اولین تریلر انیمیشن Inside Out 2 منتشر شد

منبع: گیمفا

2

1402/8/18

19:26


اولین تریلر انیمیشن Inside Out 2 به تازگی توسط استودیو پیکسار منتشر شده که حاکی از سفر رایلی به بزرگسالی است. زمانی که این شخصیت در سال ۲۰۱۵ به مخاطب معرفی شد، احساسات وی بصورت رنگ‌های مختلف در ذهنش به نمایش درآمدند و فعالیت‌هایش را کنترل می‌کردند. حالا که این شخصیت قرار است تابستان ۲۰۲۴ […]

اولین تریلر انیمیشن Inside Out 2 منتشر شد

اولین تریلر انیمیشن Inside Out 2 به تازگی توسط استودیو پیکسار منتشر شده که حاکی از سفر رایلی به بزرگسالی است.

زمانی که این شخصیت در سال ۲۰۱۵ به مخاطب معرفی شد، احساسات وی بصورت رنگ‌های مختلف در ذهنش به نمایش درآمدند و فعالیت‌هایش را کنترل می‌کردند. حالا که این شخصیت قرار است تابستان ۲۰۲۴ بازگردد، احساسات جدیدی خواهد داشت و هرچه درباره خود می‌پنداشته و دنیای اطرافش تغییر کرده است.

با اینکه این فیلم‌ها تولید استودیو پیکسار هستند، بلوغ و بزرگسالی پیچیده‌ترین لحظات زندگی‌اش می‌شوند و سری دوم انیمیشن این را نشان می‌دهد.

شخصیت‌هایی که از فیلم اول بازمی‌گردند شامل شادی (امی پولر)، غم (فیلیس اسمیت) و عصبانیت (لوییز بلک) هستند که به موقعیت‌های جدیدی که رایلی مواجه می‌شود واکنش نشان می‌دهند. گرچه بیل هیدر و میندی کالینگ بعلت مشغله نتوانستند برای صداپیشگی ترس و تنفر بازگردند، این استودیو باید صداپیشگان جدیدی برای این عواطف در نظر بگیرد.

در دنباله جدید انیمیشن، تونی هیل صداپیشه ترس و لیزا لاپیدا صداپیشه تنفر است.

فیلم اول توانست ۸۵۸ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی بفروشد و یکی از فیلم‌های موفق استودیو شد. از آنجاییکه کارگردان سری اول، پیت داکتر، درگیر پروژه‌های دیگری بود نتوانست برای سری دوم بازگردد. کلسی من سُکان سری دوم را برعهده گرفته و طبق چیزی که در تریلر دیدیم لحن فیلم اول را حفظ خواهد کرد.

انیمیشن Inside Out 2 در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۲۴ در ایالت متحده اکران خواهد شد.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو