معرفی سریال روز خوش شانسی | داستان، بازیگران و نمرات

معرفی سریال روز خوش شانسی | داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

2

1402/9/2

21:23


معرفی سریال روز خوش شانسی | داستان، بازیگران و نمرات

سریال روز خوش شانسی یکی از مورد انتظارترین سریال‌های کره‌ای در سال 2023 میلادی است که چیزی تا شروع پخش آن نمانده است. از این رو ما نیز تصمیم گرفتیم تا در این مقاله از پلازا به معرفی سریال کره ای روز خوش شانسی بپردازیم و تمام اطلاعات در دست از این سریال کره‌ای را با شما عزیزان در میان بگذاریم. با ما همراه باشید.

سریال A Bloody Lucky Day یکی از جدیدترین و مورد انتظارترین سریال‌های سینمای کره است که در پاییز 2023 بر روی آنتن شبکه TVING خواهد رفت. تولید این سریال توسط کمپانی CJ ENM Co استارت خورد و کمپانی‌های CJ Entertainment و Studio Dragon در تولید این سریال کره‌ای، همکاری کردند. ژانر سریال روز خوش شانسی کره ای، اکشن، جنایی و درام است. در این سریال کره‌ای بازیگران مشهور و نامداری حضور دارند که همین موضوع سبب شده تا بینندگان بسیاری منتظر شروع پخش آن باشند.

کارگردانی سریال روز خوش شانسی برعهده پیل گام سئونگ (Pil Gam Seong)بوده است. فیلم‌نامه این سریال اکشن و جنایی کره‌ای نیز توسط کیم مین-سانگ (Kim Min-sung) و هانا سانگ (Hannah Song) نوشته شده است. در مورد زمان پخش سریال کره ای روز خوش شانسی نیز باید گفت که اولین قسمت این سریال در تاریخ 20 نوامبر 2023 معادل 20 آبان 1402، از شبکه TVING پخش خواهد شد. این سریال در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه بر روی آنتن خواهد رفت. تعداد قسمت های سریال روز خوش شانسی نیز 10 اپیزود اعلام شده است. همچنین 19 دسامبر 2023 معادل 28 آذر 1402، تاریخ اتمام پخش این سریال اعلام شده است. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی خلاصه داستان این سریال ترکی جذاب و تماشایی بپردازیم.

فهرست مطالب

داستان سریال روز خوش شانسی

سریال کره ای روز خوش شانسی

داستان سریال کره ای روز خوش شانسی در مورد راننده تاکسی‌ای به نام اوه تائک، با بازی لی سونگ مین، است که درگیر ماجرای عجیب و خطرناکی می‌شود. یک روز، اوه تائک خوابی می‌بیند که در آن خوک‌های بسیاری حضور دارند. بر اساس باور مردم این کشور، خوابی که در آن خوک حضور داشته باشد، نشانی از خوش شانسی است! زمانی که اوه تائک از خواب بیدار می‌شود، خوشحال و سرحال به شغل همیشگی خود یعنی رانندگی مشغول می‌شود.

اوه تائک تصور می‌کند که آن روز، روز شانس او خواهد بود و بیشتر از روزهای دیگر پول بدست خواهد آورد. اما آن روز به شکل دیگری برای اوه تائک رقم می‌خورد. او در آن روز به همان اندازه روزهای دیگر پول بدست آورد. درست زمانی که اوه تائک از روز شانس خود ناامید شده بود و آن را صرفا یک روز معمولی تلقی می‌کرد، مردی به نام گئوم هیوک-سوو سوار تاکسی او می‌شود!

گیوم هیوک-سوو از اوه تائک می‌خواهد که او را به شهر بندری موکپو برساند و در ازای رانندگی خود مبلغ یک میلیون وون، هزار دلار، دریافت کند! این همان خوش شانسی بود که اوه تائک در خواب دیده بود؟! اوه تائک با شنیدن این پیشنهاد، سریع آن را قبول کرد. اما چیزی که اوه تائک از آن خبر ندارد این است که مردی که در صندلی عقب نشسته، یک قاتل زنجیره‌ای در حال فرار است!

گیوم هیوک-سوو اخیرا مردی را به قتل رسانده است و قصد دارد توسط کشتی از طریق شهر موکپو فرار کند. در این حین هوانگ سون کیو، مادر مردی که به قتل رسیده است، در حال تعقیب قاتل پسرش است.

بازیگران سریال روز خوش شانسی

در بخش‌های ابتدایی مقاله به معرفی سریال A Bloody Lucky Day 2023 پرداختیم. همانطور که اشاره کردیم هنرپیشه‌های مشهور و نامداری در این سریال کره‌ای به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این بخش از مقاله به سراغ هنرپیشه های سریال کره ای روز خوش شانسی خواهیم رفت و بیوگرافی کوتاهی از هر کدام در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

لی سانگ-مین؛ بازیگر مرد اصلی سریال روز خوش شانسی

سریال A Bloody Lucky Day

هنرپیشه مشهور و دوست‌داشتنی کره‌ای، لی سانگ-مین (Lee Sung-min)، در تاریخ 4 دسامبر 1968 معادل 13 آذر 1347 در شهرستان بونگهوا کره چشم به جهان گشود. لی سانگ-مین جز بازیگران پرکار سینما و تلویزیون کره محسوب می‌شود و تاکنون موفق به دریافت جوایز بسیاری در سینمای این کشور شده است. همچنین جالب است بدانید که او علاوه بر هنرپیشگی به حرفه مدیریت نیز مشغول است. وی در کارنامه هنری خود مجموعه‌های تلویزیونی و آثار سینمایی بسیاری را جای داده است. از جمله مشهورترین آثار لی سانگ-مین می‌توان به The Man Standing Next (2020) ،The Spy Gone North (2018) و Misaeng (2014) اشاره کرد.

یو یئون-سئوک؛ بازیگر مرد سریال کره ای روز خوش شانسی

معرفی سریال A Bloody Lucky Day 2023

هنرپیشه خوش‌چهره و محبوب سینمای کره، یو یئون-سئوک (Yoo Yeon-Seok)، در تاریخ 11 آپریل 1984 معادل 22 فروردین 1363 در شهر سئول کره متولد شده است. یو یئون-سئوک در دوران دبیرستان، علاقه خود نسبت به بازیگری را پیدا کرد و تصمیم گرفت به صورت حرفه‌ای وارد این زمینه شود. به همین منظور او برای گذراندن کلاس‌های بازیگری به پیش برادر خود نقل‌مکان کرد.

یو یئون-سئوک با وجود سن کمی که دارد، در آثار سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی بسیاری حضور پیدا کرده است. از جمله مشهورترین آثار وی باید به Mr. Sunshine (2018) ،Oldboy (2003) و Steel Rain 2 (2020) اشاره کرد.

لی جانگ-ائون؛ بازیگر زن سریال A Bloody Lucky Day

بازیگران سریال روز خوش شانسی

هنرپیشه باتجربه و معروف سینمای کره، لی جانگ-ائون (Lee Jung-eun)، در تاریخ 23 ژانویه 1970 معادل 3 بهمن 1348 چشم به جهان گشود. وی از بازیگران شناخته شده و قدیمی کره محسوب می‌شود که علاوه بر بازیگری به آموزش این هنر نیز می‌پردازد. لی جانگ-ائون از سال 2000، علاوه بر بازیگری، حضور پررنگی در دنیای تئاتر نیز داشته است. همچنین آثار سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی بسیاری در کارنامه هنری این بازیگر توانا به چشم می‌خورد. از جمله مشهورترین آن‌ها می‌توان به Extraordinary Attorney Woo (2022) و The Queen’s Umbrella (2022) اشاره کرد.

هونگ ژا بین؛ هنرپیشه سریال A Bloody Lucky Day

نقد سریال A Bloody Lucky Day

بازیگر جوان و جویای نام کره‌ای، هونگ ژا بین (Hong Xa Bin)، در تاریخ 18 آپریل 1997 معادل 29 فروردین 1376 در این کشور متولد شد. هونگ ژا بین را باید از چهره‌های جدید سینمای کره دانست که مسیر درخشانی در پیش خواهد داشت. وی در سریال کره ای روز خوش شانسی به عنوان یکی از شنخصیت‌های فرعی ایفای نقش کرده است. هونگ ژا بین در کارنامه هنری خود آثار چندی دارد که از جمله مشهورترین آن‌ها می‌توان به Jirisan ،So Long, See You Tomorrow و Tune in for Love اشاره کرد.

نقد و بررسی سریال روز خوش شانسی

داستان سریال روز خوش شانسی

تا به این بخش از مقاله به معرفی و بررسی سریال روز خوش شانسی پرداختیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا سراغ نقد این سریال جنایی کره‌ای برویم. همچنین در این بخش به بررسی نمرات سریال روز خوش شانسی نیز خواهیم پرداخت.

سریال کره ای روز خوش شانسی یکی از مورد انتظارترین سریال‌های پاییزی در کره جنوبی محسوب می‌شود. خلاصه داستانی که توسط عوامل تولیدکننده این سریال منتشر شده، مخاطبین را مشتاق اکران آن کرده است. بدون تردید این سریال جنایی و اکشن کره‌ای، آمار خوبی را از خود برجای خواهد گذاشت و حتی شاید نامزد جوایزی نیز شود! پخش این سریال 10 قسمتی از اواخر آبان ماه امسال شروع خواهد شد.

همچنین جالب است بدانید که طرح کلی فیلم‌نامه این سریال از وب‌کمیک Woonsoo Ojin Nal اقتباس شده است. این وب‌کمیک محبوب و پرطرفدار در سال 2020 منتشر شد و با استقبال خوبی مواجه شد. همین موضوع ایده تولید سریال تلویزیونی روز خوش شانسی را ایجاد کرد.

اگر شما نیز از طرفداران پروپا قرص آثار سینمای کره هستید، بی‌شک از تماشای این مجموعه تلویزیونی کره‌ای لذت خواهید برد. به همین دلیل، تماشای این سریال اکشن و جنایی کره‌ای را به همه شما دوست‌داران سینمای کره پیشنهاد می‌کنیم. از آنجایی که این سریال جذاب و تماشایی هنوز پخش نشده است، فعلا نمی‌توان نقدی بر آن وارد کرد. باید منتظر پخش این سریال باشیم تا پس از آن با دیدگاهی روشن نسبت به بررسی و نقد سریال کره ای روز خوش شانسی بپردازیم.

در مورد نمرات سریال روز خوش شانسی نیز باید اشاره کرد که این سریال فعلاً نمره خاصی در سایت‌های معتبری همچون IMDB و MyDramaList به خود اختصاص نداده است؛ چرا که فعلاً باید منتظر پخش این سریال باشیم تا نمرات آن مشخص شوند.

سخن پایانی

دانلود سریال A Bloody Lucky Day 2023

در این مقاله از پلازا به معرفی و بررسی سریال کره ای روز خوش شانسی پرداختیم. سپس به خلاصه سریال کره ای روز خوش شانسی، هنرپیشگان، نمرات و تاریخ پخش این سریال اکشن و جنایی اشاره کردیم. در پایان نیز به نقد سریال A Bloody Lucky Day اشاره کردیم. در میان متن به تریلر سریال A Bloody Lucky Day نیز اشاره کردیم.

سریال روز خوش شانسی با داستان جذاب و جنایی خود به راحتی شما را در دنیای خود غرق خواهد کرد، به گونه‌ای که خود را بخشی از این سریال جذاب و تماشایی بدانید. اگر شما نیز هنوز به تماشای این سریال کره‌ای نپرداخته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر نسبت به دانلود سریال A Bloody Lucky Day 2023 اقدام کنید و از تماشای آن در کنار دوستان و خانواده خود لذت ببرید. به نظر شما سرانجام این داستان جنایی و دلهره‌آور به کجا ختم می‌شود؟! آیا اوه تائک از دست این قاتل زنجیره‌ای، جان سالم به در می‌برد؟! باید منتظر شروع پخش این سریال جذاب باشیم تا سرانجام کار آن مشخص شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو