موارد منع مصرف کپسول لیورپاور + تداخل دارویی

منبع: ساعد نیوز

1

1402/9/4

10:55


کپسول لیورپاور از جمله محصولات گیاهی محافظ و تقویت کننده کبد است. در این مطلب موارد منع مصرف و تداخل دارویی کپسول لیورپاور بررسی می‌شود. همراه ساعدنیوز باشید.

کپسول لیورپاور قائم دارو از جمله محصولات گیاهی محافظ و تقویت کننده کبد می باشد که برای بیماری های کبدی، کیسه صفرا و مشکلات ناشی از آن ها درمان کمکی به شمار می رود. این فرآورده با استفاده از مواد موثره دو گیاه خار مریم و آرتیشو تهیه شده است که در طب سنتی تاثیرات مصرف آن ها بر تقویت کبد ثابت شده است.

موارد منع مصرف کپسول لیورپاور


  • در صورت حساسیت و آلرژیکی به گیاه خارمریم و آرتیشو که در این قرص استفاده کرده اند، حتما قبل از استفاده از آن با یک پزشک مشورت داشته باشید. اگر بعد از مصرف این دارو بدنتان واکنش آلرژیک از خود نشان داد، آن را متوقف کرده و با پزشک مشورت شود.

  • در دوران شیردهی و بارداری حتما زیر نظر پزشک مصرف شود و همچنین کسانی که بیماری های خاص داشته باشند و یا داروهای خاصی مصرف می کنند قبل از شروع با پزشک مشورت داشته باشند. به این نکته توجه داشته باشید که افراد که سالم هستند و مشکل کبدی ندارند برای تقویت کبد و پاک سازی بدن از سموم و برای سلامت کبد از این محصول می توانند استفاده کنند.

تداخل دارویی کپسول لیورپاور


  • قبل از مصرف داروهای مصرفی خود را به پزشک اطلاع دهید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو