بررسی همبستگی قیمت تتر به بیت کوین

منبع: پلازا

3

1402/8/27

12:53


بررسی همبستگی قیمت تتر به بیت کوین

ارز دیجیتال یک نوع پول دیجیتالی است که در انواع مختلفی وجود دارد. ارز دیجیتال تتر به‌عنوان یکی از ارزهای پرکاربرد است که قیمت آن با یک دلار آمریکا برابری می‌کند. این نوع ارز بیشتر با هدف حفاظت از سرمایه‌گذاران در قبال نوسانات بازار ارز دیجیتال در نظر گرفته شده و بسیار حائز اهمیت است.

بهتر است بدانید که قیمت لحظه‌ای تتر یا ارز تتر به بیت کوین وابسته است و این همبستگی تتر هم مزایا و هم معایبی خواهد داشت. ما در ادامه بررسی همبستگی تتر به بیت کوین را شرح خواهیم داد تا اطلاعات شما در این باره بیشتر شود.

رابطه قیمت تتر و بیت کوین

قبل از اینکه به بررسی همبستگی تتر به بیت کوین از نظر قیمت بپردازیم بهتر است در رابطه با تتر اطلاعاتی کسب کنید. تتر به‌عنوان یک ارز دیجیتال برای محافظت از سرمایه‌گذاران طراحی شده است. این ارز دیجیتال به‌عنوان یک نوع پول الکترونیک در فناوری بلاک چین عمل می‌کند. این نوع ارز دیجیتال در برابر نوسانات قیمت پایداری بسیار بالایی دارد. حال تتر روی چندین بلاک چین متفاوت منتقل می‌شود و قابلیت ذخیره در کیف پول‌های مختلف را نیز خواهد داشت.

شرکت سازنده تتر چنین ادعایی دارد که در ازا هر واحد تتر یک دلار در ذخیره بانکی نگهداری می‌کند. نوسانات قیمت تتر با توجه به این مسئله بسیار کم است و برای ثبت و منتقل کردن معاملات از بلاک چین استفاده می‌شود. در واقع تتر یک پل بین ارز سنتی و رمزگذاری شده است که آن‌ها را به یکدیگر مرتبط می‌سازد.

این نوع ارز در گام نخست روی لایه اومنی توزیع شد؛ اما به مرور آن را روی چندین بلاک چین دیگر نیز انتشار داده‌اند. دلار تا حدودی مستعد نوسانات و تغییرات قیمتی است و از این رو تتر نیز تا حدودی دارای نوسان قیمت است. این نوع ارز دیجیتال هم اکنون در بازار با رقبای بسیار زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند. هدف از خرید ارز دیجیتال تتر و همچنین عرضه آن جلوگیری از نوسانات قیمتی در بازار ارز دیجیتال است.

نوسانات شدید در بازار ارز دیجیتال باعث می‌شود تا معامله‌گرها ریسک بالایی را در ترید روزانه تجربه کنند. چرا که بسیاری از سرمایه‌گذاران مجبور هستند برای جلوگیری از ضررهای ناشی از کاهش قیمت، ارز دیجیتال خود را سریعتر بفروشند. این عرض پایدار نوسان قیمت کمتری نسبت به دیگر ارزهای دیجیتال دارد. حال باید به همبستگی بیت کوین به این نوع ارز دیجیتال نیز اشاره داشت که بسیار قابل توجه است.

رابطه قیمت تتر و بیت کوین

چرا قیمت تتر و بیت کوین به همدیگر وابسته است؟

تتر به‌عنوان یک ارز دیجیتال برای آسان کردن مبادلات بین بازارهای مختلف و در نتیجه کاهش هزینه تبدیل ارز به‌کار می‌رود. ارزش تتر وابسته به تقاضای بازار نیست؛ بلکه قیمت ارز فیات دلار قیمت تتر را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

تتر را می‌توان به‌عنوان اولین ارز دیجیتال با ثبات معرفی کرد که هدف آن نداشتن نوسان و حفظ ارزش ارز دیجیتال است. تتر به‌عنوان یکی از معروف‌ترین استیبل کوین‌ها تحت عنوان معادل دلار آمریکا در معادلات ارز دیجیتال کاربرد فراوانی دارد.

حال تقاضای این نوع ارز دیجیتال در بازار بسیار زیاد است و به صورت دوره‌ای توسط تتر لیمیتد صادر می‌شود. بر اساس نمودار و شاخص‌های قیمت می‌توان متوجه همبستگی تتر با بیت کوین شد. بدون شک همبستگی بیت کوبین با تتر یک رابطه مستقیم نیست، بلکه عکس یکدیگر عمل می‌کنند.

بر اساس اکانت توییتری بیت کوین و نمودارهای آن می‌توان به قیمت بیت‌کوین و تسلط بازار تتر اشاره داشت. این قیمت و تسلط به گونه‌ای است که با رشد چشمگیر بیت کوین تتر در بازار با افت بسیار زیادی همراه خواهد بود.

اگر زمانی قیمت بیت کوین کاهش داشته باشد، قدرت تسلط تتر در بازار با افزایش بسیار بالایی مواجه است. به‌طورکلی این دو ارز دیجیتال عکس یکدیگر عمل می‌کنند و با افزایش یکی از آن‌ها دیگری کاهش خواهد داشت.

همبستگی بیت کوین با دیگر ارزهای دیجیتال نیز در بازار ارز دیجیتال به وضوح قابل مشاهده است. تمامی معامله‌گران در بازار مالی در رابطه با ارزهای دیجیتال باید اطلاعات بیشتر و درک بهتری داشته باشند. در این صورت می‌توانند در نمودارهای متنوع تغییرات قیمت در رابطه با انتخاب نوع ارز دقت بیشتر و هوشمندانه‌تری انجام دهند.

اهمیت آگاهی از همبستگی تتر به بیت کوین

همبستگی تتر به بیت کوین یک مسئله مهمی است که در رابطه با آن چالش‌های بسیار زیادی وجود دارد. بدون شک افراد زیادی در بازار ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند. این سرمایه‌گذاران باید آگاهی کاملی در رابطه با همبستگی بیت کوین با دیگر شاخص‌های بازار ارز دیجیتال داشته باشند.

اهمیت آگاهی از همبستگی این نمودارهای قیمتی برای جلوگیری از ضررهای مالی و سرمایه‌گذاری است. معامله‌گرها روی دو نمودار با ضریب همبستگی بسیار بالا منفی یا مثبت اقدام به معامله می‌کنند. حال به سبب رفتار مشابه میان این دو نمودار دو نقطه ورود و خروج آن‌ها همزمان خواهد بود. همین مسئله باعث می‌شود تا بازدهی عملیات ترید به شدت کاهش یابد. بین این دو نمودار همبستگی بسیار بالایی است که معامله‌گران می‌توانند با بررسی یک نمودار در رابطه با عملکرد نمودار دیگری اطلاعات کاملی کسب کنند.

حال باید با چگونگی محاسبه همبستگی دارایی‌ها، زمز ارز و شاخص‌ها به روش‌های مختلف نیز آشنایی پیدا کنید. می‌توانید از طریق وب سایت‌های ارائه دهنده نمودار همبستگی یا از طریق موتور جستجوی گوگل اقدام به محاسبه ضریب همبستگی تتر یا همبستگی بیت کوین کنید.

خرید تتر از یک صرافی معتبر

با همبستگی تتر در بازار نسبت به فاکتورهای دیگر اطلاعاتی کسب کردید. همبستگی بیت کوین به تتر بسیار قابل توجه و البته عکس است و در بازار ارز دیجیتال باید این فاکتور را مورد بررسی قرار داد. بدون شک بسیاری از کاربران دغدغه چگونگی خرید این نوع ارز دیجیتال را دارند. شما کاربران عزیز می‌توانید از این صرافی آنلاین به راحتی ارز تتر را تهیه کنید. کارشناسان صرافی اکسکوینو جهت خرید ارز دیجیتال تتر پاسخگوی شما کاربران عزیز هستند.

پس از اینکه موجودی حساب کاربری خود را در صرافی افزایش دادید، در بازار تتر به ریال می‌توانید این رمز ارز را تهیه کنید. البته شما باید ابتدا به بررسی دقیق روند بازار بپردازید. در نتیجه در رابطه با تغییرات و تحلیل قیمت تتر نیز باید اطلاعات کاملی به دست بیاورید. کارشناسان این مجموعه جهت انتخاب بهترین ارز دیجیتال و همچنین فروش تتر به روش صحیح همراه شما کاربران عزیز هستند.

اگر تصمیم دارید تا درصدی از دارایی خود را بفروشید، می‌توانید با پلتفرم معاملاتی این صرافی اندوخته تتر را در کارت بانکی حساب کاربری خود دریافت کنید. حتی می‌توانید اطلاعات کاملی در رابطه با همبستگی بیت کوین یا تتر در بازار ارز دیجیتال نسبت به ارزهای دیگر اطلاعات کاملی به دست بیاورید.

خرید تتر از یک صرافی معتبر

همبستگی بیت کوین و سایر ارزها

همبستگی تتر و سایر ارزها یکی از نکات مهمی است که نیاز به بررسی و تحلیل دقیق‌تری دارد. در رابطه با همبستگی بیت کوین با دیگر ارزهای دیجیتال نیز باید به نکات مفیدی اشاره کرد. به‌طورکلی در معاملات بازار سهام همبستگی به معنای حرکت ارزش دو دارایی در یک جهت یکسان خواهد بود.

حال این حرکت مشابه در صورتی است که در بازار ارز دیجیتال گاهی همبستگی همزمان برای تمامی دارایی‌ها به وجود می‌آید. دلیل همبستگی بیت کوین با درصد بسیار بالا بدین سبب است که به‌عنوان بزرگترین ذخیره ثروت برای طبقه دارایی محسوب می‌شود.

تتر یک نوع ارز دیجیتال بسیار محبوبی است که سودآوری بسیار بالایی نیز دارد. معامله‌گران در ترید روزانه اگر به دنبال سود بیشتری هستند بدون شک ارز دیجیتال تتر را انتخاب می‌کنند. تتر تاکنون در شبکه‌های مختلفی عرضه شده است که هر یک کارمزدهای مختلفی نیز داشتند.‌

چه بسا اینکه بیت کوین خود به‌عنوان یکی از ارزهای دیجیتال بسیار محبوب در بازار ارز دیجیتال است. به‌طورکلی فضای بازار ارز دیجیتال تحت سلطه بیت کوین قرار دارد. شما معامله‌گران یا سرمایه‌گذاران عزیز اگر به دنبال خرید ارز دیجیتال هستید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. حتی می‌توانید جهت خرید یا فروشی بخشی از دارایی حساب خود نیز از طریق این صرافی آنلاین اقدام کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو