سرشبکه اغتشاشات در کرمان دستگیر شد | ارتباط متهم ‌با سران منتسب به سلطنت‌طلبان

3

1402/7/17

10:07


سرشبکه اغتشاشات در کرمان دستگیر شد | ارتباط متهم ‌با سران منتسب به سلطنت‌طلبان

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری کرمان اظهار داشت: در پی انجام یکسری اقدامات منسجم اطلاعاتی و فنی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان یکی از سرشبکه‌های اصلی تحریک‌کننده اغتشاشات که به صورت مسلحانه با ایجاد شبکه قصد ایجاد ناآرامی با هدف ایجاد اغتشاش در کرمان را داشت دستگیر شد.

وی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: پس از انجام چندین ماه رصد اطلاعاتی و در یک عملیات و با دستور مقام قضایی متهم در مخفیگاهش در یکی از شهرستان‌های استان کرمان دستگیر شد و چندین سلاح گرم و سرد به همراه مقادیری مهمات جنگی از محل مخفیگاه این فرد کشف و ضبط شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: تحقیقات اطلاعاتی بیانگر آن است متهم به صورت گسترده با معاندین جمهوری اسلامی، سرکردگان اغتشاشات و اعتراضات مسلحانه سال گذشته و برخی مدیران رسانه‌های تروریستی خارج نشین و سران منتسب به سلطنت طلبان در بیرون از کشور ارتباط داشته است.

وی اعلام کرد: متهم به صورت گسترده در فضای مجازی مانند اینستاگرام، تلگرام، توئیتر و واتساپ در خصوص تشویش اذهان عمومی و تبلیغ علیه نظام فعالیت داشته است.

حمیدی ضمن هشدار جدی به کسانی که قصد برهم زدن نظم وامنیت شهروندان را دارند، اعلام کرد: مرتبطین دیگر این پرونده نیز تحت رصد اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) هستند و دستگاه قضایی و اطلاعاتی استان کرمان تا زمان دستگیری تمام اعضای این باند به تلاش خود ادامه می‌دهد./تسنیم

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو