگی حضور داشتم با جرات پدرم را بهترین پدر دنیا می دانم.
من هیچ وقت دختر کاملی برای پدر و مادرم نبودم. چون تک فرزند بودم وظایف بیشتری داشتم اما هرگز نتوانستم به طور کامل به وظایفم عمل کنم اما آنها برای من پدرانگی و مادرانگی را تمام کردند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما به افشای فساد اخلاقی مژده لواسانی توسط فرزاد حسنی چیست؟

بازنشر محتوای شبکه‌های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو