نمونه قرارداد خرید ملک در قبرس شمالی

منبع: همگردی

2

1402/7/30

12:06


معمولا نمونه قرارداد خرید ملک در قبرس شمالی به زبان انگلیسی می باشد که یک نسخه به فروشنده و نسخه دیگر در اختیار خریدار قرار داده می شود. که هر دو نسخه دارای ارزش قانونی می باشند. این قرارداد ها را نزد خود نگه دارید تا اگر زمانی به مشکل حقوقی برخورد کردید بتوانید از آنها استفاده کنید. خرید ملک در قبرس شمالی، مراحل خاص خود را دارد که به صورت زیر است:

1. انتخاب ملک

2. بررسی و تحقیق درباره ی ملک

3. امضای قرارداد خرید

4. پرداخت پول پیش پرداخت

5. تحویل ملک

هزینه های خرید ملک در قبرس شمالی شامل هزینه های ثبت، هزینه های حقوقی، هزینه های پروژه، هزینه های تحویل و هزینه های اضافی است. به دلیل تغییرات قانونی و شرایط بازار، بهتر است با افراد متخصص که در این زمینه تجربه دارند، مشورت کنید. توصیه می شود که ادامه مطالب را از دست ندهید.

قرارداد خرید ملک در کشور قبرس

قرارداد خرید ملک در کشور قبرس

قرارداد های خرید ملک در قبرس شمالی چه شرایطی دارند؟

برای خرید ملک در قبرس شمالی، شرایط مختلفی وجود دارد که باید رعایت شوند. برای مثال، برای خرید ملک در قبرس نیاز به داشتن سن حداقل 18 سال، سرمایه گذاری یورویی برای اخذ اقامت، نشان دادن منشا پول، تمکن مالی و داشتن گواهی عدم سوء سابقه کیفری است.

بعضی از مفاد قرارداد خرید ملک در قبرس شامل: قیمت ملک، زمان اتمام پروژه، برنامه زمانبندی پرداخت اقساط، مشخصات ملک، سند ملک، میزان مالکیت ملک نسبت به کل پروژه، مشخصات کمپانی سازنده، مشخصات کامل خریدار، مجوز صادر شده دولت قبرس که توسط هیئت وزیران به نام خریدار صادر می شود، دریافت مهر و کد رهگیری که توسط اداره املاک و مستغلات به نام خریدار صادر می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر توصیه می شود که با کارشناسان ما مشورت کنید.

آیا در قبرس شمالی ملک خریداری کنم؟

با خرید ملک در قبرس شمالی، شما می توانید در مدت زمان کمتر از دو ماه اقامت دائم کشور قبرس را به دست آورید. امروزه سرمایه گذاری در قبرس شمالی بسیار کار مناسبی می باشد. ملک در کشور قبرس در حال رشد و توسعه است و شما می توانید با سرمایه گذاری در این کشور سرمایه خود را چند برابر کنید. برای خرید ملک در قبرس شمالی، باید بین 8% تا 20% از ارزش ملک را به عنوان هزینه های اضافی در نظر گرفت. این مبلغ بستگی به نوع ملک و موقعیت آن دارد. برای مثال، برای خرید یک ملک با ارزش 100,000 پوند، باید بین 8,000 تا 20,000 پوند به عنوان هزینه های اضافی در نظر گرفت. سرمایه گذاری در قبرس شمالی نیاز به تجربه و مهارت دارد و توصیه می شود بدون داشتن اطلاعات کافی در این زمینه اقدام به سرمایه گذاری کنید. شما با کمک کارشناسان ما قادر به بستن قرارداد ملک در کوتاه ترین زمان ممکن خواهید بود.

شرایط خرید ملک در کشور قبرس

شرایط خرید ملک در کشور قبرس

راه ها و مزایای سرمایه گذاری در قبرس شمالی

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات همیشه یک راه محبوب برای تنوع بخشیدن به سبد سهام و تولید ثروت بلند مدت بوده است. وقتی صحبت از سرمایه گذاری در املاک و مستغلات می شود، یکی از مکان هایی که در سال های اخیر توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است، کشور قبرس شمالی می باشد. این کشور در شرق مدیترانه قرار گرفته است و یک کشور زیبا و جذاب برای سرمایه گذاران بزرگ املاک می باشد. از مهمترین مزیت سرمایه گذاری املاک در قبرس، اخذ اقامت این کشور در مدت زمان کوتاه می باشد. این مزیت یکی از انگیزه های زیاد سرمایه گذاران در این کشور می باشد. در ادامه شما را با نمونه قرارداد خرید ملک در قبرس شمالی آشنا خواهیم کرد.

نمونه قرارداد خرید ملک در قبرس شمالی

اگر به تصویر زیر نگاه کنید، یک نمونه قرارداد خرید ملک در قبرس شمالی آورده شده است. در این تصویر شما می توانید مشخصات ملک نام فروشنده و خریدار، میزان هزینه پیش پرداخت، امضا و مهر رسمی را مشاهده کنید. این قرارداد هم به خریدار و هم به فروشنده تحویل داده خواهد شد. اگر به انگلیسی مسلط نمی باشید، شما می توانید این قرارداد را به دفتر ترجمه رسمی واگذار کنید و سپس مدارک مورد نیاز جهت خرید ملک در قبرس را آماده کنید. توصیه ما به شما کمک از افراد با تجربه می باشد. اگر خودتان اقدام به خرید ملک در قبرس کنید و به مشکل حقوقی برخورد کنید. هزینه دادگاه و وکیل بسیار زیاد می باشد و باید مدت زمان زیادی را صرف برطرف کردن مشکل خود در این کشور کنید.

نمونه از قرارداد خرید ملک در قبرس

نمونه از قرارداد خرید ملک در قبرس

نتیجه گیری

خرید ملک در قبرس شمالی یکی از راه های مناسب جهت اخذ اقامت در این کشور می باشد. اما این تنها مزیت خرید ملک در قبرس نیست. مزیت اصلی خرید ملک در قبرس سرمایه گذاری و چند برابر کردن سرمایه می باشد. اخیرا رشد زمین و ملک در این کشور توانسته است که توجه بسیاری از سرمایه گذاران خارجی را به این کشور جلب کند. لازمه خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی تجربه و مهارت کافی در زمینه قوانین خرید و فروش ملک در قبرس می باشد. داشتن تجربه یا کمک گرفتن از کسانی که تجربه این کار را دارند سبب می شود تا شما سرمایه گذاری امن را تجربه کنید. امیدوارم که این مقاله توانسته باشد شما را با نمونه قرارداد خرید ملک در قبرس شمالی آشنا کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر شما می توانید با کارشناسان حرفه ای ما ارتباط برقرار کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو