فارماتون اصل ساخت کدام کشور است؟ [نحوه تشخیص]

فارماتون اصل ساخت کدام کشور است؟ [نحوه تشخیص]


منبع: نم نمک

3

1402/9/1

06:20


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2023 ، فارماتون اصل ساخت کدام کشور است و فارماتون اصل ساخت کجاست و نحوه تشخیص فارماتون اصل از تقلبی و قرص فارماتون و قرص فارماتون چاق کننده است؟ و فارماتون چیست و قیمت قرص فارماتون 100 عددی و خرید قرص فارماتون دیجی کالا و فارماتون ویکی پدیا و فارماتون نی نی سایت و همه چیز در مورد فارماتون در نم نمک.

فارماتون اصل ساخت کدام کشور است؟ [نحوه تشخیص]

فارماتون اصل ساخت کجاست؟

به دلیل کمبود و در واقع نایاب بودن قرص فارماتون سوئیسی افراد سودجو در سال های اخیر دست به تولید و عرضه نوع تقلبی آن در بازار کردند. از این رو بر آن شدیم تا در این مقاله از نم نمک چگونگی تشخیص قرص فارماتون اصل از تقلبی را به طور کامل برای شما عزیزان تشریح نماییم. به این نکته نیز توجه داشته باشید که هم اکنون نوع ایرانی این کپسول نیز در بازار وجود دارد که با مجوز وزارت بهداشت عرضه شده و از کیفیتی مطلوب برخوردار است.

فارماتون اصل ساخت کدام کشور است؟ [نحوه تشخیص]

فارماتون اصل ساخت کدام کشور است؟ [نحوه تشخیص]

بسیاری از افراد در بازار به دنبال قرص فارماتون آلمانی می گردند. باید بدانید که قرص فارماتون اصل تنها سوئیسی است اما امتیاز تولید فارماتون سوئیسی پس از مدتی به یک شرکت داروسازی در آلمان داده شد و آن شرکت پس از آن تحت لیسانس سوئیس اقدام به تولید و عرضه این قرص به بازار نمود. بنابراین قرص فارماتون سوئیسی و آلمانی از لحاظ ترکیبات هیچ فرقی با هم ندارند.

فارماتون اصل

کپسول فارماتون چیست؟

کپسول ژریاتریک فارماتون نوعی مکمل غذایی است که در کشور سوئیس تولید شده و در آن 20 نوع ویتامین ، ماده معدنی و عناصر کمیاب یافت می شود که نیاز روزانه بدن را به خوبی تامین می کند. از جمله فواید مصرف فارماتون می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • کمک به بازیابی توان بدن در طول رژیم های مختلف
  • کمک به بازیابی بدن پس از دوران نقاهت
  • کمک به بهبود علایم عمومی ناشی از افزایش سن
  • کمک به بهبود شرایط روحی و روانی در افراد
  • جلوگیری از فقر ویتامین ها و مواد معدنی
  • پیشگیری از خستگی سریع
  • افزایش کارایی بدن به هنگام تمرینات ورزشی
  • جلوگیری از تحلیل استخوان ها و مفاصل

این فرآورده به کاهش چربی خون کمک می کند و از آنجایی که در آن از شکر استفاده نشده ، برای افراد دیابتی نیز مناسب است. ویتامین A ، ویتامین های گروه B ، ویتامین C ، D ، E و کلسیم ، آهن ، منیزیم ، زینک ، پتاسیم و مس از جمله مهم ترین ترکیبات موجود در این محصول به شمار می آیند. عصاره جینسینگ و دی متیل آمینو اتانول بی تارتارات فارماتون نیز از دیگر ترکیبات فعال در این مکمل هستند.

تشخیص قرص فارماتون اصل از تقلبی

به منظور تشخیص قرص فارماتون اصل از تقلبی به موارد زیر توجه نمایید :

فارماتون اصل

بررسی بسته بندی محصول

یکی از ساده ترین روش ها برای تشخیص داروهای اصل از جعلی بررسی بسته بندی محصول است. دقت کنید که بسته بندی محصول دقیقا شبیه به همان محصولی باشد که قبلا آن را دیده اید. به فونت های غیر معمول ، رنگ چاپ و خطاهای املایی نیز دقت کنید. اگر روی بسته بندی شکاف یا شکستگی مشاهده کردید ، از تهیه آن بپرهیزید. همچنین اگر پس از خرید محصول متوجه تغییر رنگ در قرص ها ، ترک در قرص ها یا نرم و سفت شدن آنها شدید ، هرگز آن را مورد مصرف قرار ندهید.

هولوگرام و مجوز وزارت بهداشت

به طور کلی باید از خرید همه داروهایی که فاقد هولوگرام و مجوز وزارت بهداشت هستند ، خودداری نمایید. در بازار قرص ژریاتریک فارماتون بدون هولوگرام مشاهده شده است که با قیمت بسیار کمتری نیز به فروش می رسد ، بنابراین به هنگام خرید حتما محصول مورد نظر را از لحاظ هولوگرام و مجوز وزارت بهداشت بررسی نمایید.

کد IRC

irc کد اختصاصی است که وزارت بهداشت روی کلیه داروهای وارداتی نصب می کند. یکی از راه های تشخیص فارماتون اصل که سوئیسی است ، بررسی این کد روی فرآورده است. اخذ کد IRC برای ترخیص کالا از گمرک ضروری بوده و به همین دلیل در تمام اجناس وارداتی باید وجود داشته باشد.

قیمت کالا

معمولا تمام اجناس تقلبی قیمتی کمتر از نوع اصل آن دارند. پس اگر در بازار با کپسول فارماتون با قیمت بسیار پایین مواجه شدید ، احتمال جعلی بودن آن بسیار است و باید از خرید آن منصرف شوید.

سعی کنید کلیه داروها ، مکمل های غذایی و مکمل های بدنسازی را از مراکز معتبر تهیه نمایید. داروخانه بهترین مکانی است که با خرید از آن می توانید از اصالت کالا اطمینان حاصل کنید. خرید از فروشندگان غیرمتخصص خیابانی را متوقف نموده و هرگز با خرید از آنها سلامتی خود را به خطر نیندازید.

فارماتون اصل

کپسول فارماتون ایرانی

کپسول ژریاتریک فارماتون اصل سوئیس از جمله مکمل های غذایی است که شاید اخیرا پیدا کردن آن در ایران خیلی ساده نباشد. همچنین فارماتون آلمانی را هم شاید دیگر اصلا نتوانید در داروخانه ها بیابید. اما خبر خوب این است که شرکت داروسازی دانا کپسول فارماژلیتان دانا را روانه بازار کرده است که دقیقا همان ترکیبات فارماتون اصل را در خود جای داده است و مصرف کنندگان به راحتی می توانند آن را جایگزین فارماتون سوئیسی و آلمانی نمایند. میان فارماتون ایرانی و خارجی تنها یک فرق وجود دارد.

تفاوت کپسول فارماتون ایرانی و خارجی

ترکیبات یک مولتی ویتامین مینرال باید بر اساس نیازهای یک کشور یا جامعه فرموله شوند. بنابراین با توجه به اینکه کمبود آهن در کشور ایران در میان مردم زیاد به چشم می خورد ، در فارماتون ایرانی دانا نسبت به فارماتون خارجی از مقادیر بیشتری آهن استفاده شده است. ویتامین های گروه B در سوخت و سوز یا متابولیسم سلولی نقشی حیاتی دارند و در فارماژلیتان دانا مقادیر کافی از این گروه ویتامین را نیز می توان یافت. تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن ، بهبود ضعف ، خستگی و تمرکز و افزایش قوای جسمی و ذهنی از مهم ترین مزایای بهره گیری از این محصول فوق العاده ایرانی است.

متاسفانه باوری غلط در مورد مصرف مکمل ها و مولتی ویتامین های ایرانی وجود دارد و بسیاری از مردم تصور می کنند که قیمت بالای محصولات خارجی نشان از کیفیت برتر آنها دارد. در حالی که این باور صحیح نیست و در بسیاری از موارد قیمت بالاتر فرآورده های خارجی به دلیل هزینه واردات آنها به کشور است. مکمل های غذایی ایرانی از جمله فارماژلیتان دانا بر اساس نیاز هموطنان تهیه شده و از نوع خارجی خود چیزی کم ندارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو