معنای پشت نامگذاری هر یک از فرزندان ویکتوریا و دیوید بکهام

معنای پشت نامگذاری هر یک از فرزندان ویکتوریا و دیوید بکهام


منبع: روزیاتو

4

1402/8/5

11:00


معنای پشت نامگذاری هر یک از فرزندان ویکتوریا و دیوید بکهام

معنای پشت نامگذاری هر یک از فرزندان ویکتوریا و دیوید بکهام

مستند ۴ قسمتی بکهام (Beckham) در نتفلیکس، زندگی این ستاره فوتبال از دوره جوانی او که علاقه‌مند به فوتبال بوده تا زمانی که به یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های حرفه‌ای در جهان تبدیل شده را دنبال می‌کند.

این مستند، شامل مصاحبه‌هایی با نزدیک‌ترین افراد به دیوید، از جمله همسرش، ویکتوریا بکهام بوده و زندگی خانوادگی او را به نمایش می‌گذارد؛ اما فرزندان دیوید بکهام چه کسانی هستند؟

ویکتوریا و دیوید بکهام چند فرزند دارند؟

این زوج مشهور، دارای ۳ پسر و یک دختر به نام‌های بروکلین جوزف پلتز بکهام، رومئو جیمز بکهام، کروز دیوید بکهام و هارپر سون بکهام هستند.

دیوید بار‌ها در مورد اهمیت خانواده و فرزندانش صحبت کرده و گفته است: «خانواده چیزی است که به من انگیزه می‌دهد. من تلاش می‌کنم به فرزندانم نشان دهم که چقدر باید تلاش کنند تا موفق شوند و به خودشان ایمان داشته باشند.»

معنی اسامی فرزندان دیوید بکهام

ویکتوریا و دیوید در مورد معنی و دلایل انتخاب نام فرزندان خود توضیح داده‌اند. طبق گفته ویکتوریا، آن‌ها تصمیم گرفتند تا نام پسر بزرگ خود را «بروکلین» بگذارند؛ زیرا او برای اولین بار خبر حاملگی خود را در بروکلین نیویورک به دیوید داده بود.

دیوید گفته که او و ویکتوریا نام «رومئو» را برای دومین پسر خود انتخاب کردند؛ صرفاً به خاطر این که این اسم را دوست داشتند.

پسر سوم این زوج، «کروز»، زمانی که دیوید برای رئال مادرید بازی می‌کرد، در مادرید اسپانیا به دنیا آمد. او در نهایت نام کروز را با الهام از اسم تام کروز انتخاب کرد.

«هارپر»، بر اساس نام هارپر لی، نویسنده رمان کشتن مرغ مقلد (To Kill a Mockingbird)، نامگذاری شده که کتاب موردعلاقه ویکتوریا است.

بروکلین جوزف پلتز بکهام

بروکلین، ۲۴ ساله بوده و به تازگی حرفه خود را در آشپزی شروع کرده است. او ویدیو‌هایی از دستور پخت‌های خود را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد. بروکلین بکهام در سال ۲۰۲۲ با نیکولا پلتز ازدواج کرده است.

رومئو جیمز بکهام

رومئو، ۲۱ سال دارد و مانند پدرش فوتبال بازی می‌کند. او به تازگی قراردادی یک ساله با باشگاه برنتفورد امضا کرده است. رومئو پیش از این برای اینتر میامی، تیم لیگ برتر فوتبال که دیوید مالک آن است، بازی می‌کرد.

کروز دیوید بکهام

کروز ۱۸ ساله به موسیقی علاقه زیادی دارد و در استودیوی خود آهنگ ضبط می‌کند.

هارپر سون بکهام

هارپر، کوچکترین فرزند و تنها دختر بکهام است. او ۱۲ سال دارد و دانش‌آموز است. عکس‌هایی از هارپر در پست‌های اینستاگرام خانواده‌اش دیده می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو