دیدنی های تنگه گریان قشم و بهترین زمان سفر به آن

دیدنی های تنگه گریان قشم و بهترین زمان سفر به آن


منبع: آرگا

2

1402/8/29

10:10


تنگه گریان تنگه ای با جاذبه های دیدنی بوده که شما عزیزان از زیبایی های آن دیدن می کنید. این تنگه شامل صخره هایی مرتفع، دامنه های وسیع و رودخانه هایی پر است.

تنگه گریان قشم تنها بخشی از زیبایی های این‌ جزیره دیدنی برای علاقه مندان بوده که شما در این بخش با آن آشنا می شوید. این تنگه ویژگی های گردشگری زیادی داشته و بخش مهمی از آب های این‌ نواحی نیز از طریق این تنگه تامین می شود.

نواحی صخره ای گریان

معرفی تنگه گریان قشم:

قشم سرزمین زیبایی های ایران و طبیعت بکر ایران بوده که این روزها مقصد علاقه مندان زیادی است. جزیره ای که ویژگی هایی زیادی برای گردشگران داشته و مورد توجه خواهد بود. دیواره های خاکی در نزدیکی این تنگه بسیار بلند بوده و دور تا دور آن را احاطه کرده اند. ساحل نقره ای قشم نیز یکی از شگفتی های آن است.

دره گریان

این تنگه زیبایی های طبیعی و گردشگری فوق العاده ای برای علاقه مندان دارد. از مهم ترین دیدنی های این‌ تنگه می توان به آبی که درون آن جاری است اشاره کرد. ترکیب بی نظیری که در این نواحی مشاهده می کنید برای شما نیز فوق العاده جذاب می شود. اهمیت این تنگه به دلیل طبیعت بکر و ویژه ای است که در آن مشاهده می کنید.

تنگه گریان

طبیعت این نواحی فوق العاده بکر و دست نخورده هستند. با قدم زدن در قسمت های مختلفی از این تنگه می توانید با جاذبه های متعددی رو به رو شوید. این نواحی برای عکاسی کردن نیز بسیار مناسب هستند. شما می توانید تصایر زیبا و فوق العاده ای را از این نواحی به ثبت برسانید. موقعیت جغرافیایی این ناحیه نیز در ۱۰۰ کیلومتری قشم بوده و شرایط جغرافیایی مناسبی در آن حاکم است.

بازدید از گریان

چه زمانی برای سفر مناسب است؟

شما امکان بازدید از زیبایی های زیادی را در این نواحی دارید. در فصل بهار و تابستان نیز دیدن های زیادی برای شما وجود دارد. با توجه به اینکه این نواحی آب و هوایی گرم دارند شما می تواند در فصل بهار راهی سفر شوید که هوا خنک تر بوده و با توجه به اینکه در تنگه قرار دارد شما هوای خنک و معتدل را تجربه می کنید‌. اگر از علاقه مندان به بام قشم هستید، می توانید با آن آشنا شوید.

با وزش های خنک در این نواحی نیز لذت بیشتری را در قشم تجربه خواهید کرد.  پیشنهاد ما برای شما سفر به این تنگه بوده که شما از آن دیدن می کنید. شما می توانید با استفاده از تورهای گردشگری نیز به این‌ نواحی سفر داشته باشید و از تجربه ویژه آن لذت ببرید. تنگه گریان زیبایی های دیگری نیز دارد.

دره های دیدنی گریان

 

هر ساله تورهای گردشگری زیادی در این نواحی برگزار می شود که شما می توانید با استفاده از این تورها یک سفر راحت و ایمن داشته باشید. این مکان امروزه از دیدنی های قشم به شمار می آیند.

در این نواحی تنگه های گردشگری مهم دیگری نیز وجود داشته که شما امکان بازدید از این تنگه را دارید. از مهم‌ ترین‌ تنگه ها می توان به تنگه چاهکوه و زیبایی های آن اشاره کرد. این نواحی دارای صخره هایی با ارتفاعات زیبایی بوده که شما از آن دیدن می کنید. شما می توانید با دیدنی های قشم و جذابیت های ان نیز آشنا شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو