عجیب ترین آدم ربایی دنیا؛ دو مرد برای رساندن یک کودک 5 ساله به مادرش بچه دزدیدند!

منبع: ساعد نیوز

1

1402/9/1

10:26


ساعدنیوز: دو مرد برای رساندن یک مادر به فرزندش نقشه آدم ربایی کشیدند تا آن دو را بهم برسانند.

عجیب ترین آدم ربایی دنیا؛ دو مرد برای رساندن یک کودک 5 ساله به مادرش بچه دزدیدند!

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری آنلاین، و مرد وقتی بی قراری های مادری را دیدند که دلتنگ پسر خردسالش بود، نقشه کشیدند تا پسربچه او را ربوده و تحویل مادرش بدهند اما نمی دانستند که به جرم کودک ربایی دستگیر می شوند.

سرنخ: چند روز قبل مردی جوان به اداره پلیس یکی از شهرستان های غرب کشور رفت و خبر از ربوده شدن پسر 5 ساله اش داد. وی گفت که چندی قبل از همسرش جدا شده و حضانت کودکش را گرفته است. این مرد ادامه داد: امروز صبح مانند روزهای قبل به محل کارم رفتم که دو فرد ناشناس، به خانه ام رفته و پسرم را با خود برده اند. از همسایه ها پرس و جو کردم متوجه شدم که دو مرد ناشناس به مقابل خانه ام رفته و کودکم را با خود برده اند.

با شکایت مرد جوان، تحقیقات از سوی کارآگاهان پلیس آغاز و مشخص شد که دو مرد ناشناس، پسر بچه را سوار بر ماشین کرده و با خود برده اند. از طریق ردیابی ها، دو مرد جوان که ساکن پایتخت بودند شناسایی شدند. در این شرایط با هماهنگی پلیس پایتخت، دو متهم دستگیر شدند. آنها گفتند که بچه را تحویل مادرش داده اند.

یکی از این دو نفر گفت: مادر این کودک از اقوام ماست. او چند وقت قبل از همسرش جدا شد و دادگاه حکم داد تا او هر هفته فرزندش را ملاقات کند اما پدر کودک بعد از طلاق دست بچه را گرفت و تهران را ترک کرد. منیژه مادر کودک از اینکه بچه اش را نمی دید خیلی ناراحت و نگران بود. او مدام گریه می کرد و بی تاب فرزندش بود. ما هم وقتی وضعیت او را دیدیم تصمیم گرفتیم به سراغ بچه برویم و او را به دست مادرش برسانیم تا او را آرام و قرار بگیرد.

وی افزود:ما تصور نمی کردیم که این ماجرا کودک ربایی است و بعد از اینکه به تهران آمدیم، کودک را تحویل مادرش دادیم.

بدنبال اظهارات دو مرد جوان، مادر کودک شناسایی شد و گفت : دلتنگ فرزندم بودم و دلم می خواست او را ببینم و در آغوش بگیرم. دو مرد جوان که از اقوام من هستند دلشان سوخت و تصمیم گرفتند کودکم را پیش من بیاورند.

تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو