سامسونگ گلکسی A25 :تجربه تازه‌ای از هوشمندی!

منبع: خبرنما

1

1402/8/27

12:01


در این متن، به بررسی ویژگی‌ها و مشخصات جدیدترین گوشی اقتصادی سامسونگ، گلکسی A25، خواهیم پرداخت. این محصول با ترکیبی از پردازنده‌های هوشمند، دوربین‌های با کیفیت، و…

سامسونگ گلکسی A25 :تجربه تازه‌ای از هوشمندی!

در دنیای فناوری امروزی، گوشی‌های هوشمند اقتصادی یک گزینه محبوب برای کاربرانی است که در جستجوی تجربه‌های مدرن و همچنین حفظ تعادل میان قابلیت‌ها و هزینه‌ها هستند. شرکت سامسونگ، به عنوان یکی از پیشروهای این عرصه، به‌ طور مداوم در توسعه گوشی‌های هوشمند اقتصادی به منظور ارائه تجربه‌ی کاربری بی‌نظیر و قابل دسترس برای افراد مختلف مشغول به کار است.

گوشی‌های اقتصادی سامسونگ با تلفیق ویژگی‌ها فنی برجسته، طراحی مدرن، و قیمتی که دسترسی به فناوری‌های پیشرفته را برای همه افراد فراهم می‌کند، تبدیل به یک انتخاب بی‌نظیر برای کاربران گردیده‌اند. در این متن، به بررسی ویژگی‌ها و مشخصات جدیدترین گوشی اقتصادی سامسونگ، گلکسی A25، خواهیم پرداخت. این محصول با ترکیبی از پردازنده‌های هوشمند، دوربین‌های با کیفیت، و سایر ویژگی‌های منحصربه‌فرد، قرار است تجربه استفاده از گوشی‌های هوشمند را به یک سطح جدید ارتقاء دهد.

گلکسی A25 سامسونگ

گوشی جدید سامسونگ گلکسی  A25، با پردازنده اگزینوس و ظرفیت ۸ گیگابایت رم، به‌عنوان یک گزینه اقتصادی معرفی خواهد شد. در حالی‌ که سامسونگ برای عرضه این مدل آماده می‌شود، گزارش‌ها حاکی از ظهور این گوشی در بنچمارک‌هاست. به گزارش مای‌اسمارت‌پرایس، این گوشی با سه رنگ مختلف به بازار خواهد آمد.

فهرست 35 گلکسی سامسونگ که به زودی اندروید 14 را دریافت می‌کنند

در صورت تایید اطلاعات منتشرشده، گلکسی A25 با پردازنده اگزینوس ۱۲۸۰ و حافظه ۸ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. این محصول جدید یک صفحه‌نمایش Infinity U با ابعاد ۶٫۵ اینچ و نوع OLED یا اولد خواهد داشت، که دارای وضوح  +Full HD  است. این صفحه ‌نمایش از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند.

در مورد دوربین باید بگوییم که، این گوشی شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. این ترکیب بهبود یافته مدل گلکسی A24 است، در حالی که دوربین سلفی همچنان ۱۳ مگاپیکسلی باقی می‌ماند.

گلکسی M44 سامسونگ معرفی شد

این گوشی اقتصادی سامسونگ از ویژگی‌هایی چون Samsung Knox و Samsung Pay پشتیبانی خواهد کرد و احتمالاً به‌مدت چهار سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل و پنج سال به‌روزرسانی‌های امنیتی خواهد داشت، که برای یک گوشی اقتصادی ویژگی مثبتی تلقی می‌شود.

زمان رونمایی این گوشی احتمالا اوایل سال ۲۰۲۴ است و قیمت آن در زمان رونمایی مشخص خواهد شد.

کدام گوشی‌های سامسونگ دیگر به روز رسانی نمی‌شوند؟

بررسی گوشی هواوی P60 پرو: همگام با رقبا در مسیر پیشرفت

رد مجیک 9، هیولای گیمینگ صنعت موبایل، زودتر از انتظار رونمایی می‌شود!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو