چالش قدرت بینایی: کدام تاکو از بقیه تاکوها فرق دارد؟ (6 ثانیه زمان دارید!)

چالش قدرت بینایی: کدام تاکو از بقیه تاکوها فرق دارد؟ (6 ثانیه زمان دارید!)


منبع: خبرنما

1

1402/8/28

10:00


با چالش قدرت بینایی ذهن، مهارت بینایی و تیزبینی تان را محک بزنید. از تست های هوش و توهمات نوری برای تقویت ذهن خود استفاده کنید تا دچار آلزایمر نشوید…

چالش قدرت بینایی: کدام تاکو از بقیه تاکوها فرق دارد؟ (6 ثانیه زمان دارید!)

آیا تا به حال تاکو خورده اید؟ بله همان غذای سنتی مکزیکی که از یک تکه نان تورتیلا به اندازه کف دست تهیه می‌شود. چالش قدرت بینایی امروز هم، به این غذای خوشمزه اشاره دارد. در واقع شما میان تعداد زیاد تاکو، باید یکی را که از بقیه فرق دارد، پیدا کنید. البته ناگفته نماند که برای حل چالش قدرت بینایی یا پیدا کردن همان تاکوی متفاوت، شما تنها 6 ثانیه زمان دارید و البته نیاز به مهارت بصری یک تک تیرانداز دارید، زیرا فکر نکنم به آسانی بتوانید تاکو را پیدا کنید. ولی خوب آدمی به امید زنده است، سعی خود را بکنید تا بعدها پشیمان نشوید!

چالش قدرت بینایی

چالش قدرت بینایی

توهمات نوری، تست های هوش، بازی های فکری یا معماها هیچ فرقی با هم ندارند زیرا همه آن‌ها برای یک هدف طراحی شده اند، تحریک مغز و تقویت قدرت بصری و هوشی ذهن شما. اگر از این ابزار و یا به زبان ساده این بازی‌ها برای آزمایش ضریب هوشی خود استفاده کنید یا بخواهید توانایی بینایی خود را به چالش بکشید، در مدت زمان کوتاهی متوجه تغییرات در عملکرد ذهن و چشم های خود خواهید شد.

تمرین منظم و حل چنین چالش‌هایی باعث افزایش توانایی های شناختی شما می‌شوند و در نتیجه از پیری ذهن که زوال شناختی و آلزایمر را به همراه دارد، جلوگیری می‌کنند. در واقع با انجام این تمرینات احتمال ابتلا به آلزایمر در بزرگسالی هم کاهش پیدا می‌کند. خوب حالا برگردیم به حل چالش قدرت بینایی امروز!

آیا به قدرت بینایی چشم‌های خود باور دارید؟

پس بیایید شروع کنیم!

زمان سنج را روی عدد 6 تنظیم کنید و به تصویر نگاه کنید!

سرنخ تصویر:

چالش قدرت بینایی

تاکوها در 6 ردیف و 13 ستون چیده شده اند، تنها کاری که شما باید انجام دهید، نگاه به تک تک تاکوها است، تا یکی را که از بقیه متفاوت است، پیدا کنید. تشخیص تاکو متفاوت در نگاه اول آسان نیست. پس آیا واقعا می‌توانید در 6 ثانیه برنده این چالش باشید.

این یک آزمون ساده از به چالش کشیدن مهارت بینایی است، بنابراین هر چه سریع تر تاکو را پیدا کنید، به همان اندازه تیزبین هستید.

تصویر را با دقت بررسی کنید. اما زمان را فراموش نکنید!

4

3

2

1

زمان شما به پایان رسید!

پاسخ به تست بینایی امروز

به کسانی که موفق به یافتن و تشیخص تاکوی متفاوت شده اند، تبریک می‌گوییم. اما آن هایی که نتوانسته اند چالش قدرت بینایی امروز را حل کنند، نباید ناامید شوند، زیرا بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه پر از بازی های فکری، چالش ها، معماها، تست های هوش و توهمات نوری است که می‌توانند به تقویت حافظه شما کمک کنند. از طرفی شما می‌توانید جواب این چالش را در این بخش مشاهده کنید. ما دور تاکو متفاوت دایره کشیده ایم تا شما بهتر آن را ببینید.

توهمات نوری و چالش قدرت بینایی

بله! تاکو متفاوت در سمت راست تصویر وجود دارد، رنگ آن روشن تر از سایر تاکوها است و ظاهرا روی آن پر از کاهو است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از چالش قدرت بینایی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو