ساعت پخش سریال خانه ای در باد [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال خانه ای در باد [+خلاصه داستان]


منبع: تکراتو

2

1402/9/3

11:46


مینی سریال «خانه ای در باد» به کارگردانی مشترک جاستین چادویک و سوزانا وایت، به‌زودی از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال خانه ای در باد با ما همراه شوید.

ساعت پخش سریال خانه ای در باد [+خلاصه داستان]

مینی سریال «خانه ای در باد» به کارگردانی مشترک جاستین چادویک و سوزانا وایت، به‌زودی از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال خانه ای در باد با ما همراه شوید.

سریال جنایی و درام bleak house، محصول سال‌ ۲۰۰۵ کشورهای انگلستان و امریکاست که از شبکه بی‌بی‌سی وان پخش شد. خانه‌ای در باد مورد توجه منتقدان و بینندگان قرار گرفت و دو جایزه امی را دریافت کرد.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌ های قدیمی خارجی هستید، می‌توانید مینی سریال خانه ای در باد را از یکشنبه ۵ آذر ماه 1402 از شبکه چهار سیما تماشا دنبال کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال خانه ای در باد ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال خانه ای در باد

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه چهار، زمان پخش سریال خانه ای در باد از یکشنبه ۵ آذر هر شب ساعت 24:00 (ساعت صفر بامداد) است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 11:00 و 18:00 روز بعد که ساعت پخش تکرار سریال خانه ای در باد از شبکه چهار است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال خانه ای در باد

مینی سریال «خانه ای در باد» با اقتباس از رمانی به همین نام، نوشته چارلز دیکنز ساخته شده است. به گفته‌ی منتقدان ادبی این داستان یکی از پیچیده‌ترین، طولانی‌ترین و پرانرژی‌ترین نوشته‌های چارلز دیکنز به شمار می‌رود. این مجموعه‌ی پربیننده توانسته امتیار 8.3 از 10 را از کاربرارن سایت IMDb دریافت کند و از سریال‌های موفق انگلیسی و امریکایی باشد.

مجموعه‌ی خانه ای در باد در 8 قسمت 50 دقیقه‌ای ساخته شده است. در این سریال موفق بازیگرانی نام آشنا از جمله آنا مکس ول مارتین، دنیز لاوسون، کری مولیگان، فین مورل، گیلین اندرسون، تام گورگسون، جیلین اندرسون، الون آرمسترانگ، تیموتی وست، دنیس لاسن، چارلز دنس و پاتریک کندی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ساعت پخش سریال خانه ای در باد

ساعت پخش تکرار سریال خانه ای در باد

تحلیلگران تلویزیونی عقیده دارند: «درام‌های دوره‌ای با صحنه‌آرایی‌های قدیمی و لباس‌های کلاسیک، همیشه جذابیت خاصی برای تماشاگران داشته و دارد. آنها فضاسازی خانه‌ای در باد را تحسین کرده و می‌گویند یکی از بهترین کارهای هنری چند دهه اخیر است که توانسته خیلی خوب توصیفات درون داستان دیکنز را به صورت تصویری در معرض دید بینندگان قرار دهد. نوع کار دوربین و حرکات آن هم در مجموع بدیع و قابل ذکر است. بسیاری از منتقدان تلویزیونی بر این باورند که از زمان پخش «غرور و تعصب» در سال 1995 تا به حال، خانه‌ای در باد یکی از بهترین درام‌های دوره‌ای تاریخ تلویزیون انگلستان و شبکه بی‌بی‌سی است. این تعریف‌ها درباره مجموعه‌‌ای است که خط اصلی داستان آن درباره سر لستر ددلاک و همسرش هاناریا در ملک شخصی‌شان است. هاناریا در سطح جامعه مورد تحسین است.»

خلاصه داستان سریال خانه ای در باد

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال خانه ای در باد از شبکه چهار، سراغ قصه‌ی این مجموعه‌ی درام جنایی می‌رویم که درباره‌ی ناعدالتی‌های دستگاه قانونی انگلستان و داستان‌های موازی دیگری از جمله وضع زندگی طبقه فقیر انگلیس و روابط مافیا در دستگاه‌های قضایی است.

ساعت پخش سریال خانه ای در باد

زمان پخش سریال خانه ای در باد از شبکه چهار

در خلاصه داستان سریال خانه ای در باد آمده است: «سه جوان بی سرپرست به نام‌های استر، ریچارد و ایدا، به اقامتگاهی موسوم به خانه بلیک فرستاده می‌شوند تا در آنجا به زندگی خود ادامه دهند. آنها در بدو ورود به این خانه، با استقبال گرم مردی ثروتمند به نام جان جارندایس روبه‌رو می‌شوند، غافل از این که…»

جالب است بدانید منتقدان ادبی، داستان «خانه‌ای در باد» را یکی از بهترین و جذاب‌ترین آثار چارلز دیکنز می‌دانند که فیلمنامه اقتباسی این مجموعه بر پایه‌ی داستان پرخواننده این نویسنده کلاسیک نوشته شده است.

جاستین چادویک: «داستان مجموعه خانه‌ای در باد را افسانه‌ای سرشار از تعلیق و تنش می‌داند که درباره بی‌عدالتی و تبعیض در سیستم قضایی انگلستان در قرن نوزدهم است. در عین حال، او تاکید می‌کند قصه مجموعه می‌تواند فاقد زمان و مکان باشد و تصویری کلی از نابرابری و بی‌عدالتی در سیستم‌های قضایی کشورهای مختلف در هر دورانی باشد.»

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال خانه ای در باد نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در مجموعه‌ی خانه ای در باد آنا مکس ول مارتین، دنیز لاوسون، کری مولیگان، فین مورل، گیلین اندرسون، تام گورگسون، جیلین اندرسون، الون آرمسترانگ، تیموتی وست، دنیس لاسن، چارلز دنس و پاتریک کندی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال خانه ای در باد چند قسمتی است؟

مجموعه خانه ای در باد در 8 قسمت 50 دقیقه‌ای به کارگردانی مشترک جاستین چادویک و سوزانا وایت ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال خانه ای در باد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو