آیا می توانید 3 تفاوت این دو تصویر را تشخیص دهید؟

آیا می توانید 3 تفاوت این دو تصویر را تشخیص دهید؟


منبع: خبرنما

3

1402/7/18

09:01


آزمون تشخیص تفاوت تصویر تنیس: بین این دو تصویر 3 فرق وجود دارد، اگر بتوانید همه آنها را زیر 11 ثانیه پیدا کنید چشمان تیزبینی دارید. پازل های تشخیص تفاوت راه بسیار خوبی برای تقویت مهارت های بینایی شما هستند. آنها دقت دید چشم های شما را به چالش می کشند. چشم ها از جمله […]

آیا می توانید 3 تفاوت این دو تصویر را تشخیص دهید؟

آزمون تشخیص تفاوت تصویر تنیس: بین این دو تصویر 3 فرق وجود دارد، اگر بتوانید همه آنها را زیر 11 ثانیه پیدا کنید چشمان تیزبینی دارید. پازل های تشخیص تفاوت راه بسیار خوبی برای تقویت مهارت های بینایی شما هستند. آنها دقت دید چشم های شما را به چالش می کشند.

چشم ها از جمله مهمترین اعضای بدن ما هستند و داشتن بینایی عالی مهارتی است که هر کسی آرزوی داشتن آن را دارد. اما آیا می دانید شما می توانید با تمرین این مهارت را کسب کنید؟ بله، تست های بینایی و تصاویر خطای دید برای به چالش کشیدن چشمان و مغز شما هستند. حل این پازل های تصویری باعث می شود تا مهارت های بینایی شما بهبود پیدا کند.

به هر حال، اکنون وقت آن است تا بفهمیم چقدر چشمان تیزبینی دارید؟

آزمون تشخیص تفاوت تصویر تنیس

دختر تنیس باز

در بالا می توانید دو تصویر یکسان از دختری را ببینید که تنیس بازی می کند. او یک راکت تنیس را در یک دست گرفته است و به نظر می رسد که آماده ضربه زدن به توپ است. تصاویر کنار هم ممکن است در نگاه اول تقریبا یکسان به نظر برسند، اما اینطور نیست. 3 تفاوت بین آنها وجود دارد. آیا می توانید همه آنها را در طول 11 ثانیه پیدا کنید؟

چه چیزی در این تصویر درست نیست؟

آزمون تشخیص تفاوت تصویر تنیس راهی ساده برای آزمایش مهارت های ذهنی و بصری شما است. در حین حل این پازل تصویری، باید مسئله را با دقت اسکن کنید و با استفاده از مهارت های استدلال منطقی به پاسخ برسید. با این حال جواب دقیقا در مقابل چشم های تان قرار دارد!

.

.

باهوش ها بگویند کدامیک آب بیشتری حمل می کند؟

.

.

.

.

زمان شما تمام شده است، آیا توانستید تمام تفاوت ها را تشخیص دهید؟

آزمون یافتن لامای متفاوت زیر 7 ثانیه: کدام لاما با بقیه فرق دارد؟

به کسانی که موفق شدند آزمون تشخیص تفاوت تصویر تنیس را در مدت زمان تعیین شده حل کنند تبریک می گوییم. این نشانه بینایی عالی شما است. به هر حال، اگر هنوز به دنبال جواب هستید، دست از جستوجو بردارید؛ اکنون وقت آن است تا پاسخ را فاش کنیم.

جواب

تفاوت ها به شرح زیر است:

تفاوت ها

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص تفاوت تصویر تنیس لذت برده باشید. همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

تست های بینایی و رفع خستگی روحی

خستگی روحی واقعا آزار دهنده است، زیرا بر قابلیت های ذهنی تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا به پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا هم پازل های تصویری مانند آزمون تشخیص تفاوت تصویر تنیس را حل کنید. شاید فکر کنید چرا؟

آزمون یافتن جارو زیر 10 ثانیه: آیا می توانی جارو را پیدا کنی؟

این تست های هوش روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و مهارت هوشی شما هستند. مطالعات ثابت کرده که حل تست ها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو