دستگیری موبایل قاپان حرفه‌ای ونک

منبع: ساعد نیوز

2

1402/8/25

22:01


ساعدنیوز: سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 2 مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت سرقتی با پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به 15 فقره سرقت مشابه اعتراف کردند

دستگیری موبایل قاپان حرفه‌ای ونک

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ کیومرث حسنوند اظهار داشت: بیست و یکم آبان، تیم عملیات کلانتری 103 گاندی در حال گشت زنی در محدوده خیابان سئول تهران به یک دستگاه موتورسیکلت هوندا 2 سرنشین با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسواران را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت شهروندی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و افزود: با اعلام مشخصات متهم به سایر گشت‌های انتظامی و ایجاد طرح مهار و قانون به کارگیری سلاح، موتورسیکلت متهمان متوقف شد.

سرهنگ حسنوند ادامه داد: متهمان برای فرار به مأموران حمله ور شده که با هوشمندی مأموران و قانون به کارگیری سلاح، متهمان زمینگیر و دستگیر شدند و با انتقال متهمان به مقر پلیس مشخص شد متهمان دارای سوابق متعدد در امر سرقت می‌باشند.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود و 15 فقره سرقت مشابه با همکاری هم معترف شدند که در این خصوص شناسایی مال باختگان در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت و متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو