رندر گلکسی S24 Ultra با همان طراحی آشنا اما زیبا منتشر شد

منبع: تکراتو

1

1402/9/3

19:59


رندر گلکسی S24 Ultra رسما منتشر شد. طراحی زیبا و نفس‌گیر اما نه چندان متفاوت این گوشی با نسل قبلی چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند.

رندر گلکسی S24 Ultra با همان طراحی آشنا اما زیبا منتشر شد

رندر گلکسی S24 Ultra رسما منتشر شد. طراحی زیبا و نفس‌گیر اما نه چندان متفاوت این گوشی با نسل قبلی چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند.

با آنکه هنوز سری پرچمدار سامسونگ گلکسی S24 رسما معرفی نشده، اما تقریبا تمام مشخصات سخت‌افزاری و جنبه‌های مختلف طراحی آن به بیرون درز کرده است. اکنون نیز با لو رفتن رندرهای نسخه اولترا این گوشی می‌توانیم نگاه دقیقی به ساختار آن داشته و خود را برای آنچه پیش روست آماده کنیم. این‌طور که از تصاویر پیداست، این سری سامسونگ شباهت زیادی به مدل‌های قبلی خود ینی سری گلکسی اس 23 داشته و احتمالا بیشترین تغییرات مربوط به نسخه اولترا باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رندر گلکسی S24 Ultra منتشر شد

رندرهای مفهومی گلکسی اس 24 اولترا که به تازگی توسط Super Roader منتشر شده‌اند، طراحی گلکسی اس 24 اولترا را از نمایی نزدیک و با جزئیات به نمایش می‌گذارند. این گوشی با قاب تیتانیومی، اضلاع و صفحه نمایش تخت و صاف خود، به خوبی حس یک گوشی پرچمدار را به بیننده منتقل می‌کند. البته یک انحنای جزئی میان قاب‌های کناری و نمایشگر و همچنین میان قاب تیتانیومی و پشتی شیشه‌ای به چشم می‌خورد.

رندر گلکسی S24 Ultra

در جلوی گلکسی اس 24 اولترا یک صفحه نمایش 6.8 اینچی با حاشیه‌های یکنواخت و نازک به همراه یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی دیده می‌شود و در پنل پشتی نیز چهار دوربین قرار گرفته است. طبق اطلاعات موجود، این دوربین‌ها شامل یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم 3 برابر و یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم 5 برابر می‌شود.

انتظار می‌رود که گلکسی S24 اولترا در بخش سخت‌افزار به پردازنده اسنپدارگون 8 نسل سه (ویژه گلکسی) به همراه 12/16 گیگابایت رم و 256/ 512 گیگابایت/ 1 ترابایت حافظه داخلی مجهز شده باشد و بخش نرم‌افزار آن رابط کاربری One UI 6.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 را اجرا کند.

همچنین شایعه شده که این گوشی از یک دستیار صوتی دیجیتال جدید برخوردار است که با استفاده از هوش مصنوعی اختصاصی سامسونگ (Gauss AI) قابلیت‌هایی مانند ترجمه آنی در حین تماس و تبدیل متن به تصویر را به کاربران ارائه خواهد داد.

رندر گلکسی S24 Ultra

از دیگر مشخصات احتمالی گلکسی اس 24 اولترا می‌توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 45 واتی، شارژ بی سیم، شارژ بی سیم معکوس، حسگر اثر انگشت اولتراسونیک درون صفحه‌ای، GPS ،eSIM، گواهی IP68، بلندگوهای استریو، شبکه اتصالی 5G، وایفای7، بلوتوث 5.4، NFC و پورت USB تایپ C اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رندر گلکسی S24 Ultra و طراحی آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو