آزمون یافتن لامای متفاوت زیر 7 ثانیه: کدام لاما با بقیه فرق دارد؟

آزمون یافتن لامای متفاوت زیر 7 ثانیه: کدام لاما با بقیه فرق دارد؟


منبع: خبرنما

3

1402/7/17

09:02


آزمون یافتن لامای متفاوت: دوشنبه خود را با یکی از بهترین تست های بینایی آغاز کنید. این آزمون برای آزمایش دقت بینایی چشم ها و توجه شما به جزئیات طراحی شده است. چالش از این قرار است: تصویر را مشاهده کنید و در طول 7 ثانیه لامای متفاوت را شناسایی کنید. یک راه عالی برای […]

آزمون یافتن لامای متفاوت زیر 7 ثانیه: کدام لاما با بقیه فرق دارد؟

آزمون یافتن لامای متفاوت: دوشنبه خود را با یکی از بهترین تست های بینایی آغاز کنید. این آزمون برای آزمایش دقت بینایی چشم ها و توجه شما به جزئیات طراحی شده است. چالش از این قرار است: تصویر را مشاهده کنید و در طول 7 ثانیه لامای متفاوت را شناسایی کنید.

یک راه عالی برای آزمایش چشم ها، حل تست های بینایی و آزمون های خطای دید است. در حل این گونه آزمون ها به جای فرمول ها و معادلات ریاضی، مهارت های بینایی و دقت لازم است. تست های بینایی، معماها و بازی های فکری ترندهای پایان ناپذیر این روزها هستند. در حالی که شاید فکر می کنید این‌ها چیزی جز هدر دادن وقت نیستند، از نظر علمی ثابت شده است که حل آزمون های بینایی و معماهای هوشی به صورت منظم می تواند به بهبود مهارت های بصری و ذهنی شما کمک کند.

بنابراین این بار بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه شما را به انجام آزمون یافتن لامای متفاوت دعوت می کند. حالا با شناسایی لامالای متفاوت قدرت بینایی چشمان خود را محک بزنید.

کدام لاما با بقیه فرق دارد؟

کدام لاما با بقیه فرق دارد؟

در تصویر بالا باید زیر 7 ثانیه تشخیص دهید که کدام یک از لاماها از بقیه متفاوت است. قبل اینکه شروع کنید، پیشنهاد می کنیم ابتدا همه ابزارهای حواس پرت کننده را از خود دور کنید. شاید این چالش ساده به نظر برسد، اما اینطور نیست. برای رسیدن به جواب باید به جزئیات توجه کنید.

آزمون یافتن جارو زیر 10 ثانیه: آیا می توانی جارو را پیدا کنی؟

7 ثانیه شما از حالا شروع می شود.

.

.

.

نکته: به گردنبند لاماها نگاه کنید.

.

.

.

زمان به پایان رسیده است.

آزمون شناسایی صاحب کشتی: در 7 ثانیه صاحب کشتی را تشخیص دهید!

پاسخ آزمون یافتن لامای متفاوت

در این پازل تصویری باید لامای متفاوت را شناسایی می کردید. اگر موفق شدید به شما تبریک می گوییم. به هر حال، اکنون وقت آن است تا پاسخ را فاش کنیم.

برای سهولت شما، ما لامای متفاوت را در تصویر زیر برجسته کرده ایم:

لامای متفاوت

برخی از پازل ها لزوما به مهارت های ریاضی یا تفکر جانبی نیاز ندارند، اما آزمون ساده ای برای آزمایش مهارت های بینایی شما هستند. چشم ها از جمله مهمترین اعضای بدن ما هستند و داشتن بینایی عالی مهارتی است که هر کسی آرزوی داشتن آن را دارد. اما آیا می دانید شما می توانید با تمرین این مهارت را کسب کنید؟ بله، تست های بینایی و تصاویر خطای دید برای به چالش کشیدن چشمان و مغز شما هستند. حل این پازل های تصویری باعث می شود تا مهارت های بینایی شما بهبود پیدا کند.

چالش بینایی: 5 تفاوت در هر یک از تصاویر انیمه‌های دیزنی پیدا کنید!

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون یافتن لامای متفاوت لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معمای تصویری ریاضی: باهوش ها جواب این سوال چند میشه؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو