خدمات پزشکی کامپوزیت دندان با بهترین قیمت + تخفیف در دکترتو کلینیک

منبع: دلبرانه

1

1402/8/30

08:37


استفاده از کامپوزیت یکی از روش‌های موثر برای بهبود زیبایی لبخند در بیماران است. افرادی که با بی‌نظمی شدید در دندان‌ها مواجه هستند، می‌توانند از این روش استفاده کنند. ممکن است خدمات پزشکی کامپوزیت، دارای ابعاد گسترده‌ای است و بسیاری از مشکلات مربوط به دندان‌ها به کمک این روش برطرف خواهند شد.

خدمات پزشکی کامپوزیت دندان با بهترین قیمت + تخفیف در دکترتو کلینیک

قیمت و هزینه انواع خدمات پزشکی کامپوزیت دندان

هزینه خدمات پزشکی مربوط به کامپوزیت دندان باتوجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود. بسیاری از افراد در خصوص میزان قیمت کامپوزیت دندان آشنایی ندارند و قصد دارند با نحوه محاسبه هزینه‌های آن، اطلاعات کافی به‌دست آورند.

استفاده از این روش باتوجه به خدماتی که ممکن است در حین نصب کامپوزیت صورت گیرد، متفاوت خواهد بود. در ادامه به بررسی قیمت کامپوزیت دندان برای بیمارانی که قصد دارند از این روش استفاده کنند، خواهیم پرداخت.

تخفیف انواع خدمات کامپوزیت دندان در دکترتو کلینیک

بسیاری از کلینیک‌های مربوط به حوزه دندان‌پزشکی که در سایت دکترتو کلینیک قرار گرفته‌اند، به‌منظور فراهم‌سازی امکان انجام این روش برای بیماران، اقدام به ارائه تخفیف کامپوزیت دندان کرده‌اند.

این تخفیف‌ها شامل تمامی بیمارانی است که از طریق سایت دکترتو اقدام به کامپوزیت دندان کنند. دکترتو کلینیک یک سرویس آنلاین است که پزشکان بسیاری در زمینه‌های مختلف را لیست کرده است. اگر شما از طریق این سرویس اقدام به انجام کامپوزیت کنید، این خدمات درمانی با قیمت بسیار مناسبی به شما ارائه می‌شود؛ بنابراین، قیمت کامپوزیت دندان ‌در دکترتو کلینیک بسیار مناسب‌تر از سرویس‌های دیگر است.

میزان قیمت کامپوزیت دندان با تخفیف در دکترتو کلینیک بین ۳۰ الی ۴۵ درصد درنظر گرفته‌شده و بیماران می‌توانند متناسب با میزان بودجه خود و همچنین نیاز دندان‌ها، کامپوزیت مورد نظر خود را با هر تعدادی که مد نظر دارند، انتخاب کنند.

بهترین قیمت کامپوزیت دندان در کلینیک‌های دندان‌پزشکی اغلب بین دو الی سه میلیون تومان هزینه خواهد داشت که با تخفیف‌های درنظرگرفته‌شده در سایت دکترتو کلینیک، بسیاری از این قیمت‌ها به زیر یک میلیون تومان نیز کاهش پیدا کرده است.

استفاده از بهترین برند و مارک کامپوزیت دندان در دکترتو کلینیک

در دکترتو کلینیک، مجموعه‌ای از بهترین سرویس‌دهندگان گرد هم آمده‌اند و از بهترین برند‌ها برای کامپوزیت دندان استفاده می‌کنند. این موضوع ممکن است بر میزان قیمت کامپوزیت دندان تأثیراتی را ایجاد کند اما باتوجه به تخفیف‌های چشمگیری که در این سایت وجود دارد، بیماران می‌توانند متناسب با نیاز خود از خدمات کامپوزیت دندان استفاده کنند.

کلینیک‌های موجود در این سایت برای انجام این روش از برند‌های معتبر خارجی و ایرانی استفاده می‌کنند. اکثر برند‌های اروپایی و آمریکایی نیز برای ترمیم دندان‌های بیماران درنظرگرفته‌شده که هریک شامل تخفیف‌های این سایت شده‌اند.

بسیاری از خدمات مربوط به حذف کامپوزیت یا ترمیم آن در کلینیک‌های موجود در سایت دکترتو کلینیک انجام می‌شود و بیماران می‌توانند با هزینه‌ای مناسب برای انجام آن‌ها اقدام کنند. سرویس‌دهندگان دندان‌پزشکی در تمامی نقاط ایران در دکترتو کلینیک مستقر شده‌اند که این امر، انجام کامپوزیت را برای تمامی افراد امکان‌پذیر نموده است.

خدمات پزشکی کامپوزیت دندان با بهترین قیمت + تخفیف در دکترتو کلینیک

معرفی انواع کامپوزیت دندان در دکترتو کلینیک

کامپوزیت دندان دارای انواع مختلفی است که متخصصان این حوزه با بررسی نیاز بیماران و تشخیص بهترین نوع کامپوزیت برای آن‌ها اقدام به انجام این روش برای بیماران را خواهند داشت.

کامپوزیت‌ها معمولاً باتوجه به اندازه و میزان کاربردی که دارند دسته‌بندی می‌شوند. در برخی موارد ممکن است پزشک روکش را براساس رنگ سایر دندان‌ها انتخاب کند. هریک از انواع کامپوزیت‌های دندانی در رنگ‌بندی‌های مختلفی ساخته می‌شوند و سپس مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در ادامه به برخی از انواع مهم کامپوزیت دندان براساس کاربرد آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

کامپوزیت ونیر دندان : کامپوزیت ونیر یکی از گزینه‌های مناسب برای ترمیم دندان‌های جلویی است. قیمت کامپوزیت دندان با ونیر به‌صرفه‌تر از سایر روش‌های دیگر است و بیماران می‌توانند با قیمتی معقول، دندان‌های خود را ترمیم کنند.

نانو کامپوزیت : یکی از مهم‌ترین انواع کامپوزیت‌های دندان که امروزه استفاده از آن برای بیماران گسترش پیدا کرده، نانو کامپوزیت است. این نوع از روکش‌ها مقاومت بسیار بالایی دربرابر مصرف مواده‌های غذایی مختلف دارد و اندازه ذرات آن حدود ۲۰ نانومتر است.

کامپوزیت میکروفیل یا ریز دانه : کامپوزیت‌های ریز دانه دارای سطح صاف و یکنواختی هستند و استفاده از آن باعث ایجاد تعادل میان دندان‌ها خواهد شد. ذرات این کامپوزیت کمتر از ۱۰۰ نانومتر است.

کامپوزیت ماکروفیل یا درشت دانه : این کامپوزیت از ذرات بزرگی تشکیل شده و به‌صورت قدرتمندتری به افزایش زیبایی و جذابیت در دندان‌ها می پردازد. استفاده از این روش دشواری‌های جزئی را در فرایند ترمیم دندان ایجاد خواهد کرد.

کامپوزیت‌های هیبرید، میکرو هیبرید و نانو هیبرید : استفاده از این کامپوزیت‌ها باعث ایجاد مقاومت بیشتر در دندان‌های بیمار می‌شود. ازجمله چالش‌های کامپوزیت‌های هیبریدی، کاهش زیبایی و درخشش آن در طول زمان‌های طولانی است.

در موارد بالا به معرفی برخی از انواع مهم کامپوزیت دندانی پرداختیم. قیمت کامپوزیت دندان معمولاً باتوجه به جنس و نوعی که دارند، تعیین می‌شوند. توسط خدمات‌دهندگانی که در وبسایت دکترتو قرار دارند، انجام این روش با هزینه‌ای معقول و مناسب امکان‌پذیر خواهد بود.

قیمت کامپوزیت دندان یکی از چالش‌های بسیار مهم برای افرادی است که قصد دارند از این روش برای افزایش زیبایی در دندان‌های خود استفاده کنند. استفاده از کامپوزیت عوارض خاصی برای بیمار دارد و انجام آن باعث ایجاد نتایج فوری در بهبود لبخند بیماران می‌شود.

قیمت کامپوزیت معمولاً براساس جنس و نوع برند آن تعیین می‌شود. انتخاب بهترین برند، تأثیر قابل‌توجهی بر طول عمر و ماندگاری کامپوزیت دندان را خواهد داشت و ممکن است در میزان نتایج این روش روی دندان‌ها نیز اثرات مختلفی داشته باشد.

هزینه انواع خدمات پزشکی دندان پزشکی در دکترتو کلینیک

https://bia2safa.net/goto/web/url/3752140

در دکترتو کلینیک ، استفاده از روش‌های کامپوزیت دندان به همراه تخفیف‌های قابل‌توجه توسط خدمات‌دهندگان امکان‌پذیر است. افراد می‌توانند با مراجعه به این سایت، از خدمات ارائه‌شده توسط سرویس‌دهندگان موجود در آن بهره‌مند شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو