بلومبرگ نیوز به دنبال بیش از 4 میلیارد دلار از بایننس برای پایان دادن به پرونده جنایی است

منبع: پلازا

2

1402/8/30

14:18


بلومبرگ نیوز به دنبال بیش از 4 میلیارد دلار از بایننس برای پایان دادن به پرونده جنایی است

به گزارش بلومبرگ نیوز باید بدانید که وزارت دادگستری ایالات متحده طبق قطعنامه پیشنهادی خود برای طولانی شدن تحقیقات، بیش از 4 میلیارد دلار سرمایه از هلدینگ بایننس را طلب نموده است.

فهرست مطالب

بنیانگذاری های ارز دیجیتال در ایالات متحده با اتهامات جنایی رو به رو شده اند که چانگ پنگ ژائو که یک اقتصاد دان چینی و مدیر بایننس بوده اعلام کرده وزارت دادگستری آمریکا به دنبال سهم عظیمی از درآمد بایننس بوده تا به تحقیقات ادامه دهد. بایننس یک صرافی رمزارز آنلاین بوده که قابلیت مبادله رمزارز های متعددی را برای کاربران امکان پذیر میسازد.

صنعت ارز های دیجیتال در سال گذشته چندین بار در آستانه فروپاشی بود که با رای اعتماد برخی موسسات مالی توانست در ایالت متحده بار دیگر بماند و این موضوع برخی محققات دادگستری آمریکا را به این مورد که بسیاری از آنها در پرونده های جنایی نقش داشته اند به فکر فرو برده است.

از سال 2018 بایننس تحت نظارت وزارت دادگستری آمریکا بود که دادستان های فدرال در دسامبر 2020 از مدیران این شبکه درخواست کردند تا شواهد و سوابق داخلی خود مبنی بر عدم حضور آنها در پولشویی و اقدامات جنایی را ارائه دهند. این موضوع سبب کاهش سهام بایننس شده است که باید منتظر ماند و دید که چه اینده ای در انتظار آنهاست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو