خداداد عزیزی الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/8/25

19:28


مشاور سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به اعتراض هنگ کنگ نسبت به زمین تمرین نامساعد در ایران می گوید آنها هم در کشورشان همین رفتار را با تیم ملی خواهند کرد.

خداداد عزیزی الان کجاست؟ + بیوگرافی

خداداد عزیزی : دلی در تیم ملی هستم/ به ما هم آزادی را دو روز پشت سر هم نمی دهند!

به گزارش نم نمک ، خداداد عزیزی ،  مشاور سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه دیدار ایران و هنگ کنگ در انتخابی جام جهانی 2026 درباره اعتراض تیم هنگ کنگ نسبت به زمین تمرین نامساعد این تیم اظهار کرد : احتمالا آنها هم با ما همین رفتار را خواهند کرد! به خود ما هم دو روز پشت هم زمین ورزشگاه آزادی را نمی دهند. مگر ما در تهران زمین داریم؟ شما زمین دیگری را معرفی کنید تا بگوییم آنجا تمرین کنند.

خداداد عزیزی الان کجاست؟ + بیوگرافی

خداداد عزیزی الان کجاست؟ + بیوگرافی

او درباره شرایط تیم ملی عنوان کرد : بازی مقابل هنگ کنگ خیلی بازی سختی نخواهد بود. خوشبختانه 8 تیم از آسیا به جام جهانی صعود خواهند کرد و کار سختی نیست. هنگ کنگ جزو تیم های درجه سه آسیاست ولی طبیعتا هر بازی شرایط خودش را دارد. بازی سخت ما هفته آینده در ازبکستان خواهد بود.

مشاور سرمربی تیم ملی درباره دیدارهای تدارکاتی تیم ملی بیان کرد : در تورنمنت قطر دیدارهای خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازی با قطر و اردن خوب بود و در بلغارستان هم مقابل تیم خوبی قرار گرفتیم. شکل و شمایل تیم ملی خوب است و من این تیم را دوست دارم. با آنها خوشحالم چون بازیکنان فهمیده و باتجربه ای داریم. ابتدا برخی ناراحت بودند که چرا من به عنوان مشاور آمده ام. من حالم اینجا و در این شرایط خوب است.

او در رابطه با این که هنوز قراردادی نبسته است ، گفت : بگذارید با قلعه نویی در این رابطه صحبت کنم. من حساسیت زیادی ندارم و دلی اینجا هستم اما آنها باید احترام بگذارند. طبیعتا یک بحث دو طرفه هم وجود دارد و از آن طرف هم باید احترام گذاشته شود.

عزیزی درباره جام ملت های آسیا هم عنوان کرد : این دوره بهترین دوره برای قهرمانی است چون سمتی که ایران بالا می آید بسیار گروه خوبی است و فقط کره رقیب ماست. البته ازبکستان ، عراق و قطر تیم های خوبی هستند اما خوش بینم که تا پای فینال می رویم. در فینال هم بچه ها می توانند از پس ژاپن بربیایند چون خط جلوی بسیار خوبی داریم. معجون جوان و باتجربه را در ترکیب داریم و امسال سالی است که می توانیم قهرمان شویم.


بیوگرافی خداداد عزیزی

خداداد عزیزی متولد 1 تیر 1350 بازیکن فوتبال و ورزشکار اهل ایران است. وی اصالتا از شهرستان فریمان است. وی علاوه بر بازی در لیگ برتر ایران سابقه حضور در بوندس لیگا آلمان ، لیگ برتر امارات متحده عربی را دارد. او نقش بسیار مهمی در صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 1998 فرانسه داشت. او به دلیل سرعت زیادش و گل صعود آفرین ایران به استرالیا ، توسط جواد خیابانی که گزارشگر آن بازی بود ، غزال تیزپای فوتبال ایران نامیده می شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو