مردها هرگز مستقیما به شما نمی گویند که شما را دوست ندارند، به خصوص اگر هنوز احساساتی نسبت به شما داشته باشند. اما وقتی یک رابطه جدی، برای اولین بار با مشکلاتی روبرو می شود، احتمالاً در شرف شکست است. اگر می خواهید مطمئن باشید که چه اتفاقی می افتد، در این مطلب از سلام دنیا درباره  40 نشانه از نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد، نشانه های مردی که بخواهد رابطه را تمام کند و اینکه با مردی که دوستمان ندارد چگونه برخورد کنیم؟ صحبت خواهیم کرد. زیرا که تشخیص علائمی که او دیگر شما را دوست ندارد کار آسانی نیست، به خصوص به این دلیل که اغلب خودمان وانمود می کنیم که اینطور نیست.

نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد1

نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد

برای اینکه بدانید آیا واقعاً جدایی نزدیک است، به این علائم نگاه کنید:

1. از نشانه های دوست نداشتن یک مرد این است که؛ شما  احساس می کنید که او عوض شده است

چه کسی بهتر از احساس شما می داند؟ اگر ذهن شما نشانه هایی از اینکه او دیگر شما را دوست ندارد پیدا می کند، پس باید به آن اعتماد کنید.همه چیز را نمی توان توضیح داد، اما اگر احساس می کنید که رابطه تغییر کرده است، هرگز اشتباه نمی کنید. بله، او ممکن است روزهای سختی را سپری کند، اما اگر این وضعیت برای مدت طولانی ادامه داشته باشد، جای تعجب نیست که شما نگران هستید.با او صحبت کنید و مشکلات را حل کنید. ارتباط همیشه کلیدی است.با این حال، اگر می بینید که چیزی تغییر نکرده است،احساس شما همه چیزهایی را که باید بدانید به شما می گوید.


حتما بخوانید: نشانه های مردی که همسرش را دوست دارد، چیست


2. از نشانه های دوست نداشتن یک مرد این است که؛ نمی توانید فردی را که او تبدیل شده است را بشناسید.

مرد شما قبلاً خیلی بامزه و دوست داشتنی بود.خوب، اگر بیش از آنچه که به یاد می آورید شما را آزار می دهد، که این یک علامت هشدار است.تغییر طبیعی است. اما، شما قرار است با هم رشد کنید، نه اینکه از هم جدا شوید.اگر دیگر نمی تواند شخص مقابل خود را تشخیص دهید، این یک نشانه است.

3. از نشانه های دوست نداشتن یک مرد این است که؛ هرگز متوجه ظاهر شما نمی شود.

آیا او به همه چیزهای کوچک در مورد ظاهر شما توجه می کرد، اما اکنون، او حتی به سختی به شما نگاه می کند؟ آیا او به طور کلی از تعریف کردن شما دست کشیده است؟اگر چنین است، این نشانه آشکاری است که او دیگر نمی‌خواهد با شما باشد ، زیرا مردی که شما را دوست دارد هرگز اجازه نخواهد داد که هیچ بخشی از شما مورد قدردانی قرار نگیرد.می دانم که اعتراف به آن برای خود سخت است، اما در اعماق وجودت، می دانی که زمان ترک کردن آن فرا رسیده است …

نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد2

4. از نشانه های دوست نداشتن یک مرد این است که؛ به مرزهای شما احترام نمی گذارد

مرزها اساس و پایه هر رابطه سالم است و اگر می‌خواهید آن رابطه موفق باشد، باید به مرزهایی که شریکتان تعیین می‌کند احترام بگذارید.به عنوان مثال، اگر شریک زندگی شما در مورد مسائل شخصی شما خارج از رابطه با شخص دیگری (پشت سر شما) صحبت می کند، این به وضوح نقض مرزهای شما و در عین حال یک رابطه عاطفی است .شما می خواهید چیزها را خصوصی نگه دارید ... فقط بین شما دو نفر، که انتظاری کاملاً طبیعی از شخصی است که دوستش دارید.

5. از نشانه های دوست نداشتن یک مرد این است که؛ به شما این احساس را می دهد که به اندازه کافی خوب نیستید

هر کاری که انجام می دهید برای او کافی نخواهد بود. معمولاً این نوع رفتار اغلب با افراد دارای تمایلات خودشیفتگی همراه است و به آنها نسبت داده می شود.خودشیفته ها دوست دارند قربانیان خود را حقیر کنند.

کاری که آنها انجام می دهند این است که به شما یک "وظیفه" می دهند و شما را متقاعد می کنند که آنها را خوشحال و راضی می کند.به طور طبیعی، شما می خواهید که آنها چنین احساسی داشته باشند، زیرا آنها را دوست دارید، بنابراین تمام تلاش خود را می کنید.هنگامی که کاری را که او از شما خواسته انجام دهید، او می گوید که اشتباه است و شما می توانستید آن را بهتر انجام دهید.شما هرگز نمی توانید چنین مردی را راضی کنید زیرا او هرگز به شما بها نخواهد داد. به عبارت دیگر، او شما را دوست ندارد... او از شما برای چیز دیگری استفاده می کند.


حتما بخوانید: نشانه‌های مردان بی تعهد و راه تشخیص آن


6. از نشانه های دوست نداشتن یک مرد این است که؛ هرگز حسادت نمی کند

چیزی به نام مردانی که هرگز حسادت نمی کنند وجود ندارد. آنها می توانند وانمود کنند که حسود نیستند، اما باور کنید، تک تک آنها ذره ای از مالکیت شما را در درون خود پنهان کرده اند.فقط مسئله این است که چقدر خوب آن را پنهان می کنند. با این حال، حتی اگر آنها حسادت خود را پنهان می کنند ، اگر کمی دقیق تر به رفتار آنها توجه کنید، باید متوجه آن شوید.بنابراین، به طور منطقی، پس از مشاهده دقیق، متوجه خواهید شد که آیا او اصلاً هیچ نشانه ای از حسادت نشان نمی دهد. خب این واقعا نشانه بدی است.

اگر مرد شما مشکلی ندارد که شما همیشه با پسرها معاشرت کنید یا با دوستانتان بیرون بروید بدون اینکه بگویید کجا، باید به طور جدی فکر کنید. مردی که زنی را دوست دارد همیشه می ترسد که کسی او را از او بگیرد. اگر او اینطور نیست پس شما را دوست ندارد.

نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد3

7. از نشانه های دوست نداشتن یک مرد این است که؛ دیگر با شما معاشقه نمی کند

هیچ دوست پسری هرگز از تعریف کردن شما دست نمی کشد، حتی اگر در یک رابطه طولانی مدت باشید.دلیل آن این است که او همیشه شما را جذاب و زیبا می بیند زیرا شما را دوست دارد. یک دوست پسر معمولی جلوی شما را می گیرد و به شما می گوید که امروز شبیه ملکه شده ای... او از هر فرصتی استفاده می کند تا شما را خاص و دوست داشتنی کند.متأسفانه، مردی که دیگر شما را دوست ندارد، وقتی برای تعریف کردن از شما ندارد. او دیگر متوجه ناز و زیبایی شما نمی شود زیرا دیگر برای او کافی نیستید ... زیرا او دیگر شما را دوست ندارد .


حتما بخوانید: 20 تا از نشانه های مردی که شما را فقط برای رابطه جنسی می خواهد


8. از نشانه های دوست نداشتن یک مرد این است که؛ شما را از دوستان و خانواده تان دور می کند

این رفتار توهین آمیز کلاسیک است. نوع مردی که می خواهد شما را از دیگران جدا کند بسیار خطرناک است. او تو را برای خودش می‌خواهد و نمی‌خواهد با کسی شریک شود.این رفتار مالکانه چیزی است که یک مرد نمی تواند آن را کنترل کند و چیزی است که به آرامی شما را نابود می کند.او این بازی را با متقاعد کردن شما به دوری از دوستان و خانواده انجام می دهد زیرا او تمام چیزی است که شما نیاز دارید. این عشق نیست... مالکیت است. او مثل جایزه ای که باید داشته باشد به شما نگاه می کند. بنابراین اعتماد و احترام در آن رابطه صفر است.

9. از نشانه های دوست نداشتن یک مرد این است که؛ شما را نادیده می گیرد

انگار دیگه وجود نداری او کاملاً شروع به زندگی شخصی خود می کند. شما فکر می کنید که او هرگز شما را دوست نداشته است.پیش از این، هر کاری که او یا شما انجام می داد، یک تصمیم دوجانبه بود، و حالا شما حتی نمی دانید که او قصد انجام کاری را دارد.وقتی شما پیش او هستید،عجیب رفتار می کند و وانمود می کند که تنهاست.حتی اگر به چیزی مانند: «پیراهن مرا اتو کردی؟» نیاز داشته باشد، از شما نخواهد پرسید. می رود پیداش می کند و اگر اتو نشده خودش این کار را می کند.

10. از نشانه های دوست نداشتن یک مرد این است که؛ نادیده گرفتن و عدم ارتباط است

یکی از بزرگترین نشانه هایی که او دیگر شما را دوست ندارد عدم ارتباط است. این مثل نادیده گرفتن شما نیست.این بسیار جدی تر و در سطح عمیق تر است.وقتی علاقه اش را به شما از دست بدهد، ارتباط شما را قطع خواهد کرد. او به هر طریقی نیاز به ارتباط با شما را از دست خواهد داد. چه ارتباط زبان بدن باشد ، چه کلامی یا فقط تماس چشمی - او همه اینها را قطع خواهد کرد. سپس، زمان آن فرا رسیده است که شما متوجه شوید که تمام شده است. وقتی حتی نمی توانید درست صحبت کنید، تلاش کردن فایده ای ندارد. هیچ فایده ای برای طولانی کردن این رابطه وجود ندارد .

نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد4

وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند

11. وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند؛ از شما دوری می کند

آیا اتفاق افتاده است که با وجود اینکه در یک آپارتمان زندگی می کنید، نمی توانید با یکدیگر ارتباط برقرار کنید؟این اتفاقی نیست. او تا به حال کارهای روزمره و برنامه شما را یاد گرفته است و می داند چه زمانی به خانه می آیید.

بنابراین، او مطمئن می شود که وقتی شما به خانه می روید آنجا نباشد. وقتی مردی از دوست داشتن شما دست می کشد، سعی می کند از شما دوری کند. گذراندن وقت با هم چیزی خواهد بود که به ندرت تجربه خواهید کرد. در مجموع، این نشانه بسیار بدی است و باید آن را جدی بگیرید.


حتما بخوانید: چگونه یک رابطه اشتباه را تمام کنیم


12. وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند؛ در زندگی شما دخالتی نمی کند‌.

شاید قبلاً کارها را با هم انجام می دادید، اما دیگر نه. او ناگهان از هر چیزی که به شما علاقه دارد دست کشید. او به طور ناگهانی از سرگرمی های شما متنفر است و فکر می کند که آنها بی ربط هستند. اگر او به علایق شما احترام نمی گذارد، به این معنی است که دیگر به شما اهمیتی نمی دهد.او دوستان شما را نیز رها کرد. وقتی رابطه شما سالم بود، او دوست داشت با شما و دوستانتان وقت بگذراند.حالا هر بار که از او درخواست می کنید، چه به تنهایی یا با دوستانتان، او شما پیشنهاد شما را رد می کند. او به معنای واقعی کلمه تمام پیوندهایی که با شما دارد را می شکند.

نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد5

13. وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند؛ بی ادب است

در خلوت و انظار با سخنانش تند رفتار می کند. منظورم این است که او واقعاً چیزی را که قرار است بگوید را سبک سنگین نمی کند. فقط این نیست. او اصلاً به شما اهمیت نمی دهد. شاید او آنقدر بزرگتر از آن است که بپذیرد که دیگر شما را دوست ندارد.بنابراین، او از کلمات و رفتار بی ادبانه خود استفاده می کند تا به شما اطلاع دهد که می خواهد رابطه را تمام کند. اگر متوجه شدید که او اینگونه رفتار می کند و هر بار که شما چیزی می گویید یا انجام می دهید از کامنت های «هوشمندانه» استفاده می کند، یا با او مقابله کنید یا این را به عنوان یک پرچم قرمز بزرگ در نظر بگیرید و فقط آنجا را ترک کنید.

14. وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند؛ شما را تحقیر می کند

آیا احساس می کنید که او همیشه راهی برای سرکوب شما پیدا می کند؟ حتی زمانی که با دوستان یا خانواده هستید، او سعی می کند شما را با شوخی  شما تحقیر کند . این رفتار تحقیرآمیز اخیراً به نوعی به عادت او تبدیل شده است. او هر چند وقت یک بار با گفتن یک چیز توهین آمیز شروع می کند.متأسفانه، او اخیراً بسیار شبیه به یک دیوونه رفتار می کند. در واقع، شما حتی نمی توانید آخرین باری را که با شما محترمانه برخورد کرد، به یاد بیاورید.بیشتر مردم این نوع رفتار را به دلیل انکارشان نادیده می گیرند، به خصوص اگر او مستعد شوخی باشد، اما شما فقط می دانید که این چیزی فراتر از یک شوخی است  است.


حتما بخوانید: نشانه ها و مشخصات رابطه سالم از نظر روانشناسی چیست


15. وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند؛ چیزهایی را پنهان می کند

ببینید آیا این سناریو اتفاق افتاده است: او آماده می‌شود، نگاهی به تلفنش می‌اندازد و لبخند می‌زند... یا کسی با او تماس می‌گیرد و او برای پاسخ به اتاق دیگر می‌رود. لحظاتی بعد، او دم در است و دستگیره در را می گیرد و شما کنجکاو می شوید که کجا و با چه کسی می رود.

این درست نیست. اگر زندگی مشترک را انتخاب کردید، باید همه چیز را به اشتراک بگذارید. شما باید تمام وقت در آن رابطه باشید.باور کنید، این نشانه بزرگی است که او علاقه خود را از دست داده است . اگر او احساس نمی کند که باید به شما بگوید کجا می رود تا شما نگران موقعیت او نباشید، پس او واقعاً دیگر به شما اهمیت نمی دهد.زمانی که او با شما سپری کرده و احساساتی که نسبت به شما داشت اکنون تمام شده است است.

نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد6

16. وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند؛ به شما دروغ می گوید

آیا بدتر از این هم میشه؟ نیازی به نوشتن چیز دیگری در مورد دروغ نیست. اگر او چیزهایی را از شما پنهان می کند، به شما یا رابطه شما احترام نمی گذارد و احتمالاً راهی برای گفتن آن به شما پیدا می کند.

او دیگر نمی خواهد با شما وقت بگذراند، بنابراین هر بار که با او تماس می گیرید بهانه می آورد.یا اگر با شما باشد، دراز می کشد تا برود و با کسی که واقعاً دوستش دارد ملاقات کند.فقط این که او شجاعت گفتن حقیقت را ندارد، پس دروغ می گوید.در نهایت از رفتار او خسته می شوید و می روید. این چیزی بود که او از ابتدا می خواست، اما جرات انجام آن را نداشت.

17. وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند؛ گوشی خود را پنهان می کند

اگر به کسی پیامک می‌فرستد و شما دقیقاً کنارش می‌نشینید، احتمالاً صفحه‌ی گوشی خود را عوض می کند تا شما نتوانید آن را ببینید و حتی اگر سعی کنید کمی به حریم خصوصی او نفوذ کنید و سعی کنید به گوشی او دست پیدا کنید، غیرممکن است. او مطمئن خواهد شد که هرگز آن را پیدا نخواهید کرد زیرا همیشه در کنار او خواهد بود.این قطعا یک هشدار است. چه کسی می داند، شاید او حتی اگر همیشه در گوشی است، رابطه نامشروع داشته باشد، اما حتی یک رابطه طولانی مدت را در نظر بگیرید. همه چیز ممکن است.


حتما بخوانید: نشانه های خیانت عاطفی چیست؟


18. وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند؛ یک لحظه خوب است لحظه دیگر بد

یک لحظه... او  آماده است که دنیا را به تو بدهد، و لحظه ای دیگر... او طوری رفتار می کند که انگار تو اصلا وجود نداری. این به این دلیل اتفاق می‌افتد که علیرغم آنچه شما درباره او فکر می‌کنید، او یک ماشین بی‌احساس نیست. او احساساتی نسبت به شما دارد. پاک کردن وجود و دخالت یک نفر در زندگی‌تان تا لحظه‌ای که تصمیم به رفتن می‌گیرید آسان نیست. او احتمالا هنوز با این ایده دست و پنجه نرم می کند که آیا قرار است شما را ترک کند یا خیر. به همین دلیل است که او این گونه رفتار می کند.اما، با این وجود، اگر او اینگونه رفتار کند، این فقط یک مسئله زمان است که شما را ترک کند.

نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد7

19. وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند؛ فورا عصبانی می شود.

او با هر چیز کوچکی عصبانی خواهد شد. سطح تحمل او هر روز کمتر و کمتر می شود.چیزی که زمانی یک رابطه عالی بود کم کم به یک فیلم ترسناک تبدیل می شود.او هرروز بیشتر و بیشتر بی تاب می شود.او به شدت عصبانی می شود ، بدون دلیل موجه سر شما فریاد می زند، و سروصدا می کند.به عبارت دیگر، او فریاد می زند که می خواهد بیرون برود! اجازه ندهید این رفتار شما را غافلگیر کند و فکر نکنید که منحصراً برای شما اتفاق می افتد.  بعضی از مردان عاشق می شونداما ناگهان بنا به دلایلی دور می شوند و برای حذف شما از زندگی خود اینگونه حقه بازی می کنند.

20. وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند؛ "دوستت دارم" نمی گوید

شما از گفتن چیزها و رفتار کردن مانند عاشقان دست کشیدید. او دیگر به تو نگفت که دوستت دارد. حتی این هم چیز مهمی نیست زیرا مردم می گویند که رفتار و اعمال بلندتر از کلمات صحبت می کنند، اما در مورد شما، اعمال همراه با کلمات مدت ها پیش از بین رفته بودند.


حتما بخوانید: راههای بخشیدن شوهر برای گفتن چیزهای آزاردهنده


21. وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند؛ از خوشحال کردن شما دست می کشد

او از انجام کارها برای شما دست کشیده است. تمام آن چیزهای زیبای کوچکی که دوست داشتی، که به تو احساس خاص بودن می‌داد، و باعث می‌شد احساس کنی که تو فقط هستی، از بین رفته‌انداو حتی دیگر تلاش نمی کند. او به طور کلی اهمیتی نمی دهد.وقتی این بی تفاوتی کامل وارد یک رابطه می شود، به این معنی است که رابطه رو به تمام شدن است.

نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد8

22. وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند؛ شما را با زنان دیگر مقایسه می کند

او شما را با هر زنی که در خیابان می بیند مقایسه می کند و می گوید که باید بیشتر شبیه او باشید، یا باید مانند او لباس بپوشید یا مدل موهایتان را تغییر دهید. او همچنین شما را با همسر سابق خود مقایسه می کند و این قسمتی است که بیشتر از همه آسیب می بیند. گاهی اوقات، در طول یک مکالمه معمولی، او با دید مثبت از او یاد می کند - به این ترتیب، به شما اشاره می کند که باید از او الگو بگیرید.منظورم این است که چرا او ابتدا باید دوست دختر قدیمی خود را وارد رابطه شما کند ؟ این ظالمانه است.

23. وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند؛ هرگز عذرخواهی نمی کند

حتی اگر اشتباه کرده باشد، هرگز از شما عذرخواهی نمی‌کند، در حالی که از طرف دیگر، وقتی چیزی را به هم می‌زنید و احساسات او را جریحه‌دار می‌کنید، می‌خواهد هر چه سریع‌تر عذرخواهی کند. در غیر این صورت تمام روز بداخلاق و عبوس می شود.اما، وقتی او همه چیز را به هم می زند، هرگز عذرخواهی نخواهد کرد. او فقط طوری رفتار خواهد کرد که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است. این نشانه واضحی است که نشان می دهد او به شما احترام نمی گذارد زیرا برایش اهمیتی ندارد که آیا احساسات شما صدمه می بیند یا نه، که به این نتیجه می رسد که اصلاً شما را دوست ندارد.


حتما بخوانید: 15 نشانه مردی که از نظر عاطفی در دسترس نیست


24. وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند؛ شما دیگر اولویت او نیستید

او شما را در انتهای لیست اولویت های خود قرار می دهد. اگر مجبور باشد بین چیزی که دوست دارد و شما یکی را انتخاب کند، شما را انتخاب نخواهد کرد. این بدان معنی است که او شما را دوست ندارد زیرا مردی که شما را دوست دارد همیشه شما را در اولویت قرار می دهد مهم نیست چه باشد.اگر به کمک او نیاز داشتید، آن مرد فوراً همه چیز را رها می کرد تا اگر می خواستید بیاید و شما را نجات دهد. اساساً شریک زندگی شما بهترین دوست شماست و بهترین دوستان با یکدیگر اینطور رفتار نمی کنند.

نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد9

25. وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند؛ در مورد آینده صحبت نمی کند

او هرگز در مورد آینده مشترک شما صحبت نمی کند، که اساساً به این معنی است که او شما را  نمی خواهد.شاید در حال حاضر برای او خوب باشید و او به دلایلی شما را در کنار خود بخواهد، اما این طولانی مدت نخواهد بود.وقتی این اتفاق می افتد، می دانید که جرقه ای که رابطه شما را زنده نگه داشته است، از بین رفته است. هیچ فایده ای برای بازگشت آن به زندگی وجود ندارد - فقط بگذارید بسوزد.

26. وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند؛ دیگر تلاش نمی کند

چه بخواهیم و چه نخواهیم، ​​واقعیت این است که بیشتر روابط دیر یا زود به هم می ریزند.با این حال، این بدان معنا نیست که شما و شریک زندگی تان باید یکدیگر را تکراری بدانید فقط به این دلیل که از دوران دبیرستان با هم بوده اید.

اما، این دقیقاً همان کاری است که دوست پسر شما انجام داده است، اینطور نیست؟ او آنقدر از عشق شما به او مطمئن شده است که از تلاش کردن برای شما دست کشیده است.حتی اگر ممکن است فکر کنید که چنین چیزی در هر رابطه طولانی مدت طبیعی است، اما حقیقت این است که این نشانه قطعی است که عشق دوست پسرتان به شما از بین رفته است. واضح است که این مرد حاضر نیست به خاطر شما انگشت خود را بلند کند و کسی که شما را دوست دارد هرگز چنین رفتاری نخواهد داشت.

27. وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند؛ هر کاری که انجام می دهید او را آزار می دهد

وقتی کسی را دوست دارید، هر کاری را که این شخص انجام می دهد خنده دار و بامزه می بینید. از طرف دیگر، وقتی نمی‌توانید کسی را تحمل کنید، او وقتی هیچ کاری هم انجام نمی‌دهد شما را آزار می‌دهد.و این دقیقاً همان چیزی است که با دوست پسر شما اتفاق می افتد. همه چیزهایی که او قبلاً در مورد شما شایان ستایش می‌دانست، اکنون به منبع رنجش تبدیل شده‌اند. اگر اینطور است، کاملاً واضح است که او از رابطه شما خسته شده است.

این امکان وجود دارد که او نخواهد این را به عنوان نشانه ای از اینکه او دیگر با شما همراه نیست یا به خاطر کمبود احساسات خود احساس گناه می کند، بپذیرد، اما اگر این مرد از حضور شما در زندگی اش ناامید شده باشد، احساسات او نسبت به شما اینگونه است. 

نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد10

28. وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند؛ از رابطه جنسی اجتناب می کند

بله درست خواندید این امکان برای مردان وجود دارد که وقتی احساسات خود را نسبت به شریک زندگی خود از دست دادند، از صمیمیت اجتناب کنند. بنابراین، اگر دوست پسر شما هرگز رابطه جنسی را آغاز نمی کند یا به طور ناگهانی رابطه با شما را در اتاق خواب متوقف کرده است، این یکی از نشانه هایی است که او دیگر شما را دوست ندارد. این فقدان صمیمیت فیزیکی که ما در مورد آن صحبت می کنیم، فقط زندگی جنسی شما را شامل نمی شود. واقعیت این است که شما دو نفر دیگر در یکدیگر را در آغوش نمی گیرید، نمی بوسید  یا دست یکدیگر را هم نمی گیرید.این مرد به هر طریقی شما را طرد می کند، که البته باعث می شود شما احساس بی مهری و ناخواسته ای کنید.


حتما بخوانید: ایجاد صمیمیت و تنوع در رابطه با 24 کار هیجان انگیز


29. وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند؛ کنار می کشد

این مرحله ممکن است تصادفی باشد ... ممکن است هیچ ربطی به شما نداشته باشد. شاید چیزی او را آزار می دهد، اما او هنوز آماده نیست همه چیز را به شما بگوید. اما، توضیح محتمل تر برای کناره گیری او این است که او دیگر علاقه ای به داشتن رابطه با شما ندارد. وقتی مردی که همیشه در کنار شما بوده و همه چیز را در مورد خودش با شما در میان می‌گذارد، سکوت می‌کند و مدتی ساکت می‌ماند، این نشانه بدی است .شما باید بررسی کنید که چه اتفاقی افتاده است و سعی کنید با او صحبت کنید و او را وادار به باز کردن صحبت کنید. اگر این تلاش با شکست مواجه شد، متأسفم که می گویم، اما شما هیچ گزینه ای ندارید جز اینکه  او دیگر شما را دوست ندارد.

30. وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند؛ دیگر به شما پیامک نمی دهد

به طور کلی رفتار او تغییر کرده است. او بسیار سرد شده است.احمقانه است که انتظار داشته باشیم این رابطه برای همیشه در خوب بماند، اما حتی پس از پایان این مرحله، هنوز باید کمی تلاش باقی بماند نمونه ای از این تلاش ها ارسال پیامک است. اگر به ندرت از طریق پیامک به شما بگوید که دلش برای شما تنگ شده است، می توان گفت که دیگر به شما علاقه ای ندارد .اوایل شما دوتا همیشه به هم پیام میدید و حالا، داستان کاملاً متفاوت است. حتی اگر در این مورد با او روبرو شوید، او بهانه‌های احمقانه‌ای می‌آورد، مثلاً تلفنش را چک نکرده یا می‌خواست به شما پیامک بدهد اما فراموش کرده بود. مردی که شما را دوست دارد هرگز نمی تواند شما را فراموش کند.

نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد11

31. وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند؛ آشکارا کمی فضا می خواهد

این یک علامت مشکل است زیرا می تواند به هر سمتی پیش برود. هر رابطه ای تنها زمانی می تواند به درستی عمل کند که هر دو طرف به فضای شخصی یکدیگر احترام بگذارند.گاهی اوقات، یک فرد به مدتی تنها نیاز دارد تا افکار خود را جمع کند و تنها باشد.اما، اگر این نیاز موجه بیش از حد مورد استفاده قرار گیرد، یک پرچم قرمز است که به شما هشدار می دهد که چیزی اشتباه است.اگر مرد شما احساس می کند که بیشتر از حد معمول نیاز دارد تنها باشد، یا چیز بزرگی در ذهنش است یا احتمال بیشتری دارد، او می خواهد رابطه را تمام کند اما نمی داند چگونه به شما بگوید. همچنین، اگر نیت او برعکس ترک شما باشد، متوجه می شود که چرا به مدتی تنهایی نیاز دارد.اگر بخواهد شما را ترک کند، بهانه ای مبهم و نامشخص می آورد و شما را گیج می کند.

32. وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند؛ همیشه از شما انتقاد می کند

انتقاد مداوم می تواند به طور جدی بر عزت نفس فرد تأثیر بگذارد . ممکن است در ابتدا سازنده به نظر برسد، اما اگر مداوم باشد، قطعاً چیزی است که در یک رابطه آرزوی آن را ندارید. اگر دوست پسرتان مدام راه‌های جدیدی برای ایجاد احساس حقارت در رابطه پیدا می‌کند، به این معنی است که او شما را دوست ندارد.به جای اینکه او شما را تحقیر کند، باید راهی برای شکستن این الگوی سوء استفاده پیدا کنید. یا آشکارا با او ارتباط برقرار کنید و به او بگویید که این موضوع شما را آزار می دهد زیرا این احتمال وجود دارد که او حتی نداند با شما چه می کند ... یا او را ترک کنید.او به هر حال دیر یا زود شما را ترک خواهد کرد، پس بهتر است شما ابتدا این کار را انجام دهید.

نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد12

33. وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند؛ در تلاش است تا شما را تغییر دهد

اولین قانونی که در زندگی باید رعایت کنید این است: "به خودت وفادار بمان و هرگز برای کسی تغییر نکن!" اگر مردی که با او هستید نمی تواند با تمام کاستی ها و خوبی های شما قدردان شما باشد، به هر حال به او نیاز ندارید. او به دلایلی عاشق شما شده است، اما طرز فکر او این است که فکر می کند کامل و بی عیب و نقص است و شما باید چیزهای زیادی در مورد خودتان بهبود ببخشید. 

پس با پیروی از منطق او، شما هستید که باید تغییر کنید و با خواسته های او سازگار شوید.او هرگز حتی خود را با مشکلات موجود در رابطه شما مرتبط نمی داند. اگر از او بپرسید، هسته اصلی مشکل شما هستید. هرگز اجازه نده کسی شما را متقاعد کند که چیزی باشید که نیستید.


حتما بخوانید: دلایل ایجاد رابطه زناشویی خسته کننده و یکنواخت


34. وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند؛ وقتی شما ناراحت هستید اهمیتی نمی دهد

شما موظف هستید که یک نفر را هم در خوب و هم در بد دوست داشته باشید. وقتی همه چیز خوب است، دوست داشتن کسی آسان است.اما، دوست داشتن کسی در هنگام مشکلات همان چیزی است که عشق واقعی است .یک مرد عاشق هر کاری می کند تا لبخندی بر لب دوست دخترش بیاورد. وقتی به خاطر چیزی که شما را آزار می دهد غمگین و ناراحت هستید، او عقب نشینی نمی کند... او شما را بیشتر دوست خواهد داشت. اگر وقتی شما ناراحت هستید کاری انجام نمی دهد، هیچ احساسی نسبت به شما ندارد. اگر او واقعاً عاشق باشد، نمی تواند به شما نگاه کند و هیچ کاری انجام ندهد در حالی که شما ناراحت هستید. در غیر این صورت، مردی که عاشق او هستید، شما را دوست نخواهد داشت.

35. وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند؛ ناراحت است

برای هر یک از ما طبیعی است که هر از گاهی ناراحت باشیم.آن روحیه بد مانع از لذت بردن از زندگی و قدردانی از آنچه زندگی برای شما می شود، نمی شود.اکنون، اطرافیان، به خصوص افرادی که شما را دوست دارند، متوجه می شوند که شما خودتان نیستید. چه کسی بخواهد حال بد خود را پنهان کند یا نه، انرژی بد او را از بین می برد.

شما متوجه شده اید که مرد شما آنطور که معمولاً رفتار می کند رفتار نمی کند.به طور معمول، این مشکلی نخواهد بود، اما به نظر شما این دیگر یک فاز نیست. او مدتهاست که مدام اینطور رفتار می کند. وقتی بیرون می رود، حالش کمی به سمت بهتر شدن تغییر می کند، اما وقتی برمی گردد، دوباره بدخلق می شود. متاسفم که این را می گویم، اما این یک علامت هشدار قرمز بزرگ است که نشان می دهد رابطه شما در حال پایان است.

نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد13

36. وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند؛هنگام دعوا می خواهد به شما صدمه بزند

اگر دعوای شما بر سر این است که چه کسی به چه کسی صدمه می زند، قطعاً مشکل دارید.درست است... مردم چیزهای زیادی می گویند که نباید در هنگام دعوا بگویند. نکته این است که در نهایت شما همه چیزهایی را که نامشخص بود حل می کنید و جبران می کنید.از طرف دیگر دعواهای شما کمی متفاوت است. سر یکدیگر داد می زنید و چیزهای آزاردهنده زیادی می گویید. در طول دعوا، به این فکر می کنید که چه چیزی بگویید که به هر دوی شما آسیب بیشتری وارد کند. در نهایت مشکل حل نمی شود.تنها کاری که انجام می دهید مبارزه است. این نشانه خوبی برای بقای رابطه شما نیست.

37. وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند؛ هیچ علاقه ای به زندگی شما نشان نمی دهد

وقتی پسری شما را عاشقانه دوست دارد، طبیعی است که در مورد زندگی شما کنجکاو باشد.او می خواهد همه چیز را در مورد شما بداند. او می خواهد بداند شما چه چیزی را دوست دارید و چه چیزی را دوست ندارید. او می خواهد بداند چگونه شما را خوشحال کند.در مورد شما، دوستان مجازی شما بیشتر از مردی که عاشق او هستید، در مورد شما می دانند. او به سادگی به هر چیزی که شما می گویید یا انجام می دهید علاقه ای ندارد.طبیعی است که به این نتیجه برسیم که او به جای یک رابطه عاطفی، یک رابطه فیزیکی می خواهد، در غیر این صورت می خواهد از آن خارج شود.

نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد14

38. وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند؛شادیش را با شما در میان نمی گذارد

وقتی مردی شما را دوست دارد، از نشان دادن هر چیزی که در ذهنش است به شما دریغ نخواهد کرد. آسیب پذیر بودن از نظر عاطفی اولین قدم به سوی یک رابطه طولانی مدت است. بنابراین، اگر او حاضر نمی شود شادی خود را با شما در میان بگذارد یا در زمان سختی با شما صحبت کند، این نشانه آشکاری است که به زودی به همه چیز پایان خواهد داد. سعی کنید در مورد آن با او صحبت کنید، اما اگر ثابت شد که ناموفق است، آن را همان طور که هست بپذیرید.او شریک عاطفی شما نیست ، پس مسئولیت زندگی خود را به عهده بگیرید و قبل از اینکه بدتر شود آن را ترک کنید.


حتما بخوانید: روش ابراز علاقه به شخصی که دوستش داریم از طریق کلمات و رفتار


39. وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند؛ هرگز در مورد چیزی با شما مشورت نمی کند

در روابط سالم ، زوج ها همیشه هر زمان که نیاز به مشاوره در مورد برنامه آینده داشته باشند، به سراغ یکدیگر می آیند. این به این دلیل است که آنها یک تیم هستند، و این کاری است که یک تیم باید انجام دهد - به یکدیگر کمک کنند. اگر شریک زندگی شما این کار را متوقف کرده است، و به نوعی، شما آخرین فردی هستید که می‌دانید او در حال انجام چه کاری است، پس این یکی از نشانه‌هایی است که او دیگر شما را دوست ندارد .کسی باشید که  جدا می شود زیرا هر چه مدت طولانی تر با او باشید، غلبه بر دل شکستگی سخت تر خواهد بود . مراقب خودت باش.

نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد15

40. وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند؛ زمان بیشتری را با دیگران می گذراند تا با شما

شما نیازی به یک متخصص روابط ندارید که به شما بگوید اگر مردی زمان بیشتری را به دیگران اختصاص دهد، این یک پرچم قرمز بزرگ است. اینطور نیست که " به فضا نیاز دارد "... او فقط به اندازه قبل اهمیتی نمی دهد.اجازه نده او با تو این گونه رفتار کند.چرا از چنین رابطه سمی رنج می برید وقتی که می توانید با مردی یک زندگی عاشقانه داشته باشید؟

با مردی که دوستمان ندارد چگونه برخورد کنیم؟

من بارها در مورد چگونگی بازگرداندن او خوانده ام. من ترفندها و نکات زیادی را خوانده ام تا او را دوست داشته باشد. متاسفم، اما عشق اینطوری کار نمی کند.بازگرداندن او فایده ای ندارد زیرا نمی توانید نظر کسی را تغییر دهید. شما نمی توانید او را متقاعد کنید که شما را دوست داشته باشد.

به هر حال، بهترین کار این است که رابطه شما از هم بپاشد زیرا ماندن در یک رابطه یک طرفه بعداً فاجعه بار خواهد بود. وقتی عزت نفس شما به دلیل مورد بی مهری شما شکسته می شود، وقتی احساس می کنید کافی نیستید و هرگز نخواهید بود، پس برای نجات خود خیلی دیر شده است. پس از این درک، تنها قدمی که می توانید بردارید این است که خود را از ابتدا بهبود بخشید و خود را بسازید، و سپس شاید شانس دیگری با شخص جدیدی پیدا کنید. پس عاقل باش و تا دیر نشده برو. اگر مرد خود را در این نشانه ها می شناسید ترک کنید زیرا به سادگی ... شما لایق فرد بهتری هستید.ماندن در یک رابطه بدون عشق مانع از یافتن عشق واقعی تان می شود.

نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد16

سخن نهایی

نشانه هایی که او دیگر شما را دوست ندارد به راحتی قابل تشخیص است... اگر به اندازه کافی شجاع باشید که آنها را ببینید. بهترین توصیه رابطه ای که می توانم به شما بدهم این است - با خودتان صادق باشید و همه چیز را همان طور که هستند ببینید.شما لایق چیزی کمتر از یک عشق حماسی نیستید، پس فقط کسانی را بپذیرید که با شما طوری رفتار می کنند که انگار شما فوق العاده هستید...