ساعت پخش سریال نیسان آبی فصل دوم از فیلیمو [+خلاصه داستان]

منبع: تکراتو

1

1402/8/23

10:59


نیسان آبی از سریال‌های پرطرفدار کمدی شبکه نمایش خانگی بود که فصل دوم آن به کارگردانی مسعود اطیابی ساخته شده و به‌زودی از فیلیمو منتشر می‌شود. در این مطلب به خلاصه‌ی داستان و ساعت پخش سریال نیسان آبی فصل دوم می‌پردازیم.

ساعت پخش سریال نیسان آبی فصل دوم از فیلیمو [+خلاصه داستان]

نیسان آبی از سریال‌های پرطرفدار کمدی شبکه نمایش خانگی بود که فصل دوم آن به کارگردانی مسعود اطیابی ساخته شده و به‌زودی از فیلیمو منتشر می‌شود. در این مطلب به خلاصه‌ی داستان و ساعت پخش سریال نیسان آبی فصل دوم می‌پردازیم.

سریال نیسان آبی 2 به قلم سعید دولتخانی به نگارش درآمده است و داستانی جذاب را از زندگی رضا و جمشید، دو دوست قدیمی، روایت می‌کند. احسان ظلی پور تهیه‌کنندگی سریال جدید فیلیمو را برعهده دارد.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های کمدی و خانوادگی هستید، می‌توانید سریال نیسان آبی 2 را از روز چهارشنبه (1 آذر ماه 1402) از پلتفرم فیلیمو تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال نیسان آبی فصل دوم و خلاصه داستان این مجموعه را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال نیسان آبی فصل دوم از فیلیمو

با قطعی شدن پخش سریال نیسان آبی 2 از پلتفرم فیلیمو، در پاسخ به سوال بینندگان مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی که پرسیده بودند سریال نیسان آبی کی پخش می شود ؟ می‌توان گفت که تاریخ پخش سریال نیسان آبی فصل دوم ، 1 آذر ماه 1402 ساعت 8 صبح است. به این ترتیب بینندگان مجموعه‌ی نیسان آبی 2 جمعه هر هفته ساعت 08:00 می‌توانند آن را از شبکه نمایش خانگی فیلیمو تماشا کنند.

داستان سریال نیسان آبی

ساعت پخش سریال نیسان آبی فصل دوم از فیلیمو

مرداد ماه 1402 بود که منوچهر هادی، کارگردان سریال نیسان آبی 1 با انتشار عکسی از عوامل این مجموعه، از تدارک برای ساخت فصل دوم آن خبر داد. اما پس مدتی و به توافق نرسیدن با شبکه نمایش خانگی، ساخت فصل دوم مجموعه‌ی پرطرفدار «نیسان آبی» به مسعود اطیابی سپرده شد.

فیلمبرداری فصل دوم نیسان آبی از تابستان ۱۴۰۲ کلید خورد و حالا پس از گذشت چندین ماه فیلیمو با انتشار ویدیویی جدید، اعلام کرده است که سریال «نیسان آبی ۲» در آخرین ماه پاییز منتشر می‌شود.

خلاصه داستان سریال نیسان آبی ۲

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال نیسان آبی فصل دوم از شبکه نمایش خانگی فیلیمو سراغ قصه‌ی این مجموعه‌ی کمدی می‌رویم که درباره‌ی اتفاقات جذاب زندگی جمشید و رضا، دو دوست قدیمی است که با دو خواهر به نام زری و پری ازدواج کردند.

تاریخ پخش سریال نیسان آبی فصل دوم

سریال نیسان آبی کی پخش می شود ؟

در خلاصه داستان سریال نیسان آبی ۲ آمده است: «سه سال از زمان عروسی ممدچاخان گذشته است. جمشید، رضا خرسند، رضا سوسن، زری، پری، علم تاج و سرهنگ، همگی به شکرآباد می‌آیند تا در مراسم عروسی حضور داشته باشند؛ اما به جای رسیدن به شام، یک اتفاق غیرمنتظره رخ می‌دهد که باعث می‌شود همه غذا را فراموش کنند و درگیر این اتفاق شوند.»

در این سریال هنرمندان مطرح بسیاری از جمله حسین یاری، یکتا ناصر، مهران غفوریان، بهناز جعفری، ایمان صفا، مه‌لقا باقری و گیتی قاسمی نقش‌آفرینی می‌کنند.

غلامرضا نیکخواه، بیژن بنفشه خواه، علیرضا خمسه، آرش ظلی‌پور، سیروس همتی، یوسف صیادی، جواد پولادی و صفر کشکولی دیگر بازیگران سریال نیسان آبی هستند.

کارگردان سریال نیسان آبی ۲

ساعت پخش سریال نیسان آبی فصل دوم از فیلیمو

سید مسعود اطیابی در یکم مهر ماه سال ۱۳۴۳ در گلپایگان، اصفهان به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی دوره مدیریت تولید از موسسه آموزش عالی سوره است. اطیابی از سال ۱۳۶۴ فعالیت حرفه‌ای خود را با فیلمبرداری از جبهه‌های جنگ آغاز کرد.

مسعود اطیابی در سال ۱۳۶۹ در مقام تهیه‌کننده‌ی فیلم عروس حلبچه به کارش ادامه داد. او در فیلم‌های نخست خود به مضامین اخلاقی و اعتقادی پرداخته است، اما پس از آن به ساخت آثار عامه‌پسند روی آورد. با نگاهی به کارنامه‌ی هنری اطیابی می‌توان او را فیلم‌ساز تأثیرگذاری در سینمای اقتصادی ایران دانست.

مسعود اطیابی یکی موفق‌ترین فیلم‌سازان تجاری ایران است که در سال ۱۳۹۷ فیلم پرفروش تگزاس را ساخت. از دیگر آثار او می‌توان تگزاس ۲ (۱۳۹۸) و نیز دینامیت (۱۴۰۰)، انفرادی (۱۴۰۱)، بخارست (۱۴۰۱)  و هتل (۱۴۰۲) را نام برد.

عوامل سریال نیسان آبی 2

  • کارگردان: مسعود اطیابی
  • نویسنده: سعید دولتخانی
  • تهیه کننده: احسان ظلی پور
  • منشی صحنه: مهتاب شهرابی
  • دستیار اول کارگردان: علی سخنگو
  • مدیر برنامه ریزی: امین قوامی
  • جانشین تولید: محسن اسدی
  • مدیر تولید: محمد جمشیدی
  • موسیقی: آریا عظیمی‌نژاد
  • صداگذار: آرش قاسمی
  • کارگردان پشت صحنه: مهدی کریمی
  • فیلمبردار: هاشم درزی
  • جلوه‌های بصری: اشکان چگینی
  • طراح لباس: آرتا ماهان
  • مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا
  • طراح چهره‌پردازی: امید گل زاده
  • صدابردار: وحید دوزنده
  • تدوین: سیاوش کردجان
  • طراح لباس: قاسم ترکاشوند

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال نیسان آبی 2 نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در سریال نیسان آبی 2، حسین یاری، یکتا ناصر، مهران غفوریان، بهناز جعفری، ایمان صفا، مه‌لقا باقری، گیتی قاسمی، غلامرضا نیکخواه، بیژن بنفشه خواه، علیرضا خمسه، آرش ظلی‌پور، سیروس همتی، یوسف صیادی، جواد پولادی و صفر کشکولی نقش‌آفرینی کردند.

سریال نیسان آبی 2 چند قسمتی است؟

این سریال در 20 قسمت 50 تا 60 دقیقه‌ای به کارگردانی مسعود اطیابی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال نیسان آبی فصل دوم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو