از چه برند فیلری بخریم؟ بهترین و امن‌ترین فیلرها برای تزریق به صورت

منبع: ایران ناز

2

1402/7/22

12:54


از چه برند فیلری بخریم؟ بهترین و امن‌ترین فیلرها برای تزریق به صورت

از چه برند فیلری بخریم؟ بهترین و امن‌ترین فیلرها برای تزریق به صورت

 

در پی افزایش روزافزون محبوبیت فیلرهای پوستی، فیلرهای زیادی با برندهای مختلف روانۀ بازار شده‌اند؛ همین مسئله باعث شده که انتخاب در بین گزینه‌های موجود دشوار و گمراه‌کننده باشد؛

 

در این شرایط داشتن شناخت از بهترین فیلرهای موجود در بازار به شما کمک خواهد کرد تا انتخابی مطلوب و منطقی داشته باشید.

 

از چه برند فیلری بخریم؟ بهترین و امن‌ترین فیلرها برای تزریق به صورت

 

در این مقاله با مروری بر انواع فیلر تلاش کردیم به شما در گرفتن تصمیمی آگاهانه کمک کنیم و در انتها هم محبوب‌ترین فیلرهای ایرانی و خارجی را برایتان آورده‌ایم.

 

آشنایی با فیلر پوستی

فیلر که ماده‌‎ای ژل‌مانند است، به‌منظور رفع چین‌وچروک‌ها و حجم‌دهی به پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

در صورتی که ناحیه‌ای از پوست شما حجم خود را از دست داده و خطوط اضافی بر روی آن ظاهر شده باشد، با تزریق فیلر می‌توانید حجم ازدست‌رفته را بازگردانده و طراوت را به پوست خود هدیه دهید.

 

برخی از فیلرها با استفاده از عناصر طبیعی که در بدن وجود دارند، تولید می‌شوند و در تولید برخی دیگر، مواد مصنوعی زیست‌سازگار به کار می‌رود؛ بنابراین منطقی است که هنگام انتخاب فیلر از مواد اولیه‌ی که در ساخت آن به کار رفته، اطلاع پیدا کنید.

 

انواع فیلر پوستی

با این‌که در حال حاضر فیلرهای بسیار متنوعی در دسترس مصرف‌کنندگان قرار دارد، اما اکثر آن‌ها با یکی از 4 مادۀ اولیه‌ای تولید می‌شوند که در ادامه آورده‌ایم:

 

• فیلر هیالورونیک اسید (Hyaluronic acid)

• فیلر پلی متیل متاکریلات (Polymethylmethacrylate)

• فیلر هیدروکسی آپاتیت کلسیوم (Calcium hydroxylapatite)

• فیلر پلی ال لاکتیک اسید (Poly L lactic acid)

 

لازم به ذکر است که فیلر هیالورونیک اسید به دلیل خصوصیات منحصربه‌فرد خود، از جمله طبیعی‌بودن مواد اولیه، رایج‌ترین فیلری است که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد و شما بسته به نیاز خود می‌توانید از این مزایا بهره‌مند شوید.

 

ویژگی‌های بهترین فیلر پوستی

برخی از خصوصیات فیلر باید با توجه به نیاز افراد ارزش‌یابی شوند اما برخی از ویژگی‌ها نیز فارغ از عوامل بیرونی، در بهترین فیلرها مشترک هستند. به‌عنوان مثال فارغ از نوع فیلر یا مارک آن، فیلر موردنظر شما باید از اصالت برخوردار باشد.

 

طبیعی‌‎بودن فیلر یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که می‌تواند در این انتخاب به شما کمک کند؛ البته ممکن است که بسته به نیازتان، فیلرهای ساخته‌شده از مواد مصنوعی گزینه‌های ایده‌آل‌تر محسوب شوند.

 

در نهایت از کیفیت بالا، ماندگاری مناسب و ایمن بودن فیلر انتخابی خود اطمینان حاصل کنید تا در این روند کمترین چالش را داشته باشید.

 

محبوب‌ترین فیلرهای ایرانی و خارجی

حالا که با انواع فیلر آشنا شده‌اید و ویژگی‌هیا بهترین فیلرهای پوستی را می‌دانید، در ادامه برخی از پرطرفدارترین برندهای تولیدکننده فیلر خارجی و ایرانی را برایتان آورده‌ایم.

 

فیلر ژوویدرم (Juvéderm)

فیلر ژوویدرم که برای اولین‌بار در ایالات‌متحده و در سال 2007 عرضه شدند، بر پایه هیالورونیک اسید تولید شده و برای رفع نیازهای مختلفی در دسترس مصرف‌کنندگان قرار گرفتند.

 

Juvéderm Ultra 3 و Juvéderm Ultra 4 پرطرفدارترین محصولات ژوویدرم محسوب می‌شوند، گزینه اول برای از بین بردن چین‌وچروک‌های اطراف بینی و دهان و گزینه دوم برای رفع چین‌وچروک‌های عمیق‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

فیلر ژوویدرم (Juvéderm)

 

فیلر رستلین (Restylane)

فیلر رستلین در سوئد ابداع و در سال 2004 روانه بازار شد و در همین سال‌ها توانست به یکی از بازیکنان اصلی صنعت تولید فیلر پوستی تبدیل شود.

 

این فیلرها نیز همانند فیلرهای ژوویدرم، بر پایه هیالورونیک اسید ساخته شده و برای نواحی مختلف صورت مثل لب‌ها، خط لبخند، گونه‌ها، پیشانی و غیره کاربرد دارند.

 

از بهترین فیلرهای رستلین می‌توان به مواردی همچون Restylane Lyft، Restylane Skin Booster و Restylane Refyne اشاره کرد که هر کدام کاربرد منحصربه‌فردی دارند و شما بسته به نیاز خود و پس از مشورت با پزشک، می‌توانید یکی از آن‌ها را برای بهبود ظاهر پوست خود برگزینید.

 

فیلر رستلین (Restylane)

 

فیلر اینووسنس (Inovosense)

فیلر اینووسنس یک فیلر ایرانی است که موفق شده جایگاه خود را در بین بهترین فیلرهای پوستی پیدا کند، فیلرهای اینووسنس برای نقاط مختلف صورت مورد استفاده قرار گیرند؛ بنابراین شما باید فیلری که نزدیک‌ترین ویژگی‌ها را نسبت به نیازهایتان داراست انتخاب کنید.

 

محصولات این برند هر کدام کاربرد خاصی دارند که در ادامه اشاره‌ای کوتاه به آن‌ها خواهیم داشت:

 

• فیلر استایل ( Style ): برای چین‌وچروک‌های عمیق و لیفتینگ در نقاطی همچون چانه، گونه‌ها، خط لبخند و غیره

• فیلر اسمایل ( Smile ): برای چین‌وچروک‌های متوسط در نقاطی همچون لب‌ها، خط لبخند و غیره.

• فیلر سیلک ( Silk ): برای چین‌وچروک‌های سطحی در نقاطی همچون خط اخم، اطراف لب‌ها و غیره.

• فیلر شیپ ( Shape ): برای حجم‌دهی به نقاطی همچون گونه‌ها، چانه، شقیقه و غیره.

• فیلر شاین ( Shine ): برای آبرسانی به نقاطی همچون دست‌ها، دکلته، صورت و غیره.

 

جمع‌بندی: با بهترین برندهای فیلر می‌توانید، همیشه زیبا بمانید

آشنایی با انواع فیلر و بهترین برندهای فیلر پوستی به شما کمک خواهد کرد تا هنگام انتخاب فیلر، همه جوانب را در نظر بگیرید و با توجه به نیازهایتان، یکی از گزینه‌های پیش روی خود را انتخاب کنید؛

 

چراکه هر نوع فیلر و محصولات هر برند برای رفع نیازهای خاصی طراحی و تولید می‌شوند و بدون توجه به این نکته نمی‌توان از تزریق فیلر بهترین نتیجه را به دست آورد.

 

به همین دلیل در این مقاله با مرور انواع فیلر و محبوب‌ترین فیلرهای پوستی، نکات مهمی را مورد بررسی قرار دادیم که توجه به آن‌ها می‌تواند چالش‌های شما در این مسیر را به حداقل ممکن برساند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو