معرفی تبلت گلکسی تب A9 ؛ تبلت اقتصادی جدید سامسونگ

منبع: پلازا

3

1402/7/21

15:22


معرفی تبلت گلکسی تب A9 ؛ تبلت اقتصادی جدید سامسونگ

سامسونگ بی سر و صدا یک تبلت کاملاً جدید، تبلت Galaxy Tab A9 را روانه بازار کرده است. این دستگاه با نام تبلت گلکسی تب A9 در وب سایت سامسونگ گواتمالا و در وب سایت امارات متحده عربی آمازون رسمی شد. در ادامه این مطلب، تبلت سامسونگ گلکسی آ 9 را مورد بررسی قرار داده ایم.

گلکسی تب A9 جدیدترین تبلت اندرویدی سامسونگ است که به صورت رسمی معرفی شده است. این دستگاه بدون هیاهوی زیادی در وب سایت رسمی سامسونگ گواتمالا و در آمازون امارات منتشر شد.

تبلت سامسونگ گلکسی تب A9 یک تبلت سطح پایه است. معرفی تبلت گلکسی تب A9 با قیمت حدود 191 دلار، رسمی شد. در بیانیه مطبوعاتی رسمی به مشخصات تبلت Galaxy Tab A9 نیز اشاره شده است. در اینجا هر اطلاعاتی که از این تبلت داریم را به اشتراک قرار داده ایم. در ادامه با بررسی تبلت گلکسی تب A9 سامسونگ همراه پلازا باشید.

فهرست مطالب:

مشخصات تبلت Galaxy Tab A9

تبلت سامسونگ گلکسی آ 9
نمایشگر8.7 اینچی TFT LCD
پردازندههلیو G99
رم4/8 گیگابایت
حافظه64/128 گیگابایت
باتری5100 میلی‌آمپر با شارژ 15 وات
دوربین‌8 مگاپیکسل
سیستم عاملاندروید 13 با رابط کاربری One UI 5.1
قیمتاز 179 یورو

بررسی تبلت گلکسی تب A9

اگرچه قیمت تبلت Galaxy Tab A9 پایین است، اما مشخصات مناسبی دارد. در قسمت جلویی، تبلت دارای یک LCD 8.7 اینچی با وضوح 800 در 1340 پیکسل است. پرازنده ی تبلت Galaxy Tab A9، چیپست هلیو G99 است.

تبلت Galaxy Tab A9

هلیو G99 یک چیپست سطح پایه است. پردازنده تبلت گلکسی تب A9 سامسونگ می‌تواند برنامه‌های روزانه و برخی از برنامه‌های سنگین را بدون هیچ مشکلی مدیریت کند. این بدان معناست که شما می‌توانید انتظار داشته باشید که با Galaxy Tab A9 یک تجربه سرگرمی نسبتاً مناسب داشته باشید. همچنین، این تبلت دارای Dolby Atmos است که صدایی فراگیر را ارائه می‌دهد.

نرخ رفرش بالاتر نیز بازی در تبلت را بسیار لذت بخش تر می‌کند. پردازنده نیز یک چیپست میان رده خوب با قدرت کافی برای مدیریت بیشتر برنامه‌ها و بازی‌ها بدون مشکل است.

سامسونگ سخت افزار تبلت Galaxy Tab A9 را با حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت کرده است. در مورد حافظه داخلی و رم تبلت Galaxy Tab A9، مدل پایه اما دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. با این که 64 گیگابایت حافظه داخلی از معایب تبلت Galaxy Tab A9 است، بخش خوب این است که تبلت از اسلات کارت microSD پشتیبانی می‌کند. با آن می‌توانید فضای ذخیره سازی را افزایش دهید. این یکی از ویژگی های تبلت گلکسی تب A9 که مفید است و از مزایای تبلت Galaxy Tab A9 محسوب می‌شود.

تبلت سامسونگ گلکسی آ 9

از نظر نرم‌افزاری، گلکسی تب A9 روی اندروید 13 اجرا می‌شود. و علاوه بر آن، این تبلت با One UI 5.1 که پوسته اندروید سامسونگ است، عرضه می‌شود و چند ویژگی سامسونگ مانند اشتراک‌گذاری سریع و همگام‌سازی خودکار را به همراه خواهد داشت. علاوه بر این، مجموعه دوربین تبلت گلکسی تب A9 دارای یک دوربین تکی در پشت و یک دوربین سلفی در جلو است.

این تبلت از شارژ 15 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین گفته می‌شود که جک هدفون 3.5 میلی‌متری در کنار درگاه USB-C دارد.

در حال حاضر، سامسونگ گلکسی تب A9 را تنها در گواتمالا و امارات عرضه کرده است، جایی که به ترتیب با قیمت 1499 GTQ (191 دلار آمریکا) و 699 درهم (190 دلار آمریکا) به فروش می‌رسد. طبق گفته WinFuture، تاریخ عرضه ی تبلت Galaxy Tab A9 به زودی و احتمالا ظرف چند هفته آینده در اروپا باشد. اتفاقاً، فهرست آمازون امارات متحده عربی به گلکسی تب A9 نیز اشاره می‌کند که فعلاً منتشر نشده است.

جمع بندی

مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی این تبلت‌ها را در مناطق دیگر عرضه خواهد کرد، اما افشای اطلاعات گذشته نشان می‌دهد که این تبلت‌ها در سطح جهانی عرضه خواهند شد. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که جزئیات تبلت سامسونگ گلکسی آ 9، قیمت و در دسترس بودن برای مناطق بیشتری در روزهای آینده مشخص شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو