۳ پیراهن تیم آرژانتین با امضای مسی به طرفداران ایرانی اهدا شد

منبع: روزیاتو

1

1402/8/29

18:06


۳ پیراهن تیم آرژانتین با امضای مسی به طرفداران ایرانی اهدا شد

۳ پیراهن تیم آرژانتین با امضای مسی به طرفداران ایرانی اهدا شد

به نقل از ویجیاتو، سه پیراهن رسمی تیم ملی آرژانتین با امضای لیونل مسی، ستاره‌ی پرفروغ دنیای فوتبال، از طرف شرکت هایپ به عنوان اسپانسر رسمی تیم ملی فوتبال آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ به ۳ برنده‌ی فوتبالی اهدا شد.

اوایل امسال شرکت هایپ که به عنوان اسپانسر رسمی تیم ملی فوتبال آرژانتین، مسابقه‌ای در وبسایت خود برگزار کرد که جایزه‌ی آن برای سه نفر اول بسیار ارزنده است. سه پیراهن لیونل مسی از تیم ملی آرژانتین با امضای لیونل مسی! این جوایز ارزنده به مخاطبینی اهدا شد که در مسابقه‌ی بسیار دشوار برند هایپ شرکت کرده بودند و توانستند به ۱۸ سوال پاسخ صحیح بدهند.

در مدت زمان برگزاری این کمپین که عمدتا در فضاهای مجازی پروموت شده بود و با استقبال گرم کاربران همراه بود، بیش از ۱۳۴ هزار نفر وارد صفحه‌ی مسابقه شدند و بیشتر از ۷ هزار نفر موفق به ثبت نام شدند. از بین تمامی کاربران، ۲۵۰۰ نفر به سوالات پاسخ دادند و در نهایت فقط ۲ نفر توانستند به همه سوالات پاسخ درست بدهند. نفر سوم مسابقه اما فقط با یک پاسخ اشتباه، برنده پیراهن امضا شده‌ی مسی شد.

۳ پیراهن تیم آرژانتین با امضای مسی به طرفداران ایرانی اهدا شد

مراسم اهدای جوایز برند هایپ به هواداران فوتبالی پنجشنبه‌ی گذشته در خانه‌ی کارمان برگزار شد و آرش افشین، مدیر برگزاری کمپین و پویا صباغ، مدیر مارکتینگ هایپ در خاورمیانه ضمن ارائه‌ی توضیحاتی در مورد برند هایپ که با ۲۰ سال سابقه به عنوان بزرگترین نوشیدنی انرژی‌زای ایران شناخته می‌شود، در مورد مسابقه و سوالات آن نیز صحبت‌هایی داشتند.

لیونل مسی، ستاره‌ی محبوب دنیای فوتبال، سال گذشته سرانجام توانست با رسیدن به رویای فتح جام جهانی ویترین افتخاراتش را تکمیل کند و شک و شبهه‌های به دوش کشیدن لقب «بهترین بازیکن فوتبال» تاریخ را پایان بخشد. نوشیدنی هایپ که به عنوان اسپانسر کنار تیم ملی آرژانتین بود، با برگزاری کمپینی موفق، تمام فوتبال‌دوستان و البته طرفداران تیم ملی آرژانتین در ایران را به چالش کشید و در نهایت جایزه‌ای بسیار ارزشمند در اختیارشان قرار داد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو