راهنمای ورود و ثبت نام در سامانه ثبت مدارک آموزشی، پژوهشی و فناوری وزارت بهداشت

منبع: ساعد نیوز

3

1402/8/14

23:32


سامانه ثبت مدارک آموزشی، پژوهشی و فناوری وزارت بهداشت از سوی دبیرخانه شورای آموزش علوم پزشکی، بهداشت و تخصصی راه اندازی شده تا متقاضیان علوم پزشکی که قصد ورود به مقطع دکتری وزارت بهداشت را دارند بتوانند تمامی سوابق آموزشی و پژوهشی خود را بر روی این سامانه قبل از برگزاری مصاحبه دکتری بهداشت بارگذاری نمایند.

داوطلبان و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که قصد ورود به مقطع دکتری وزارت بهداشت را دارند، می بایست تمامی مدارک آموزشی و پژوهشی خود را قبل از آغاز فرآیند مصاحبه علوم پزشکی بر روی سامانه ای که از سوی وزارت درمان و آموزش پزشکی راه اندازی شده، بارگذاری نمایند. لذا، متقاضیانی که قصد ثبت مدارک پژوهشی خود را دارند می توانند به آدرس سامانه ثبت مدارک آموزشی، پژوهشی و فناوری مراجعه نموده و با وارد نمودن شماره شناسنامه و کد ملی به این سایت دسترسی داشته و مدارک مورد نظر خود را بارگذاری نمایند.

لازم به ذکر است که برای هر داوطلب دانشگاه علوم پزشکی زیر نظر وزارت بهداشت یک شماره داوطلبی متناسب با شماره شناسنامه فرد درنظر گرفته شده که قابل شناسایی از سوی سایت ثبت مدارک وزارت درمان می باشد، به همین دلیل فردی به غیر از داوطلبان دانشگاه های علوم پزشکی حق ورود به این سامانه را جهت ثبت مدارک خود ندارند. از آنجا که در خصوص این سایت اطلاعات زیادی وجود ندارد قصد داریم جهت کمک به داوطلبان دانشگاه های علوم پزشکی توضیحاتی در رابطه با سامانه ثبت مدارک آموزشی، پژوهشی و فناوری ارائه دهیم تا این افراد بتوانند مدارک و سوابق پژوهشی خود را به صورت صحیح و بدون هیچ مشکلی بر روی این سامانه بارگذاری نمایند.

برای ورود به سامانه ثبت مدارک آموزشی، پژوهشی و فناوری وزارت بهداشت کلیک نمایید.

داوطلبان علوم پزشکی برای ثبت و درج سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری خود می توانند به سامانه ثبت مدارک آموزشی، پژوهشی و فناوری وزارت بهداشت به نشانی https://bia2safa.net/goto/web/url/3724672 مراجعه نمایند.

سامانه ثبت مدارک آموزشی، پژوهشی و فناوری

دبیرخانه شواری آموزش علوم پایه پزشکی و بهداشت، سامانه ای را تحت عنوان سایت ثبت مدارک آموزشی، پژوهشی و فناوری راه اندازی نموده است تا داوطلبان دانشگاه های علوم پزشکی بتوانند تمامی مدارک و سوابق پژوهشی خود را بر روی این سایت بارگذاری نمایند.

بنابراین، تمامی متقاضیان وزارت بهداشت و درمان از جمله داوطلبان کنکور دکتری علوم پزشکی که مجاز به انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت شده اند می بایست قبل از ورود به فرآیند مصاحبه دکتری تمامی مدارک و سوابق آموزشی و پژوهش خود را بر روی این سامانه بارگذاری نمایند تا شانس قبولی بیشتری برای مصاحبه داشته باشند.

درواقع هدف از بارگذاری مدارک و مستندات پژوهشی داوطلبان علوم پزشکی بر روی سامانه ثبت مدارک وزارت بهداشت این است که تمامی پژوهش های انجام شده توسط داوطلب ثبت شود و کلیه اطلاعات و سوابق تحصیلی وی در کنار این مدارک پژوهشی ثبت شود تا در روز برگزاری جلسات حضوری مصاحبه دکتری مشکلی در ارائه مدارک به وجود نیاید و داوران مصاحبه دکتری به خوبی از وضعیت متقاضی باخبر شوند.

نحوه ورود به سامانه ثبت مدارک آموزشی، پژوهشی و فناوری

همان طور که ذکر شد متقاضیان رشته های علوم پزشکی در مقطع دکتری می توانند بعد از زمان برگزاری آزمون دکتری بهداشت طبق زمان اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی خود را بر روی این سامانه بارگذاری نمایند تا به غیر از سوابق تحصیلی نیز مدارک پژوهشی ازجمله تعداد مقالات علمی چاپ شده مانند مقالات ISI و یا سایر مقالات دیگر به همراه نام نویسندگان و تاریخ ارسال و چاپ مقاله مشخص شود. در ادامه برای آشنایی شما داوطلبان با نحوه وورد به سایت ثبت مدارک آموزشی، پژوهشی و فناوری توضیحاتی به صورت خلاصه ارائه می شود.

علاوه بر سایر داوطلبان وزارت بهداشت، متقاضیان مجاز به انتخاب رشته دکتری لازم است که برای ورود به مرحله بعد یعنی مصاحبه دکتری علوم پزشکی، سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری خود را به همراه سایر مدارک موردنیاز به صورت اینترنتی بر روی سامانه ثبت مدارک پژوهشی وزارت بهداشت و درمان بارگذاری نمایند.

برای ورود به این سایت لازم است داوطلبان شماره شناسنامه و شماره ملی خود را به همراه کد امنیتی ارائه شده وارد کنند تا به سامانه ثبت مدارک آموزشی، پژوهشی و فناوری جهت بارگذاری سوابق پژوهشی و فناوری خود اقدام نمایند، از آنجا که شماره شناسنامه فرد داوطلب در دانشگاه های علوم پزشکی ثبت شده و به عنوان یک شماره داوطلبی برای فرد شناخته شده، فردی به غیر از داوطلبان علوم پزشکی نمی تواند وارد این سامانه شود.

ورود به سامانه ثبت مدارک آموزشی، پژوهشی و فناوری

همچنین، داوطلبان دکتری وزارت بهداشت بعد از درج مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی خود لازم است که برای شرکت در جلسه مصاحبه دکتری وزارت بهداشت از شرایطی برخوردار باشند تا بتوانند در این جلسه حضورداشته باشند، برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به متن مقاله زیر مراجعه نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو