دیدار دو اسطوره؛ زیدان و مسی پیراهن هایشان را به هم هدیه دادند

دیدار دو اسطوره؛ زیدان و مسی پیراهن هایشان را به هم هدیه دادند


منبع: روزیاتو

1

1402/8/20

18:00


دیدار دو اسطوره؛ زیدان و مسی پیراهن هایشان را به هم هدیه دادند

دیدار دو اسطوره؛ زیدان و مسی پیراهن هایشان را به هم هدیه دادند

لیونل مسی و زین الدین زیدان در گفتگویی دو نفره نگاهی به فعالیت فوتبالی درخشان خود داشتند و پیراهن های شماره ۱۰ خود در تیم های ملی کشورشان را نیز امضا کردند و به همدیگر دادند.

مسی که نمی توانست شادی خود از دریافت این هدیه را پنهان کند، وقتی زیدان پیراهنی را امضا کرد که در زمان کاپیتانی تیم ملی فرانسه در فینال جام جهانی ۲۰۰۶ به تن داشت، گفت: «عجب پیراهنی.»

این گفتگو که به همت شرکت آدیداس انجام و در شهر میامی آمریکا ضبط شد، شامل موضوعات مختلفی بود، از جمله سؤالی از زیدان درباره ی دشوارترین حریفش.

زیدان در پاسخ به این سؤال گفت: «سخت ترین بازیکن؟ خب نه سخت ترین، اما یکی از سخت ترین ها پائولو مالدینی بود. چون در زمین خیلی باهوش بود. و همینطور لیلیان تورام. او هم حریف سختی بود. اگر هم‌تیمی ات باشد خوشحال می شوی، اما اگر حریفت باشد، نه.»

زیدان از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۶ بازیکن تیم رئال مادرید بود و مسی نیز بعد از پیوستن به تیم بارسلونا در سال ۲۰۰۴، هفده سال برای آن بازی کرد.

این دو فوتبالیست در ال کلاسیکوی سال ۲۰۰۵ رو در روی هم قرار گرفتند و البته مسی در دوران مربی گری زیدان هم بارها در مقابل او قرار گرفت. زیدان از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ سرمربی تیم رئال مادرید بود.

مسی و زیدان در گفتگوی خود افسوس آن را خوردند که هرگز فرصت بازی در کنار یکدیگر را نیافتند.

زیدان در اینباره گفت: «چه حیف که نتوانستیم باهم بازی کنیم. برای من تجربه ی ویژه ای می شد که بتوانم به تو پاس دهم.» او همچنین گفت: «امروز روز بسیار مهمی برای من است چون می توانم به تو بگویم که چقدر تحسینت می کنم. فکر می کنم این یک اتفاق جادویی است، جادوی خالص.»

مسی در پاسخ به تمجید زیدان گفت: «من همیشه (زیدان را) تحسین کرده ام و خیلی دوستش داشته ام. وقتی در رئال مادرید بود خیلی پیگیرش بودم. در عین حال زیاد هم اذیتم کرده. چون من بازیکن بارسلونا بودم.»

در بخش دیگری از این گفتگو مسی درباره ی دیه گو مارادونا صحبت کرد که در کودکی الگویش بود.

او در اینباره گفت: «مایی که با فوتبال بزرگ شدیم همیشه دل مان می خواست مثل او باشیم. گرچه هیچ کس نمی توانست مثل او شود، اما این رویا و آرزوی ما بود و سعی می کردیم هر کاری که او می کرد را تقلید کنیم.»

مسی همچنین از علاقه ی پسرانش به فوتبال گفت، تیاگوی ۱۱ ساله، متئوی ۸ ساله و چیروی ۵ ساله.

او گفت: «بچه هایم عاشق فوتبال اند. هر سه تایشان. تمام وقت درگیر فوتبال اند.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو