هرآنچه باید از انیمیشن Inside Out بدانیم

هرآنچه باید از انیمیشن Inside Out بدانیم


منبع: گیمفا

1

1402/8/25

12:07


اخبار جدیدی پیرامون انیمیشن Inside Out 2 از زمان اعلام تاریخ اکران و همچنین برخی از جزئیات اولیه بازیگران و داستان توسط استودیو پیکسار، در حال انتشار هستند. انیمیشن Inside Out محصول پیکسار در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۱۵ به‌عنوان پانزدهمین فیلم بلند استودیو و اولین انیمیشن پس از یک وقفه طولانی دو ساله بین فیلم‌ها […]

هرآنچه باید از انیمیشن Inside Out بدانیم

اخبار جدیدی پیرامون انیمیشن Inside Out 2 از زمان اعلام تاریخ اکران و همچنین برخی از جزئیات اولیه بازیگران و داستان توسط استودیو پیکسار، در حال انتشار هستند.

انیمیشن Inside Out محصول پیکسار در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۱۵ به‌عنوان پانزدهمین فیلم بلند استودیو و اولین انیمیشن پس از یک وقفه طولانی دو ساله بین فیلم‌ها اکران شد. این فیلم از طریق احساسات انسانی دختر نوجوانی به نام رایلی (با صداپیشگی کیتلین دیاس) روایت می‌شود. احساسات او، شخصیت خاص خود را دارند اما با هم کار می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که رایلی یک بچه خوب است. خشم (لوئیس بلک)، ترس (بیل هدر)، تنفر (میندی کالینگ)، غم و اندوه (فیلیس اسمیت) و شادی (امی پولر) حالات عاطفی رایلی را به تصویر می‌کشند و او را حین بزرگ شدنش هدایت می‌کنند.

پلات فیلم Inside Out فرمول همیشگی پیکسار است و فیلمی بدون شخصیت شرور را ارائه می‌دهد. احساس شادی هم قهرمان داستان و هم دشمن خودش است، زیرا به سفر می‌رود تا بفهمد که سرکوب احساسات «بد» اشتباه است. این یک برداشت ظریف از احساسات سالم است و انیمیشن و صداپیشگی تصویر دقیقی از احساس بلوغ را ترسیم می کند. Inside Out با امیتاز ۹۸ درصدی Rotten Tomatoes مورد ستایش جهانی قرار گرفت و نامزدی بهترین فیلمنامه اصلی و بهترین فیلم انیمیشن را در هشتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار به دست آورد. انتظارات برای دنباله زیاد است.

جدیدترین اخبار Inside Out 2

آخرین خبر در مورد Inside Out 2 این است که یک تریلر رسمی منتشر شده که اطلاعات کلیدی زیادی را در مورد جدیدترین فیلم پیکسار نشان می‌دهد. این تریلر احساسات جدیدی از جمله حسادت، دلتنگی و خجالت را معرفی می‌کند و حتی صداپیشگان جدید ترس و تنفر را پس از جدایی بیل هیدر و میندی کالینگ نشان می‌دهد.

تاریخ اکران Inside Out 2

در رویداد D23 دیزنی، مدیران دیزنی همچنین تعدادی از تاریخ‌های اکران فیلم‌ها از جمله Inside Out 2 را اعلام کردند. تاریخ اکران Inside Out 2 در ۱۴ ژوئن ۲۰۲۴، تقریباً نه سال پس از نسخه اصلی تعیین شد. Inside Out 2 بیست و هشتمین فیلم بلند دیزنی/پیکسار از زمانی است که این استودیو اولین انیمیشن تماما CGI جهان به نام Toy Story را در سال ۱۹۹۵ ساخت.

صداپیشگان Inside Out 2

امی پولر به عنوان نقش اصلی احساس شادی، قطعا برای بازی در Inside Out 2 بازخواهد گشت. در واقع، او در D23 در کنار پیت داکتر برای اعلام دنباله فیلم روی صحنه رفت. دیگر بازیگرانی که بازگشتشان تایید شد، لویس بلک (در نقش خشم) و دایان لین در نقش مادر رایلی هستند. فیلیس اسمیت (در نقش غم) چهارمین بازیگری است که در صفحه IMDb فیلم نام برده شده است. مایا هاوک، به عنوان یک احساس جدید، اضطراب، به بازیگران اضافه شده است

صداپیشگان برجسته هالیوود هر یک از احساسات را در Inside Out بیان می‌کنند و از سال ۲۰۱۵، برخی از ستاره‌ها بیشتر پیشرفت کرده‌اند. کالینگ (صداپیشه تنفر) و هیدر (صداپیشه ترس) شخصیت‌های مکمل فیلم اول بودند اما به دلیل اختلاف قراردادی که باعث شد این جفت مبلغ بسیار کمتری نسبت به پولر پرداخت بگیرند، برای Inside Out 2 برنخواهند گشت. این باعث شد که این قسمت‌ها دوباره ساخته شوند و لیزا لاپیرا نقش تنفر را بازی می‌کند در حالی که تونی هیل ایفای نقش ترس را بر عهده می‌گیرد.

جزئیات داستان Inside Out 2

تیزر تریلر Inside Out 2 تمام جزئیات داستان فیلم را نشان نداد، اما تغییرات بزرگی را به تصویر کشید. دنباله فیلم همچنان حول محور رایلی و تیم عاطفی او می‌چرخد، اما این فیلم، دوران نوجوانی رایلی را نشان می‌دهد و شامل برخی از احساسات جدید می‌شود. اگر یک نوجوان دچار سردرگمی شده باشد، تماشای احساسات درون او سرگرم کننده خواهد بود.

پیت داکتر، مدیر ارشد اجرایی پیکسار فاش کرد که ۲۷ احساس در دنباله آینده Inside Out وجود خواهد داشت. این کثرت احساس در شخصیت‌های پنج نفره در Inside Out خواهد بود، اما رایلی به عنوان یک نوجوان احساسات بسیار پیچیده‌تری نسبت به سال‌های کودکی خود خواهد داشت. ۲۷ احساس برای گفتن داستان شخصی که در سادگی دوران کودکی بزرگ شده است، لازم است.

ارتباط داستانی سری اول و دوم

Inside Out رایلی و احساسات او را در طول زندگی جوانش دنبال می کند و Inside Out 2 با رشد او این داستان را ادامه خواهد داد. برخلاف داستان اسباب‌بازی ۳، فیلم Inside Out 2 از دوران نوجوانی رایلی مانند دوران قبلی اندی که درست به سال‌های دانشگاهش جهش کرد، نمی‌گذرد. در واقع، بیشتر فیلم‌های پیکسار تمایل دارند از جمعیت‌شناسی که Inside Out 2 به آن اشاره می‌کند اجتناب کنند. اکثر فیلم‌های این کمپانی به کودکان و بزرگسالان جوان، بجز چند استثناء قابل توجه، مانند Onward، می‌پردازند. بسته به اینکه پرش زمانی چقدر کوتاه باشد، ممکن است سریال شبیه یک فیلم بلند باشد.

در پایان فیلم، بینندگان با احساسات افراد مختلف و حتی حیوانات آشنا می‌شوند. پایان Inside Out نشان می‌دهد که چگونه این دو فیلم ممکن است به هم متصل شوند و چگونه Inside Out 2 حتی می‌تواند فراتر از رایلی باشد. ذهن‌های مختلف تغییرات متفاوتی در پنج احساس دارند، بنابراین این احتمال وجود دارد که Inside Out 2 چیزی بیش از ذهن رایلی را کشف کند. هیچ یک از مراکز عاطفی تشخیص نداده‌اند که مراکز کنترل دیگری وجود دارد، بنابراین Inside Out 2 ممکن است احساسات رایلی را ببیند که افراد دیگری در ذهن دوستانش وجود دارند تا فیلم‌ها را به هم وصل کنند.

منبع: اسکرین رنت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو