باکس آفیس | خودنمایی تیلور سوئیفت در گیشه

باکس آفیس | خودنمایی تیلور سوئیفت در گیشه


منبع: گیمفا

2

1402/7/24

14:01


تیلور سوئیفت با اکران فیلم کنسرت خودش به نام Taylor Swift: Eras Tour توانست در باکس آفیس این هفته صدرنشین شود.

باکس آفیس | خودنمایی تیلور سوئیفت در گیشه

تیلور سوئیفت با اکران فیلم کنسرت خودش به نام Taylor Swift: Eras Tour توانست در باکس آفیس این هفته صدرنشین شود.

فیلم کنسرت Taylor Swift: Eras Tour یکی از آثار مورد انتظار اکتبر امسال به شمار می‌رود که سرانجام روی پرده سینماها اکران شد و توانست مورد توجه طرفداران بسیار زیادی قرار بگیرد. این اثر توانست در اولین هفته اکرانش روی پرده سینماهای داخل آمریکا به فروش ۹۵ میلیون دلاری دست پیدا کند و در صدر جدول باکس آفیس قرار گرفت.

کارگردانی این فیلم کنسرت را سم رنچ در دست داشته و این اثر سینمایی در فروش خود در گیشه‌های بین‌المللی رقم ۳۳ میلیون دلار را کسب کرد. با احتساب فروش داخلی و خارجی، این فیلم در اولین هفته حضورش در گیشه توانست فروش جهانی ۱۲۸ میلیون دلار را به دست بیاورد.

فیلم Exorcist: The Believer

در جایگاه دوم جدول باکس آفیس این هفته نیز فیلم Exorcist: The Believer قرار دارد که هفته گذشته صدرنشین بود. این فیلم در این هفته به فروش ۱۱ میلیون دلاری در داخل آمریکا بسنده کرد و به رده دوم سقوط کرد. با فروش این هفته، فروش کلی این اثر در داخل آمریکا به رقم ۴۸٫۶ میلیون دلار افزایش پیدا کرده است.

فیلم «جن‌گیر: مؤمن» در فروش این هفته خودش در گیشه‌های خارج از آمریکا نیز توانسته به فروش ۱۵٫۹ میلیون دلاری برسد تا فروش کلی بین‌المللی‌اش را به رقم ۴۰ میلیون دلار افزایش بدهد. با احتساب فروش داخلی و خارجی می‌توان فروش جهانی این اثر سینمایی را پس از دو هفته اکران رقم ۸۸٫۶ میلیون دلار تعیین کرد.

انیمیشن Paw Patrol 2 جایگاه سوم جدول باکس آفیس این هفته را به خودش اختصاص داده است. این انیمیشن در این هفته ۷ میلیون دلار در داخل آمریکا به دست آورد و فروش داخلی کلی‌اش را به رقم ۴۹٫۹ میلیون دلار رساند. این انیمیشن که سومین هفته حضورش را در گیشه سپری می‌کند، این هفته در فروش خود در گیشه‌های بین‌المللی به مبلغ ۲۴٫۵ میلیون دلار دست پیدا کرد و فروش کلی بین‌المللی‌اش را به مبلغ ۷۶٫۵ میلیون دلار رساند. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی، این انیمیشن پس از سه هفته به فروش جهانی ۱۲۶٫۵ میلیون دلار رسیده است.

فیلم Saw X

فیلم Saw X

جایگاه چهارم جدول باکس آفیس این هفته نیز در اختیار فیلم Saw X قرار داشت که این هفته به فروش ۵٫۷ میلیون دلار دست پیدا کرد و فروش کلی‌اش در داخل آمریکا را به رقم ۴۱٫۴ میلیون دلار افزایش داد. این اثر تاکنون سه هفته روی پرده سینماها حضور داشته است.

فیلم «اره ۱۰» در فروش این هفته خودش در سینماهای بین‌المللی به مبلغ ۳٫۵ میلیون دلار بسنده کرد تا فروش کلی بین‌المللی‌اش به مرز ۳۰ میلیون دلار نزدیک شود. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی، این اثر تاکنون فروش جهانی ۷۱٫۴ میلیون دلار را کسب کرده است.

فیلم The Creator

فیلم The Creator

جایگاه پنجم جدول باکس آفیس این هفته را نیز فیلم علمی تخیلی و جذاب The Creator به خودش اختصاص داده است. این فیلم که سومین هفته اکرانش را پشت سر می‌گذارد، این هفته به فروش ۴٫۳ میلیون دلاری در داخل آمریکا بسنده کرد و فروش کلی داخلی‌اش را به رقم ۳۲٫۴ میلیون دلار افزایش داد.

این اثر سینمایی در این هفته به فروش ۵٫۹ میلیون دلار در گیشه‌های بین‌المللی بسنده کرد و فروش کلی بین‌المللی‌اش پس از سه هفته اکران را به رقم ۴۶٫۷ میلیون دلار رساند. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی، این اثر تاکنون مبلغ ۷۹٫۱ را در فروش جهانی خودش به دست آورده است. در ادامه جدول کامل باکس آفیس را مشاهده می‌کنید.

جدول باکس آفیس هفته

نام فیلمفروش آخرهفته (میلیون دلار)
۱Taylor Swift: Eras Tour۹۵
۲Exorcist: The Believer۱۱
۳Paw Patrol 2۷
۴Saw X۵٫۷
۵The Creator۴٫۳
۶A Haunting in Venice۲
۷The Blind۲
۸The Nun 2۱٫۶
۹Equalizer 3۱
۱۰Dumb Money۹۲۰ هزار دلار
فروش فیلم‌ها مربوط به آخرهفته است.

منبع: deadline

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو