مشکلات متعدد فیلم Aquaman 2 | از حالت غیرطبیعی موموآ تا تهدید ایلان ماسک برای اخراج نشدن امبر هرد

منبع: گیمفا

4

1402/7/19

09:25


به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده که حاکی از مشکلات و مسائل متعدد به هنگام ساخت فیلم Aquaman 2 بوده است.

مشکلات متعدد فیلم Aquaman 2 | از حالت غیرطبیعی موموآ تا تهدید ایلان ماسک برای اخراج نشدن امبر هرد

به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده که حاکی از مشکلات و مسائل متعدد به هنگام ساخت فیلم Aquaman 2 بوده است.

در همان روزی که کمپانی برادران وارنر تریلر فیلم پر هزینه Aquaman and the Lost Kingdom را در میانه ماه سپتامبر منتشر کرد، اسنادی از دادگاه امبر هرد و جانی دپ در وب سایت ردیت منتشر شد که جنجال‌برانگیز بود و مشکلات جدیدی را برای کمپانی برادران وارنر به همراه داشت.

طرفداران جانی دپ هزینه‌های دادگاه برای انتشار اسناد مربوط به تراپیست امبر هرد را پرداخت کردند. در یادداشت‌های خام این تراپیست نیز به وضعیت وخیم و نامناسب محل فیلمبرداری فیلم «آکوامن» اشاره شده است که در آن، جیسون موموآ با حالتی از خودبی‌خود همانند جانی دپ لباس پوشیده و تلاش کرده تا امبر هرد از نقش ملکه مرا در این فیلم اخراج شود.

نماینده‌ای از سوی جیسون موموآ از اظهارنظر در این رابطه خودداری کرده اما یکی از سخنگوهای دی‌سی اظهار داشته که جیسون موموآ همیشه رفتاری حرفه‌‎ای در سر صحنه فیلمبرداری فیلم «آکوامن و پادشاهی گمشده» داشته است. این در حالی است که دیگر افرادی که در سر صحنه فیلمبرداری بودند نیز این موضوع را تأیید کردند که جیسون موموآ در هنگام فیلمبرداری حالت غیرطبیعی نداشته است.

فیلم Aquaman

با اینکه امبر هرد از اظهارنظر در این باره خودداری کرده اما منبعی نزدیک به این بازیگر تأیید کرده که این یادداشت‌های تراپیست امبر هرد مربوط به فیلمبرداری فیلم «آکوامن ۲» هستند. لازم به ذکر است که وکلای امبر هرد سعی داشتند تا جلوی افشای این یادداشت‌ها را بگیرند اما در این کار موفق نشدند.

در یادداشت‌های تراپیست امبر هرد که مربوط به صحبت‌های این بازیگر در جلسه روانشناسی بوده، به احساسات امبر هرد نسبت به کارگردان فیلم «آکوامن و پادشاهی گمشده» یعنی جیمز وان نیز اشاره شده است. امبر هرد احساس می‌کرده که جیمز وان رفتار نامناسبی با او داشته و دلیل آن نیز پرونده قضایی او با جانی دپ بوده که روی فیلم اثر گذاشته است.

جیمز وان از اظهارنظر خودداری کرده ولی سخنگوی دی‌سی اظهار داشته که جیمز وان همیشه به خاطر رفتار بسیار خوب و مناسب خودش با عوامل سازنده و بازیگران شناخته می‌شود، چه در فیلم‌های قبلی‌اش و چه در این فیلم تازه و این موضوع را افراد زیادی می‌توانند تأیید کنند.

منابع حاکی از آن هستند که سازندگان و مسئول برادران وارنر به دلیل عدم جذبه میان جیسون موموآ و امبر هرد قصد داشتند تا امبر هرد را از نقش ملکه مرا کنار بگذارند. با این حال، برخی منابع این موضوع را رد کردند و اظهار داشتند که قبل از انتخاب امبر هرد برای این نقش، جذبه بین او و جیسون موموآ بررسی شده و بهتر از دیگر بازیگران مدنظر بوده است.

ایلان ماسک

با این حال، کمپانی برادران وارنر امبر هرد را از این نقش اخراج نکرد و تصمیم گرفت تا او را برای فیلم دوم بازگرداند. این در حالی است که برخی دلیل این تصمیم را تهدیدهای ایلان ماسک می‌دانند. ایلان ماسک که در آن زمان با امبر هرد رابطه داشته، از وکلای خود خواسته تا در نامه‌ای کمپانی برادران وارنر را تهدید کنند و بگویند که اگر امبر هرد برای نقش ملکه مرا در فیلم دوم بازنگردد، آنجا را به آتش خواهد کشید.

علاوه بر این موارد، برخی از منابع بیان کردند که دو صحنه با حضور امبر هرد از فیلم «آکوامن و پادشاهی گمشده» حذف شدند. این در حالی است که جیسون موموآ در اینستاگرام امبر هرد را آنفالو کرده است. با وجود اعتصابات اخیر، امبر هرد و جیسون موموآ در تبلیغات این فیلم حضور نداشتند ولی با به پایان رسیدن اعتصابات، آن‌ها در مصاحبه‌ها و رویدادهای مختلف شرکت خواهند کرد و مطمئنا با سوالات مهمی درباره مشکلات تولید فیلم «آکوامن و پادشاهی گمشده» و موارد دیگر روبه‌رو خواهند شد.

با وجود حواشی متعددی که پیرامون فیلم «آکوامن و پادشاهی گمشده» وجود دارد، انتظار می‌رود که این اثر بتواند عملکرد نسبتا خوبی در گیشه داشته باشد، به خصوص اینکه فیلم اول آن بیش از یک میلیارد دلار فروش داشته است.

منبع: variety

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو