بیوگرافی حسین عبدی مربی فوتبال و همسرش + فرزندان

بیوگرافی حسین عبدی مربی فوتبال و همسرش + فرزندان


منبع: نم نمک

1

1402/8/21

19:28


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2023 ، در ادامه با بیوگرافی کامل حسین عبدی بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون به همراه عکس های خانوادگی و شخصی حسین عبدی با شما در نم نمک خواهیم بود.

بیوگرافی حسین عبدی مربی فوتبال و همسرش + فرزندان

زندگینامه حسین عبدی و همسرش(Hossein Abdi)

  • نام اصلی : حسین عبدی
  • متولد : 1 فروردین 1346 اردبیل
  • زمینه فعالیت : ورزش فوتبال
  • پیشه : مربی و فوتبالیست سابق
  • مدرک تحصیلی : مدرک مربیگری کلاس A
  • سالهای فعالیت : 1361 تاکنون
  • قد حسین عبدی : 170 سانتیمتر

بیوگرافی کامل حسین عبدی

حسین عبدی متولد 1 فروردین 1346 در اردبیل بازیکن فوتبال سابق و مربی اهل ایران است.

بیوگرافی حسین عبدی مربی فوتبال و همسرش + فرزندان

بیوگرافی حسین عبدی مربی فوتبال و همسرش + فرزندان

حسین عبدی - Hossein Abdi

حسین عبدی - Hossein Abdi

خانواده و اصالت

حسین عبدی متولد روستای ایردموسی در اردبیل به دنیا آمده است. او هم اکنون هدایت تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران را بر عهده دارد.

علاقه به ورزش از کودکی

من خیلی ورزش را دوست داشتم و از کودکی شنا می کردم و با بزرگ تر از خودمم هم بازی می کردم. یک بار مسابقات انتخابی بود چون شنای من خوب بود ، از من خواستند که با بزرگ تر از خودم مسابقه دهم. شرکت کردم و چهارم شدم و این باعث ناراحتی ام شد. ورزش شنا پایه ای شد که ورزش های دیگر را دنبال کنم. بسکتبال و والیبال بازی می کردم.

حسین عبدی

شروع فوتبال

خانه ما روبروی یک ورزشگاه بود و دائم در ورزشگاه بودم. مدرسه ام هم پشت ورزشگاه بود.

آن زمان فوتبال گل کوچک را خوب بازی می کردم. روزی که قرار بود ظهر به مدرسه بروم ، صبح به ورزشگاه رفتم و دیدم که در زمین بسکتبال حدود 7 نفر ایستاده اند و فوتبال گل کوچک بازی می کنند. آنها از من بزرگ تر بودند و یک نفر کم داشتند که بازی کنند. آنها شرطی بازی می کردند و من گفتم که شرطی بازی نمی کنم اما با شما فوتبال بازی می کنم. آن زمان دو گل زدم و بعد همه تیم ها را بردیم و بعد سر اینکه من کدام تیم باشم دعوا شد. دیگر پای ثابت بازی آنها بودم و هر روز صبح برای بازی به آنجا می رفتم.

فوتبال چمنی

پدر علیرضا دبیر تیم داشت و گفتند که او می خواهد تیم جدیدی تاسیس کند و بیا به آنجا برو. من دوست نداشتم به آن تیم بروم چون نمی خواستم در زمین چمن بزرگ بازی کنم. پرسیدند چرا؟ گفتم چون بازی ها با نتیجه صفر - صفر به پایان می رسد در حالی که در بازی های گل کوچک با نتیجه 12 به 6 به پایان می رسید. بالاخره به آن تیم رفتم و روز اول ، آقای دبیر گفتند که باید یک لباس قرمز ، یک شورت سفید و یک ساق قرمز بخرم. او پرسپولیسی بود و من اصلا نمی دانستم پرسپولیس و استقلال چیست. آن زمان شرایط اقتصادی خانواده خوب نبود اما بالاخره برایم لباس خریدند تا فوتبال را شروع کنم. آقای دبیر تیم ما را مقابل تیم های بزرگ تر از خودمان قرار می داد و یاد ندارم که در یک بازی پیروز شده باشیم. سال بعد آنقدر خوب شده بودیم که همه تیم ها را می بردیم.

عکس های اینستاگرام حسین عبدی

عکس های اینستاگرام حسین عبدی

از نازی آباد تا همبازی ناصر حجازی

یک روز به من گفتند که بهتر است به تیم بهتری بروی. تیم جوانان پرسپولیس به محل ما آمده بود و مقابل ما بازی کرد. آن زمان با خودم می گفتم آیا می شود یک روز عضو آن تیم بشوم؟ آن زمان آقای سعید مراغه چیان در نازی آباد تیمی درست کردند و برایشان بازی می کردم. بازیکان تیم محل ما برای استقلال بازی می کردند و گفتند که بیا به باشگاه استقلال بریم و تست بدهیم. آقای مراغه چیان گفته بودند که اگر در تیم ما خوب بازی کنید شما را به استقلال می برم.

من را مهاجم گذاشت و کنار ناصر حجازی که مهاجم بود بازی می کردم. وقتی بازی شروع شد توپ را گرفتم و گل زدم. در ادامه روی یک ارسال با ضربه سر گل زدم و بعد یک پنالتی گرفتم. بعد از 10 دقیقه به من گفتند تو تا به حال کجا بودی؟ گفتم یک ماه است آن پشت فقط توپ را به دیوار می زنم! به من گفتند که فکر نمی کردیم اصلا فوتبال بلد باشی.

مذاکره با استقلال تا قرارداد با پرسپولیس

حوالی سال 61 بود و سعید مراغه چیان خودش برای استقلال بازی می کرد و گفته بود هر کسی برای تیمش خوب بازی کند ، او را به استقلال می برد. در نهایت برای استقلال تست دادم و روز اول قبول شدم. دو روز بعد به من گفتند که به تیم جوانان استقلال بروم. آقای ورمزیار هم همراه ما بود. بعد از مدتی به پرسپولیس رفتم

زمانی که به پرسپولیس پیوستم چند نفر از مسئولان وقت استقلال به خانه ما آمدند و می خواستند به استقلال برگردم. می گفتند تو اول به استقلال آمده ای و الان هم باید به استقلال برگردی.

حسین عبدی در پرسپولیس

حسین عبدی در پرسپولیس

تصادف حسین عبدی با موتور

در 18 سالگی بر اثر تصادف با موتور کمرم شکست. قرار بود به سربازی برم و در 12 فروردین با موتور تصادف کردم و کمرم شکست و آن زمان عمل جراحی کردم و در کمرم فلز گذاشتند. وقتی این اتفاق رخ داد 9 ماه از زندگی دور بودم و حدود 2 هفته در بیمارستان فلج بودم.

حدود 2 ماه در بیمارستان بودم. بعد از دو ماه وقتی از من خواستند راه بروم برایم بسیار سخت بود. تصور راه رفتن بعد از دو هفته برایم غیر قابل باور بود. با این حال به کمک یک کمربند راه رفتم. بعد از مدتی راه رفتن را شروع کردم و 9 ماه بعد در زمین داودیه نرم می دویدم تا اینکه آقای عضدی گفتند می توانی تمرین کنی؟ که پاسخ من مثبت بود. در ادامه آقای پروین من را احیا کرد و به فوتبال برگشتم.

حسین عبدی

ورود به بزرگسالان پرسپولیس

حسین عبدی در سال 1366 به پرسپولیس پیوست و در پست هافبک یکی از مهره های کلیدی پرسپولیس در آن دوران بود و تا سال 1379 در این تیم بازی کرد ، حسین عبدی بعد از علی پروین و محمد پنجعلی با 261 بازی برای تیم بزرگسالان پرسپولیس سومین بازیکن رکورددار تعداد بازی در تاریخ باشگاه پرسپولیس محسوب می شود.

حسین عبدی و فرشاد پیوس

حسین عبدی و فرشاد پیوس

سابقه درخشان در مربی گری

وی سابقه سرمربیگری در باشگاه داماش گیلان و دستیاری در تیم پرسپولیس را دارد ، وی دارای مدرک حرفه ای (pro licence) مربی گری از کشور انگلستان است و سابقه همکاری با تیم های ملی فوتبال 16، 17 و 18 سال انگلستان را دارد.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران

حسین عبدی در سال 97 به عنوان سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران انتخاب شد.

حسین عبدی و امیر قلعه نویی

حسین عبدی و امیر قلعه نویی

تاریخ سازی در برابر برزیل

در جام جهانی زیر 17 سال 2023 اندوزی موفق شد تیم برزیل مدافع عنوان قهرمانی رو با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد تیم ایران در حالی که نیمه اول با دوگل عقب بود در یک کامبک رویایی توانست سه گل در نیمه دوم وارد دروازه برزیل نماید.

وضعیت ازدواج و همسر حسین عبدی

از وضعیت ازدواج و همسر حسین عبدی اطلاعات دقیقی در دست نیست.

حسین عبدی


آمار و عملکرد
باشگاه های جوانان
1984-1987 پرسپولیس
باشگاه های حرفه ای
سال ها باشگاه ها بازی (گل)
1987-2000 پرسپولیس 261
دوران مربیگری
2008-2009 داماش گیلان
2009-2010 پرسپولیس ب
2009-2011 پرسپولیس (دستیار)
2012-2014 زیر 18 سال انگلستان (دستیار)
2014-2015 پرسپولیس (دستیار)
2015 پرسپولیس (موقت)
2016-2018 پرسپولیس ب
2018-2019 تیم ملی فوتبال زنان ایران (دستیار)
2019- نوجوانان ایران

حسین عبدی و نیما نگیسا در پرسپولیس

حسین عبدی و نیما نگیسا در پرسپولیس


منابع : نم نمک | حسین عبدی اینستاگرام/ حسین عبدی فیسبوک/ psdk ufnd/صفحه شخصی حسین عبدی/حسین عبدی ویکی پدیا/ حسین عبدی تلگرام

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو